Av-palstan lukijamatka Saimaaseen?
Kommentit (5012)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ISTUMISEN PUOLELLA EI OLE VÄLIÄ AV-MATKAAJILLE JOTKA EIVÄT OLE SUKUA, KUNHAN KAIKKI SAAPUVAT VIHKIÄISIIN KLO 13.00! SITÄ ENNEN KAHVITUS PUBISSA KLO 14.00!! HÄÄVIRSI PUUTTUU VOI ELÄMÄN KEVÄT, ÄKKIÄ IDEOITA OLEN PANIIKISSA ELLUN KANSSA!
T:yksi enää vain puoliksi yhtä väsynyt matkanjärjestäjä
.
Vihki 13.00???
Kahvi 14.00 sitä ennen????
Wiski 13.00?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HYSTEERISTÄ HUUTOITKUA KAIKILLE:
SIIS SENKIN SAAKELIN SIAT!!!!!!! MÄ OON KOKO TÄN MATKAN VAAN TIPITIITÄ JA LETKISTÄ OOTTANUT!!! JO BUSSISTA LÄHTIEN JA MITÄ TE TEETTE!!! KOITITTE HIRTÄTTÄÄÄ MUTT, SIAT!!!!!!! TEILLÄ ON OIKEASTI PAHA ONGELMA TUON DOKAAMISEN KANSSA, PÄÄSIN VASTA NYT PAIKALLE KUN PARI PAIKALLISTA LÖYSI JA SAI ELVYTETTYÄ MUT!!!!
JA MITÄ VITTTUA TAPAHTUU KUN TULEN TAKAISIN, HINTASAARNAAJIEN KONSERTILLE JA HOPIKSEN JA VARATUN KASSAN HÄILLE KILISTELLÄÄN!!!! ALKAAKO KOHTA KUOHARI SUIHKUT, EI JUMA TUOLLA JO OSA PORUKASTA ON NIISSÄ!!!!!
MÄ MENEN KANTELEMAAN HETI KUN LÖYDÄN ELLUN JA UMPIVÄSYNEEN TEISTÄ, TEILLÄ MENEE TÄYSIN YLI!!! DOKAAJAT, PUHUIN PAIKALLISELLE AA-KERHOLLEKIN TEISTÄ!!!! ETTEKÖ TE JUMANKAUTA SAA NIITÄ JUHLAMALJOJA LASKETTUA, TEILLÄ ON VAKAVIA ONGELMIA TON ALKOHOLIN SUHTEEN!!!
YHTENÄNÄKÄÄN ILTANA EI OO TANSSITTU TIPITIITÄ JA LETKISTÄ JA MÄ OON NIITÄ VAAN OOTTANU!!! JA NIITÄ EI OON TANSSITTU, KU TE OOTTE JOKA ILTA DOKANNU!!! SIAT!!! MÄ MEEN ETTIIN ELLUN JA VÄSYN JA KANTELEN TEISTÄ!!!!!
-Nuori nainen lähtee hysteerisestinitkien etsimään ellua ja väsyä.
Eih, pillittäjä palasi. En jaksa, en vaan jaksa. Miten se teki sen? Kantelutbeintaida auttaa, mutta en vain jaksa.😒 Kuka lähtee mukaan t*åporwtkelle ja onko ideoita?
Kuiskaa: Olen mukana, näin miikkulaisella monta pussia rotanmyrkkyä. Kipaisen lainaamassa ja sitten sitä itkupillin viinaan, eiköhän tuosta sitten päästä. Nämä on av häät ja näitä se EI pilaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ISTUMISEN PUOLELLA EI OLE VÄLIÄ AV-MATKAAJILLE JOTKA EIVÄT OLE SUKUA, KUNHAN KAIKKI SAAPUVAT VIHKIÄISIIN KLO 13.00! SITÄ ENNEN KAHVITUS PUBISSA KLO 14.00!! HÄÄVIRSI PUUTTUU VOI ELÄMÄN KEVÄT, ÄKKIÄ IDEOITA OLEN PANIIKISSA ELLUN KANSSA!
.
Vihki 13.00???
Kahvi 14.00 sitä ennen????Wiski 13.00?
Hopis ja varattu kassa meni jo naimisiin, nyt vain bailataan enemmän kuin koskaan. Ja missä LATINO viipyy?🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃
Hoirpe kerruh wttublauhlaabhhh varoitus kassah sinullegfbtämmän
No niin ja nyt meni multa häät ohi! Mulla on herne nenässä. En minä saa sitä itse pois. Tulkaa nyt joku auttamaan ja heti! Vaikka joku Latino tai joku laatikkoleukainen mies.
Kaikesta kivasta jään paitsi tälläkin AV-retkellä. Porvoon retkelläkin jäin yksin nukkumaan puiston penkille. ( Siideritkin lämpeni siinä auringonpaisteessa kun oli se kauhea helle silloin). Olisi kohteliasta ollut vaikka edes siirtää se muovipussillinen sidukkaa johonkin varjoon).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.
Vihki 13.00???
Kahvi 14.00 sitä ennen????Wiski 13.00?
Hopis ja varattu kassa meni jo naimisiin, nyt vain bailataan enemmän kuin koskaan. Ja missä LATINO viipyy?🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃
Toi PUUMAMUMMO on ahdistanut latinon nurkkaan. Käy sä pelastamassa se. Se näyttää vähän huolestuneelta ja vilkuilee pakoreittejä. PUUMA yrittää vissiin sylitanssia…
Voi sentään. Oi voi oi oi ei voi olla iloisempaa oloa kuin tämä. Laitoin sen... sinivalkoruudullisen... narulle kuivumaan. Se oli siis ihan l i t i märkä kaikista kyynelistäni. Ja huom! Niitä paperinenäliinoja ei heitellä luontoon. Soo soo☝️☝️☝️.
Nyt hillitysti 🥂🥂🥂.
Ei mulla muuta.
Koslkakaksyyen wihh whkääskjdy mäeuy mekjhhsb pujhhallekid
Varattu kassa kirjoitti:
Koslkakaksyyen wihh whkääskjdy mäeuy mekjhhsb pujhhallekid
Juokaa varattu kassa ja hopiss nyt vettä, että jaksatte juhlia häitänne! Oikeasti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SIIS SENKIN SAAKELIN SIAT!!!!!!! MÄ OON KOKO TÄN MATKAN VAAN TIPITIITÄ JA LETKISTÄ OOTTANUT!!! JO BUSSISTA LÄHTIEN JA MITÄ TE TEETTE!!! KOITITTE HIRTÄTTÄÄÄ MUTT, SIAT!!!!!!! TEILLÄ ON OIKEASTI PAHA ONGELMA TUON DOKAAMISEN KANSSA, PÄÄSIN VASTA NYT PAIKALLE KUN PARI PAIKALLISTA LÖYSI JA SAI ELVYTETTYÄ MUT!!!!
JA MITÄ VITTTUA TAPAHTUU KUN TULEN TAKAISIN, HINTASAARNAAJIEN KONSERTILLE JA HOPIKSEN JA VARATUN KASSAN HÄILLE KILISTELLÄÄN!!!! ALKAAKO KOHTA KUOHARI SUIHKUT, EI JUMA TUOLLA JO OSA PORUKASTA ON NIISSÄ!!!!!
MÄ MENEN KANTELEMAAN HETI KUN LÖYDÄN ELLUN JA UMPIVÄSYNEEN TEISTÄ, TEILLÄ MENEE TÄYSIN YLI!!! DOKAAJAT, PUHUIN PAIKALLISELLE AA-KERHOLLEKIN TEISTÄ!!!! ETTEKÖ TE JUMANKAUTA SAA NIITÄ JUHLAMALJOJA LASKETTUA, TEILLÄ ON VAKAVIA ONGELMIA TON ALKOHOLIN SUHTEEN!!!
YHTENÄNÄKÄÄN ILTANA EI OO TANSSITTU TIPITIITÄ JA LETKISTÄ JA MÄ OON NIITÄ VAAN OOTTANU!!! JA NIITÄ EI OON TANSSITTU, KU TE OOTTE JOKA ILTA DOKANNU!!! SIAT!!! MÄ MEEN ETTIIN ELLUN JA VÄSYN JA KANTELEN TEISTÄ!!!!!
Eih, pillittäjä palasi. En jaksa, en vaan jaksa. Miten se teki sen? Kantelutbeintaida auttaa, mutta en vain jaksa.😒 Kuka lähtee mukaan t*åporwtkelle ja onko ideoita?
Kuiskaa: Olen mukana, näin miikkulaisella monta pussia rotanmyrkkyä. Kipaisen lainaamassa ja sitten sitä itkupillin viinaan, eiköhän tuosta sitten päästä. Nämä on av häät ja näitä se EI pilaa.
Onko tämä hoidettu, onhan???
Mwhtr rulrhhihbrak takkkas hopeksenh kaajjh. Reippashhbkathoss. Dominahh. Ehhbehhäjlää. Eihh ehkäshyhh. Nyt tämähän ja sirtenrrnn juhsaaz
Pukeuduin punaiseen juhlamekkoon. Milloinhan tuo varattu tajuaa, että petän häntä jo hopiksen kanssa. Haluan pukeutumisellani näyttää, että kettukin on oikeasti sika. Byäääääh!!
Mejr vwyyröö täähhh, eihh meneehän ylijohtaja juhlatt
Vierailija kirjoitti:
Pukeuduin punaiseen juhlamekkoon. Milloinhan tuo varattu tajuaa, että petän häntä jo hopiksen kanssa. Haluan pukeutumisellani näyttää, että kettukin on oikeasti sika. Byäääääh!!
Etfäsh petäjä mihhä oon assiahh varmustathhu jahh kwtrhuuh alistaahun lintuharrastajien kateellijhhenn met meennääähh naimmaahh kohtaaghh
Vierailija kirjoitti:
HOPEAKETTUJJJ TÄYSVALKOISISSARRR EI KATSOHKAA SINNUAI PÄIHH Ö SINNUAH VALTHETULLI NYT LAULLAHH KADZSSLLKE VARATULLRH KASSALLE TÄMÄNH HÄNELLEH VAINF ALIZTUGH
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä hoidettu, onhan???
On se makaa nyt myrkytettynä ulkona, ei palaa enää takaisin. Sen verran oli viinassa rotanmyrkkyä:)
Saa nähdä miten nopeasti Kassa jättää sen sian. 🤔🤔
Vierailija kirjoitti:
Saa nähdä miten nopeasti Kassa jättää sen sian. 🤔🤔
.
Siis mitä on tapahtunut? Kävin naisluolassa 🚬-salongissa. Otin📸mukaan, että saadaan hääkuvia... mitämitämitä???
.
Kertokaa pian!!!¿¿¿☆☆☆¡¡¡●○•°■□○●□■•°
Nyt meni ¥₩£€£¥₩¥ näppppäääiiimet s€k@$i
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa nähdä miten nopeasti Kassa jättää sen sian. 🤔🤔[/]
Älkää nyt viitsikö. Kaikkihan on nähneet että hopis ei koskaan pettäisi kassaa, ei uskaltaisi edes ja ovat niin umpirakastuneita kuin olla voivat.😥❤❤❤ Heitetääs kuulkaa korkkarit kattoon ja aletaan juomaan, tänään on meillä juhlan aika.❤❤🍻🍻🍻🍻🍻🥂🍻🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂
Mähh rakastösjh twitjjää hanbhoorpor hopisyt mehhb menndjh kohhtyb leikkhuuio jahka eikjh eih ehhkäsjjhhy, myytti tullajh takasjh metthhnoyettat ekantääh