Av-palstan lukijamatka Saimaaseen?
Kommentit (5012)
Tuntuu tosi oudolta ajatella että huomenna on ihan tavallinen arkinen torstai...
.
Ei mulla muuta ollu
Kinkataanko huomenna???
Juttelias utelias kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa nähdä miten nopeasti Kassa jättää sen sian. 🤔🤔
.
Siis mitä on tapahtunut? Kävin naisluolassa 🚬-salongissa. Otin📸mukaan, että saadaan hääkuvia... mitämitämitä???.
Kertokaa pian!!!¿¿¿☆☆☆¡¡¡●○•°■□○●□■•°
Nyt meni ¥₩£€£¥₩¥ näppppäääiiimet s€k@$i
No ei mitään, edelleenkään nuo on umpirakastineita, jotkut vain kateellisia aletaanko nyt tosissaan joraamaan?😀❤🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃
Vierailija kirjoitti:
Voihan attush kävij pihalla jah siellähän ne paikalliset jatkoon taas meillwh aa kerhon lehtiä. Dokataankohha meh sittenkin iha vähä liihkaa vaih ovatko kateellisah?
Mä enh jaksa millohh noih paikallisehet jättää meidät rauhaa, kukhaa ole edes humalassa saakelihh. 🤧🍷🍷🍷🍷 Mishäh lathino on, saish tansihhittaa? 🍷🍷🍷🍷
Saako esittää levytoiveen: Krokotiili Rock. 🎶🎶🎶🎶🎶🎸🎸🎸Pave Heinolassa naimisissa on🎶🎶🎶🎶🎸🎸🎶🎶🎶🎸
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan attush kävij pihalla jah siellähän ne paikalliset jatkoon taas meillwh aa kerhon lehtiä. Dokataankohha meh sittenkin iha vähä liihkaa vaih ovatko kateellisah?
Mä enh jaksa millohh noih paikallisehet jättää meidät rauhaa, kukhaa ole edes humalassa saakelihh. 🤧🍷🍷🍷🍷 Mishäh lathino on, saish tansihhittaa? 🍷🍷🍷🍷
Veinh niillehh alkuasukkailleh k. ostoksi tämänh biisin jotja voivat. Kuunnella h. Ehkä menneeth. Iestihhj perill?
Vierailija kirjoitti:
Mis väsy ja Ellu o/lärvit???
Nehh häippäsh kaiht baisluohhaah, uskaltaahhkoj jokkuh katsoohh sielähh meoningott? Ja sithehh kjuhlithaa lishääjhs🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺
Juttelias utelias kirjoitti:
Voi sentään. Oi voi oi oi ei voi olla iloisempaa oloa kuin tämä. Laitoin sen... sinivalkoruudullisen... narulle kuivumaan. Se oli siis ihan l i t i märkä kaikista kyynelistäni. Ja huom! Niitä paperinenäliinoja ei heitellä luontoon. Soo soo☝️☝️☝️.
Nyt hillitysti 🥂🥂🥂.Ei mulla muuta.
Eth ehtistännes kyyneliä pyyhkiin kuh niinnliikuttavaah meistäh kilttinaisizha nääh häätt jah lathonii eih näuh?😥😥🍸🍸🍸🍸🍸🍸🍹🍹🍹🍹🍹
Mäh thulin jusht naishluolashta, sheilä ellu ja väshy otti pontik.... vhiiniä sofikoituneesti herrashmiesh sheurassa, en ushakaltanu jäädä pitemmäkshi aikhaa. Onksh kukaanh nähny antti tuiskhua tänään vai lähtiksh she joh?! mäh nimittäin tansshin sen kansh eilenh jah aamullah heräshin shen päältä, oltiin alashti molemmath, siish onneksh aamulla oli nhiin kiire valmishtautua kaikillah ettei kukhaan shitä (toivottavashti) nähny...
Kähvih röökillähbäskeh. Siellähän pohjalliset näinh umpihrakastunheen hääparinh täysizhähommishh. Tullih aikkah kiirehtii poish, saatans. Tillih hiukka traummojah. Niish liikkeistä. Pakko ottaa jottaijh etgä unohtaa Nehän leikkiht.🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siihen miten neh kehtaass väitjää etteih. Meh otettaish. Häis soffiku.noituneesht. Oikeastihh heih. Ja voikks joku nostaas muahh ylösh täältjh lattialthat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siihen miten neh kehtaass väitjää etteih. Meh otettaish. Häis soffiku.noituneesht. Oikeastihh heih. Ja voikks joku nostaas muahh ylösh täältjh lattialthat.
Saanko luvan?
Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona
Näin raskautettuna on pakko sanoa, että kyllä on aivan uskomattoman liikuttavaa. Ihanat häät.😭 En voi toki itse ottaa, mutta kilistelkää toki te muutkin miunkin edestä!😭 Että se hopis ja varattu kassakin on niin liikuttavan söpöjä.😭
Annan teille tästä vähän juotavaa, ottakaa miunkin edestä ja kilistelkää. Kilistelkää oikein kunnolla.😭 Ottakaas tuosta lisää kaikki muut heti.🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂
Puhuu kuiskaten: On juu ihanaa, mutta nähdään me pari vakituista aamupalapöydässä, siis me ainoat jotka sinne aina selvitään, kieh:)
HOPEAHFE KETHU TÄYSHIHVALKOISISSAANS JE VARETTUH KASSALLE HIUKANSH SELVINNEIHNÄ PALASHIVATG JA VEDÄMMEHT ESIHTYKSEJHS ENNES KUIN TAASSEN LISHÄÄ IÖOTHAMME JA LÄHDEMME UFOTL
Vierailija kirjoitti:
Näin raskautettuna on pakko sanoa, että kyllä on aivan uskomattoman liikuttavaa. Ihanat häät.😭 En voi toki itse ottaa, mutta kilistelkää toki te muutkin miunkin edestä!😭 Että se hopis ja varattu kassakin on niin liikuttavan söpöjä.😭
Annan teille tästä vähän juotavaa, ottakaa miunkin edestä ja kilistelkää. Kilistelkää oikein kunnolla.😭 Ottakaas tuosta lisää kaikki muut heti.🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂
Puhuu kuiskaten: On juu ihanaa, mutta nähdään me pari vakituista aamupalapöydässä, siis me ainoat jotka sinne aina selvitään, kieh:)
Mä oon nyt niin uupunu täst hässäkäst. Ihanaa ollu mut et mä oon ihan loppu. Otan 🥂 ja lähen nukkuu. Sit aamupalapöydällä voidaa juoruta lisää. Oi voi voi ei ei voi olla ihminen näin poikki. Mun➰ hukku et jos joku löytää ni kiva. Ynt mnu senat sakosi joo ihna...❗❗❗😪😪😪🛏🛏🛏
Vierailija kirjoitti:
HOPEAHFE KETHU TÄYSHIHVALKOISISSAANS JE VARETTUH KASSALLE HIUKANSH SELVINNEIHNÄ PALASHIVATG JA VEDÄMMEHT ESIHTYKSEJHS ENNES KUIN TAASSEN LISHÄÄ IÖOTHAMME JA LÄHDEMME UFOTL
Hei tanssi menee hyvin, mutta älkää taas alkako lisää viinaa kiskomaan, juuri kunnaloitte taas selvitä!
***Kuiskaa: Mitä jos ne paikalliset olikin sittenkin oikeassa, että meillä menee ihan vähän liian lujaa alkoholin käyttö matkoillamme?😥 Mutta onhan meillä ollut hyviä syitä juoda, kuten eilen polttarit ja tänään hopiksen (jeesus sentään😨) häät eli eihän se nyt tee meistä alkkiksia!!😨 Ja sitä ennenkin oli aina hyvät syyt juoda, kyllä ne paikalliset ovat vain kateellisia mie luulen.😰 Ei, nyt aletaan kilistellä äkkiä, jotta saavat lisää kadehtimisen aihetta kun eivät saaneet kutsua tänäänkään!🍻🍻🍻🍻🍻
M34 ja latino kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saanko luvan?
Mishäh oleth, tule hethi mäh odotans tiskilläh. 🍷🍷🍷🍷🍷🍷
Jos tosta pettämiskohusta tulee ero niin sit voidaan juhlia naisen voimaantumista 💪🏻🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷