Av-palstan lukijamatka Saimaaseen?
Kommentit (5012)
Olen niin väsynyt reissusta ja nukkunut bussissa koko paluumatkan. Ollanks me jo Kitteellä? Ehkä löytyisi sitä kuuluisaa Kitteen Kirkasta?
Varokaa ny. Mun överi joulukalenteri on tuolla hattuhyllyllä. Ettei vaan joku vahingossa sitä sieltä pudota ja luukut aukea ja kaikki hienoukset sieltä putoa bussin lattialle. Olettekos muuten huomanneet miten hyvin hieno ja kallis se on? Laitoin sen tuonne hyvin näköselle että kaikki varmasti huomaa mitä olen ostanut itselleni. Huomenna avaan ensimmäisen luukun teidän kaikkien nähden ja saatte minulle taputtaa.
NY ISKI KARMA KUULKAA!!! RASKAUTET DOMINO TULI VAA ILMOITAA, ETTÄ ELLUN JA ANOPIN KARKUREISSU EI PÄÄTTYNY HYVI KUULKAA!!!
ANOPPI JOUTUI RUOSKAN ETEEN PIKKASEN VÄÄRÄSSÄ PAIKKAA. ELLU SELVISI HENGISS, MUTTA DOMINON JA WX-DUUNIKAVERIE SUHTEILL JA TÖRKEYDELL ELLU JA KOKO BRITANNIA JÄTETTII KU SIAT YHE VALTIO TOIMEST. NIISK.
SOPIIKS NY KAIKILL, JOS TUUTTE MU JA HOPIKSE KAA JOSSAI VAIHEESS HÄÄMATKALL JOHOHOKI VAI VIHAATTEKS MEIT NY? MIELIPITEITT? HOPIS HUUDEILLE NY!!!
Vierailija kirjoitti:
Joopa joo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joopa joo kirjoitti:
Näittekö Hilman ilmeen, kun vilkutti meille? Ihanku ois tykänny meistäkii...(eikä vaan Ellun pulleasta punta-lompsasta)
Itku seis, itku seis!!!!🥺
Ihana Hilma löytyi juuri naisluolasta, oli yllätyksenä kömpinyt matkalla mukaan, ja pyysi jo heimo vaikka heittää sen lopuksi kotiin, hilma maksaa.🥺
Hilma pyysi, voidaanko me adoptoida se paluumatkan ajaksi ja ei ole todellista mitä eväitä se vielä LISÄÄ salakuljetti meille kaikille.😭
Nyt juhlitaan.🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂
ps adoptoidaanko me Hilma av matkoille aina mukaan, mitä muut sanoo?🥺🥺🍷🍷🍷🍷🍷🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂
Jee ja joo. Tottakai. Hilmalle Vip vapaalippu ikuisesti av-matkoille. Kannatetaan, piti hää meistä niii-iin hyvää huolta. Mut mites toi pub? Liikkuuko sekin meidän mukana? Kattokaas kun eihä me oikei palkkaa voida maksaa enkä tiiä noita yrittäjien palkkaturvaa. Se Tet-harjoittelija pubissa ol vaa parin viikon sopparilla. Ja alaikäne. Ni ei saa edes keppanaa myyä. Eikä kuohariakaan. Tuliks seki mukaa. Eiks Hilmalla oo muita asiakkaita kun me? Siis vakkareita. Kauhee tää puhetulva, jaksaaks kuka vastata?
Löytyks Latino? Mustaki meit on aika vähän. Montaks sikaa jätetty Saimaaseesee?Nyt on aika leiriytyä johonkin ja juot vettä, tuo sinun pikkusievässä ja lujassa nousuhumalassa alkava törkeän varatun kassan matkimen pelottaa.😨😨😨
.
Kyllä. Äiti.
⛾⛾⛾
Vierailija kirjoitti:
Varokaa ny. Mun överi joulukalenteri on tuolla hattuhyllyllä. Ettei vaan joku vahingossa sitä sieltä pudota ja luukut aukea ja kaikki hienoukset sieltä putoa bussin lattialle. Olettekos muuten huomanneet miten hyvin hieno ja kallis se on? Laitoin sen tuonne hyvin näköselle että kaikki varmasti huomaa mitä olen ostanut itselleni. Huomenna avaan ensimmäisen luukun teidän kaikkien nähden ja saatte minulle taputtaa.
.
*kuiskaa: Hohhoijaa. Että toi jaksaa...
Vierailija kirjoitti:
Bussiryhmämme taidokas kotikokki Hannibal lecter poimi puolisen tuntia sitten tuota...
No jonkun överin joulukalenterin, hän meinaa sulattaa taidokkaastibsen suklaat.
Kuulemma kruunaa tämänpäiväisen lecterin bussin aterian, sulatettu suklaa siis.
Mutta en suosittele maistamaan lecterin ruokia, raaka-aineewt ovat melko kyseenalaisia = mm ihmisliha kaikissa muodoissaan ( kannibaali siis) sekä jopa överin joulukalenterin suklaat..
Mutta Suomessa näemme taas varmasti hänen hienostuneesti katetuista ruumistaan postauksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bussiryhmämme taidokas kotikokki Hannibal lecter poimi puolisen tuntia sitten tuota...
No jonkun överin joulukalenterin, hän meinaa sulattaa taidokkaastibsen suklaat.
Kuulemma kruunaa tämänpäiväisen lecterin bussin aterian, sulatettu suklaa siis.
Mutta en suosittele maistamaan lecterin ruokia, raaka-aineewt ovat melko kyseenalaisia = mm ihmisliha kaikissa muodoissaan ( kannibaali siis) sekä jopa överin joulukalenterin suklaat..
Mutta Suomessa näemme taas varmasti hänen hienostuneesti katetuista ruumistaan postauksia.
Mutta somessa näemme taas varmasti hänen hienostuneesti katetuista ruuistaan postauksia, korjaus loppu osaan!
Onneks ihanan Hilman laittamat eväät🍣on turvallisia, onhan. Siel oli muuten🍫jos kellä on tiistaina karkkipäivä...
Apua. Mitä ihmettä minä nyt teen? Naapurini muutti pois ja olen matkinut häntä ihan kaikessa.
Vierailija kirjoitti:
Apua. Mitä ihmettä minä nyt teen? Naapurini muutti pois ja olen matkinut häntä ihan kaikessa.
Ala matkimaan vierustoveria?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ala matkimaan vierustoveria?
Emmä kehtaa😦🙁😖
Mie oon joutunut Kontiolahdelle. Missä työ muut ootte?
Vierailija kirjoitti:
Mie oon joutunut Kontiolahdelle. Missä työ muut ootte?
Mie oon Kesälahell. Luulin et pyssäys o tääll. Yks ol jo Kitteell. Mite myö iltahämäriss näi erroo jouuttii? Mull on kyl eväs🎒mukana, siell o🍾🍔🍔🍌. Oottelen tääl. Tää baari o iha 6tien varrell.
Missäs meidän piti yöpyä???
Mullon koti-ikävä. Täällä on pimeää.☻
Huomenta kaikille. Ja hyvää Joulukuuta. Nyt viimeistään pitää ruveta kiltiks, kun tontut kurkkii ikkunoista. Aamupala🍐🍏🍅🍌🍞🥐🥝🍳🥚🥓🥙🧀poikkeuksellisesti busseissa. Heimo Huima etsii samalla oudosti yönpimeyteen kadonneira Kontiolahdelta, Kiteeltä ja Kesälahdelta.
Aamupala on raikas ja runsas. Sillä jaksaa taas päivän seikkailuihin.
Hei Hilma tuu tännepäin, saat⛾
Pivanka Kesälahti. Sain yöpyä baarin nurkassa. Ottakee kyytii ku ajatte tännepäi.
Millä motivoitte itsenne tekemään jonkin inhokkihomman?
Varattu kassa kirjoitti:
NY ISKI KARMA KUULKAA!!! RASKAUTET DOMINO TULI VAA ILMOITAA, ETTÄ ELLUN JA ANOPIN KARKUREISSU EI PÄÄTTYNY HYVI KUULKAA!!!
ANOPPI JOUTUI RUOSKAN ETEEN PIKKASEN VÄÄRÄSSÄ PAIKKAA. ELLU SELVISI HENGISS, MUTTA DOMINON JA WX-DUUNIKAVERIE SUHTEILL JA TÖRKEYDELL ELLU JA KOKO BRITANNIA JÄTETTII KU SIAT YHE VALTIO TOIMEST. NIISK.
SOPIIKS NY KAIKILL, JOS TUUTTE MU JA HOPIKSE KAA JOSSAI VAIHEESS HÄÄMATKALL JOHOHOKI VAI VIHAATTEKS MEIT NY? MIELIPITEITT? HOPIS HUUDEILLE NY!!!
ALISTETTU HOPEAKETTUNNE TÄYSVALKOISISSAAN ON PALANNUT JA TOTTELEE KAIKESSA VARATTUA KASSAA!
Vierailija kirjoitti:
Varattu kassa kirjoitti:
ALISTETTU HOPEAKETTUNNE TÄYSVALKOISISSAAN ON PALANNUT JA TOTTELEE KAIKESSA VARATTUA KASSAA!
Onko tämä nyt sitten Häämatka?💖💖💖
Nyt on aika leiriytyä johonkin ja juot vettä, tuo sinun pikkusievässä ja lujassa nousuhumalassa alkava törkeän varatun kassan matkimen pelottaa.😨😨😨