Av-palstan lukijamatka Saimaaseen?
Kommentit (5012)
Vierailija kirjoitti:
Jos tosta pettämiskohusta tulee ero niin sit voidaan juhlia naisen voimaantumista 💪🏻🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷
Johan minä sanoin, ettei mitään pettämistä ole ollutkaan, kateellisten huhuja:( Hopishan ei ikinä edes uskaltaisi/haluaisi pettää kassaa ovat sen verran rakastuneita ja kukaan muuhan ei sitä edes huolisi.🤮🤮🤮🤮🤮
Vierailija kirjoitti:
M34 ja latino kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan attush kävij pihalla jah siellähän ne paikalliset jatkoon taas meillwh aa kerhon lehtiä. Dokataankohha meh sittenkin iha vähä liihkaa vaih ovatko kateellisah?
Mä enh jaksa millohh noih paikallisehet jättää meidät rauhaa, kukhaa ole edes humalassa saakelihh. 🤧🍷🍷🍷🍷 Mishäh lathino on, saish tansihhittaa? 🍷🍷🍷🍷
Siihen miten neh kehtaass väitjää etteih. Meh otettaish. Häis soffiku.noituneesht. Oikeastihh heih. Ja voikks joku nostaas muahh ylösh täältjh lattialthat.
Saanko luvan?
Mishäh oleth, tule hethi mäh odotans tiskilläh. 🍷🍷🍷🍷🍷🍷
Tulen!
🍸, tule sinäkin mukaan (jos vaan 🍷:lle käy!). Järjestetään kunnon AV -jatkot. Ay!
Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona
Matka oh ihana, muttat pitäiskkö ottaa sella.men ohjelmannumero, ettei yhtenäsh päivvänähj juotaish, vaih mitdä muuit sanohoo?
Nyhööss saaökhgg häbhähh miettehgj juhhliutataathh jahh sittejjhe mennenejgjälh hopekshe kanssahhz hääöuyjnöää rtaskkdydtysikraskauhtuu
Latino, täällä alkko isoh joukkoj kilttinaishii itkemään, etttäh haluaah tanssiah kassag, tuuhbkaeens mukkaaj!🍸🍸🍸🍸🍸🍸🍸🍸🍸🍸🍸🍸
Moi! Tulin taas Pubiin.
🎵🎶🎤 🍺🍺🍺🍺🍺🍺
Oletteko täällä?
Kätevä Emäntä kirjoitti:
Mäh thulin jusht naishluolashta, sheilä ellu ja väshy otti pontik.... vhiiniä sofikoituneesti herrashmiesh sheurassa, en ushakaltanu jäädä pitemmäkshi aikhaa. Onksh kukaanh nähny antti tuiskhua tänään vai lähtiksh she joh?! mäh nimittäin tansshin sen kansh eilenh jah aamullah heräshin shen päältä, oltiin alashti molemmath, siish onneksh aamulla oli nhiin kiire valmishtautua kaikillah ettei kukhaan shitä (toivottavashti) nähny...
Elluststa jab väshuöystä eih kylläh boo kuulunut tunteihin. Uskaltaakssen joskus riittävänö selvväss tahhig tmraskauthehtu käyhä kattoonss mithäh hwlwvwtaa ne touhaahh? Jaw3 tullahh kertoohhw tilannehh¥?
Muttn joshb jokku. meneehh ulosh niinnn varokaann. niithäj saatanasn paikallishii. Neg kehtaa ss jaelllahh. h tuollaemss ovellahh. Jottaiinn aaaaaaa lehmiäs meillehh. Yhäh kehhtaassöö. Meillä eihh oihh. Lnkelmiahh.
Olisikkkkohan taas&en yhdekn uuden kuoharisuihkuja aikans?🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾
Nonni. Nyt se pettäjäsika jäi kiinni
https://www.vauva.fi/keskustelu/4396751/olen-hopeakettu-ja-lahdin-harma…
HUUTOITKUA KAIKILLE:
TE SAATANAN JUOPOT, MITE TE SAATOITTE TEHÄ TÄN TAAS MULLE!!! PÄÄSIN JUST PÄIVYSTYKSESTÄ KU PARI PAIKALLASTA PELASTI MUT, MYRKYTITTE SIAT ROTANMYRKYLLÄ MUTT!!!!! MEINASI ANTAA JO ANTEEKS, JOS OIS TANSSITTU TIPITII JA LETKIS, KU MÄ OON KOKO MATKA NIITÄ VAA OOTTANU!!!!!
MUTT MITTÄ VITTTUUA. TÄÄLLÄ TAPAHTUUU KU TULEN, PORUKKA ON TAAAS AIVA NAAMAT!!! EI PYSYTÄ PYSTYSSÄ, VITTTU VEDETÄÄ KUOHARISUIHKUJA SEKÄ MAATAA SAMMUNEINA TAI HOIPUTAA!!!!! JA NE VIELLÄ PYSTYSSÄ PYSYVÄT HOKEE JOTAI VITTTU LIIKUTUSTAAN HÄISTÄ JA JUHLAMALJOJA KOHOTTTAA!!!! TEILLLÄ MENEE TÄYSIN YLI!!!!!!
MÄ OON KOKO MATKAN OOTTANU, ETTÄ TANSSITAA TIPITII JA LETKISS JA JOKA VUTTI PÄIVÄ OOTTE OLLIÖU SIIHE AIVAN LIIAN NAAMAT!!!! NYT MÄ MEE YÖTÄ PAIKALLISTEN AA-KERHON YLLÄPITÄJIEN LUO!!! KERRON TEIÄN VAKAVASTA ALKOHOLIONGELMASTA!!!! PÄÄSE NIIDEN KYYDILLÄ LÄHTEMÄÄ, TKERRO TEÄN TILANTEESTA JA HUOMENNA SAATTE JUOPOT APUA!!! JA HUOMENNA ME TANSSITAA TIPITII JA LETKIS, MÄ OO SEN ANSAINNU!!!!!!!
-Nuori nainen lähtee itkien autokyydillä paikallisten aa-kerhon ylläpitäjien luo, tullakseen huomenna auttamaan av-matkaajia
Vierailija kirjoitti:
Oikee hopis ja Varattu kassa on kyllä tuntikausia panneet tuolla nurkassa niin että nähdään ne tai sitt vetäny kännejä. Meiän edessä tai tanssineet. Ja toi on selvinpäin kirjoitettua tekstiä. Ihan selvä valehopis, joku provoilee vaan tuolla linkkisi ketjussa.😒
Vierailija kirjoitti:
HUUTOITKUA KAIKILLE:
TE SAATANAN JUOPOT, MITE TE SAATOITTE TEHÄ TÄN TAAS MULLE!!! PÄÄSIN JUST PÄIVYSTYKSESTÄ KU PARI PAIKALLASTA PELASTI MUT, MYRKYTITTE SIAT ROTANMYRKYLLÄ MUTT!!!!! MEINASI ANTAA JO ANTEEKS, JOS OIS TANSSITTU TIPITII JA LETKIS, KU MÄ OON KOKO MATKA NIITÄ VAA OOTTANU!!!!!
MUTT MITTÄ VITTTUUA. TÄÄLLÄ TAPAHTUUU KU TULEN, PORUKKA ON TAAAS AIVA NAAMAT!!! EI PYSYTÄ PYSTYSSÄ, VITTTU VEDETÄÄ KUOHARISUIHKUJA SEKÄ MAATAA SAMMUNEINA TAI HOIPUTAA!!!!! JA NE VIELLÄ PYSTYSSÄ PYSYVÄT HOKEE JOTAI VITTTU LIIKUTUSTAAN HÄISTÄ JA JUHLAMALJOJA KOHOTTTAA!!!! TEILLLÄ MENEE TÄYSIN YLI!!!!!!
MÄ OON KOKO MATKAN OOTTANU, ETTÄ TANSSITAA TIPITII JA LETKISS JA JOKA VUTTI PÄIVÄ OOTTE OLLIÖU SIIHE AIVAN LIIAN NAAMAT!!!! NYT MÄ MEE YÖTÄ PAIKALLISTEN AA-KERHON YLLÄPITÄJIEN LUO!!! KERRON TEIÄN VAKAVASTA ALKOHOLIONGELMASTA!!!! PÄÄSE NIIDEN KYYDILLÄ LÄHTEMÄÄ, TKERRO TEÄN TILANTEESTA JA HUOMENNA SAATTE JUOPOT APUA!!! JA HUOMENNA ME TANSSITAA TIPITII JA LETKIS, MÄ OO SEN ANSAINNU!!!!!!!
-Nuori nainen lähtee itkien autokyydillä paikallisten aa-kerhon ylläpitäjien luo, tullakseen huomenna auttamaan av-matkaajia
Ei jumalavirötö, pillittäjä palasi, tehkää jokuh nyh jotain, mua pelottaa. Eiks toih ikinäs kuolleh.😭😭😭😭😭
Vierailija kirjoitti:
Eihhhehhe kyyhnoo todella kaah hopeash, onsh sivveyshvysöshh ja käsrauhoissa kiinnieff muhhugg olleeggt Koho illanss. Meätt sillehth justh raeskauduinshh jahh onshs vääräshhöö tyyppiehh. Mäht tiehdänsh kyehhshgg kensejh kaahggg oonbhg olluthh eloww hopieksenk. Nyhtr täyhherhääbbh teillehhgg
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HUUTOITKUA KAIKILLE:
Ei jumalavirötö, pillittäjä palasi, tehkää jokuh nyh jotain, mua pelottaa. Eiks toih ikinäs kuolleh.😭😭😭😭😭
Kellään ideoita, miten tuosta päästään? Eikaibsw vaan oo se alibin toimittaja tai joku, kun aina selviää kaikesta?😨
Siis täh, ootteko te jo siellä 😥😠😡 ette sitten voineet kertoa!!!
HOPEAHH KETTUHHB ÄYSHIVALKOISJ HHIAASS TULIHH TWIÄNSH HUHUÖÖPUHEITHA OIKAISSEMAANS. TUOHH EN ILE MINHÄÄ. VAANS ERIHBHOPEAKETTUHH MEITHÄT ONN USEAMPIUAH JAHH IKKÄHH EIH TÄSMÄHH MINHÄ OLENH KOKOKO ILLANSHV VOLKUTTV RASKAUSTTANN SAA VARATATTUAJ KASSAAH JAH LAULHANSJ HÄNELLEHH TÄMÄNSH:
Mishä hitossaan viipyy väsyh ja Ellu, uskaltaakss kukkaa käydä kattoon sitäh meininkiä mitä touhuaah
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HUUTOITKUA KAIKILLE:
Kellään ideoita, miten tuosta päästään? Eikaibsw vaan oo se alibin toimittaja tai joku, kun aina selviää kaikesta?😨
***Kuiskaa: Siis tuo on pakko tapattaa huomenna jotenkin, kuka lähtee mukaan? Nyt se jo meinaa jumankauta raahata paikallisia alkuasukkaita tänne, jotta voi väittää meitä alkoholisteiksi. Kuka lähtee tapattaa sen huomenna miun kanssa ja onko ideoita miten?
Odotan edelleen🍸