Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sivut

Kommentit (4027)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HUUTOITKUA KAIKILLE:

TE SAATANAN JUOPOT, MITE TE SAATOITTE TEHÄ TÄN TAAS MULLE!!! PÄÄSIN JUST PÄIVYSTYKSESTÄ KU PARI PAIKALLASTA PELASTI MUT, MYRKYTITTE SIAT ROTANMYRKYLLÄ MUTT!!!!! MEINASI ANTAA JO ANTEEKS, JOS OIS TANSSITTU TIPITII JA LETKIS, KU MÄ OON KOKO MATKA NIITÄ VAA OOTTANU!!!!!

MUTT MITTÄ VITTTUUA. TÄÄLLÄ TAPAHTUUU KU TULEN, PORUKKA ON TAAAS AIVA NAAMAT!!! EI PYSYTÄ PYSTYSSÄ, VITTTU VEDETÄÄ KUOHARISUIHKUJA SEKÄ MAATAA SAMMUNEINA TAI HOIPUTAA!!!!! JA NE VIELLÄ PYSTYSSÄ PYSYVÄT HOKEE JOTAI VITTTU LIIKUTUSTAAN HÄISTÄ JA JUHLAMALJOJA KOHOTTTAA!!!! TEILLLÄ MENEE TÄYSIN YLI!!!!!!

MÄ OON KOKO MATKAN OOTTANU, ETTÄ TANSSITAA TIPITII JA LETKISS JA JOKA VUTTI PÄIVÄ OOTTE OLLIÖU SIIHE AIVAN LIIAN NAAMAT!!!! NYT MÄ MEE YÖTÄ PAIKALLISTEN AA-KERHON YLLÄPITÄJIEN LUO!!! KERRON TEIÄN VAKAVASTA ALKOHOLIONGELMASTA!!!! PÄÄSE NIIDEN KYYDILLÄ LÄHTEMÄÄ, TKERRO TEÄN TILANTEESTA JA HUOMENNA SAATTE JUOPOT APUA!!! JA HUOMENNA ME TANSSITAA TIPITII JA LETKIS, MÄ OO SEN ANSAINNU!!!!!!!

-Nuori nainen lähtee itkien autokyydillä paikallisten aa-kerhon ylläpitäjien luo, tullakseen huomenna auttamaan av-matkaajia

Ei jumalavirötö, pillittäjä palasi, tehkää jokuh nyh jotain, mua pelottaa. Eiks toih ikinäs kuolleh.😭😭😭😭😭

Kellään ideoita, miten tuosta päästään? Eikaibsw vaan oo se alibin toimittaja tai joku, kun aina selviää kaikesta?😨

***Kuiskaa: Siis tuo on pakko tapattaa huomenna jotenkin, kuka lähtee mukaan? Nyt se jo meinaa jumankauta raahata paikallisia alkuasukkaita tänne, jotta voi väittää meitä alkoholisteiksi. Kuka lähtee tapattaa sen huomenna miun kanssa ja onko ideoita miten?

Minä olen mukana, ideoita ei ole mutta itkuiita lähtee huomenna. Pysyvästi. Kellään ideoita? Se on kovenpi luu näköjään kuin koskaan uskottiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Mehh raskauhduttiih äsken hopeksen kanssaahf ooppppp varmwsttete soiittgäägf mehh vedethäätggg karakokwssha tääöshh

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HUUTOITKUA KAIKILLE:

TE SAATANAN JUOPOT, MITE TE SAATOITTE TEHÄ TÄN TAAS MULLE!!! PÄÄSIN JUST PÄIVYSTYKSESTÄ KU PARI PAIKALLASTA PELASTI MUT, MYRKYTITTE SIAT ROTANMYRKYLLÄ MUTT!!!!! MEINASI ANTAA JO ANTEEKS, JOS OIS TANSSITTU TIPITII JA LETKIS, KU MÄ OON KOKO MATKA NIITÄ VAA OOTTANU!!!!!

MUTT MITTÄ VITTTUUA. TÄÄLLÄ TAPAHTUUU KU TULEN, PORUKKA ON TAAAS AIVA NAAMAT!!! EI PYSYTÄ PYSTYSSÄ, VITTTU VEDETÄÄ KUOHARISUIHKUJA SEKÄ MAATAA SAMMUNEINA TAI HOIPUTAA!!!!! JA NE VIELLÄ PYSTYSSÄ PYSYVÄT HOKEE JOTAI VITTTU LIIKUTUSTAAN HÄISTÄ JA JUHLAMALJOJA KOHOTTTAA!!!! TEILLLÄ MENEE TÄYSIN YLI!!!!!!

MÄ OON KOKO MATKAN OOTTANU, ETTÄ TANSSITAA TIPITII JA LETKISS JA JOKA VUTTI PÄIVÄ OOTTE OLLIÖU SIIHE AIVAN LIIAN NAAMAT!!!! NYT MÄ MEE YÖTÄ PAIKALLISTEN AA-KERHON YLLÄPITÄJIEN LUO!!! KERRON TEIÄN VAKAVASTA ALKOHOLIONGELMASTA!!!! PÄÄSE NIIDEN KYYDILLÄ LÄHTEMÄÄ, TKERRO TEÄN TILANTEESTA JA HUOMENNA SAATTE JUOPOT APUA!!! JA HUOMENNA ME TANSSITAA TIPITII JA LETKIS, MÄ OO SEN ANSAINNU!!!!!!!

-Nuori nainen lähtee itkien autokyydillä paikallisten aa-kerhon ylläpitäjien luo, tullakseen huomenna auttamaan av-matkaajia

Ei jumalavirötö, pillittäjä palasi, tehkää jokuh nyh jotain, mua pelottaa. Eiks toih ikinäs kuolleh.😭😭😭😭😭

Kellään ideoita, miten tuosta päästään? Eikaibsw vaan oo se alibin toimittaja tai joku, kun aina selviää kaikesta?😨

***Kuiskaa: Siis tuo on pakko tapattaa huomenna jotenkin, kuka lähtee mukaan? Nyt se jo meinaa jumankauta raahata paikallisia alkuasukkaita tänne, jotta voi väittää meitä alkoholisteiksi. Kuka lähtee tapattaa sen huomenna miun kanssa ja onko ideoita miten?

Minä olen mukana, ideoita ei ole mutta itkuiita lähtee huomenna. Pysyvästi. Kellään ideoita? Se on kovenpi luu näköjään kuin koskaan uskottiin.

Kaih se lähtee oikeasti, mua pelottaa huominen apuva tehkää nyth jothaki😭😭😭😭😭

Vierailija

Vattujenbvattuh, nuoh paikalliset alkuasukkaat piirittää miethä alkoholisteiksi vaaroistah kertovillaj lehtisilläj. Siiis mithäh ne kelaan meistä, ovat kateellisiahh otetasshh sillejh🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍻

Varattu kassa

Mwthhet vwgettgg tääsjh huhj hopisj rasjayits mulleshh oonzj vatrmastut siithähtt ethäjhht tunsiud senneh jah rwippahsg häves onkoh näkyhnyth

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vattujenbvattuh, nuoh paikalliset alkuasukkaat piirittää miethä alkoholisteiksi vaaroistah kertovillaj lehtisilläj. Siiis mithäh ne kelaan meistä, ovat kateellisiahh otetasshh sillejh🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍻

Saakelsi ne o kateellisia vaan kuh eisgbpäässeet avv maytkall kunh vainohaa meitä, tuun suns kaah ottamaann🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃

Vierailija

HUOMISEN OHJELMANUMEROT:

Klo 13.00

Saunaan, poreammeeseen/avantoon sekä ihmevoiteeninkaikille niin näytätte nuorekkailta taas kaikki:

Vierailija kirjoitti:
Joko Saimaa on jäässä? Pääseeköhän avantouinnille? Onneksi palstalainen Saimaan rannalta tarjosi ystävällisesti karjalanpiirakoita. Toivottavasti siellä on sauna, jotta voi avannosta lämmitellä.

Klo 15.00:

Luemme rakkausrunoja naisluolassa, kuuntelemme tunnelmallista musiikkia sekä tietenkin kasvohoidot lisäksi. Romanttinen hemmotteluhetki siis:

Vierailija kirjoitti:
Juttelias utelias kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tehdäänkö perillä av-väelle oma naisluola? Voisi olla yksi ohjelmanumero ja siellä voisi monenlaista ohjelmaa pitää ja keksiä?

Oi voi voi ei miten iiihana idea. Mä olen AINA toivonu naisluolaa: iiiiso pöytä palapeleille, paljon tilaa langoille, virkkuukoukut ja sukkapuikot kokojärjestykseen seinälle...

Voi oi voi ei...mitä kaikkea me sinne keksitäänkään, onhan sit tarpeeks iso. Ja mielellään siirrettävä, et voidaan hyödyntää seuraavillakin Av-palstan lukijamatkoilla. Eiks je??? Onhan muut samaa mieltä?

Ompelukone, saumuri, iso pöytä myös kankaiden leikkuulle, hylly ihania kankaita varten.

Sähköpiano, että voi soitella rauhassa.

Kirjahyllyn takana pieni lukunurkkaus, missä voi rauhassa istua nojatuolissa ja lukea kirjaa.

Baarikaappi: täynnä Marlin Helmeilevää Omenaviiniä ja Ruskaa, voidaan siemailla sofistikoituneesti vaikka lukupiirissä. Ei kyl voi kovin paksua kirjaa valita, tai reissua pitää jatkaa muutamalla kuukaudella...

Postimerkkikokoelmalle oma huone, tai ainaskii nurkkaus. Runonlausuntaa, vaikkapa Eeva Heilala tekijävieraaksi. Huone resepteille aakkosjärjestyksessä, puutarhakirjakokoelma, paljon viherkasveja...

Mahdollisuus halutessaan tehdä jossain omassa nurkkauksees runoja, jotka voi halutessaan laittaa vihkoon missä niitä ei arvostella tai vihkoon missä niitä arvostellaan.

Vähän kuin rakkausrunot sivulla..

Mutta ehdottomasti vaatii tilavan oman nurkkaukseen, saa jokainen väsynyt perheenäiti hetkeksi hengähtää miehestä ja lapsista!

Klo: 18.00

Gordon Ramsay opettaa kokkikoulussa miten tehdään itse norppavanus, jauhenlihamakaroonilaatikko ja makaronin keitinvesi oikeappisesti.

Joku toivoi tätä ohjelmanumeroa joitakin päiviä sitten, en löytänyt lainausyöta mutta huomenna teemme tämän kokkikouluasian.

=Itkee liikutteena ellun sekä eräiden herrasmiesten kanssa pirtua ja pontikkaa pullosta...

JA VARATTU KASSA IHANAA, TEET HETI HUOMENNA RASKAUSTESTIN, KUN LÄHDEMME TEITÄ LAPSUKAISIA TAAS PELASTAMAAN, KJIVAILEMAAN PÄITÄ JA SILITTÄÄMÄÄN KYYNELIÄ!!!

TERVETULOA VIRALLISESTI SUKUHUN VARATTU KASSA, OI ONNEA!!

=Siemailee sofikoituneesti pontiakn ja pirtun sekoitusta liikutuksensa..

Jananteeksi, että katosi me ellun kanssa, meille tuli äkkiä kiireellistä menoa täällä naisluolassa, mutta ei siitä sen enempää sillä siveitä herrasmiehiä vain..

Heti huomenna tulemme tuttuun tapaan teitä taas pelastamaan sydänystäväni ellun kanssa, hävisimme vain tätä liikuttavaa päivää juhlistamaan sofikoituneesti pirtu, siis viinillä kun liikutusta ja stressiä ei enää kestetty...

=Juo liikutuksesta itkien naisluolan porukan kanssa pirtua suoraan pullosta...

JA VARATTU KASSA, TERVETULOA SUKUHUN JA AUTAN HETI HUOMENNA SINUA TEKEMÄÄN SEN RASKAUSTESTIN!

T: yksi enää vain puoliksi yhtä väsynyt matkanjärjestäjä

Vierailija

Huohemata, onpas ihana kumpia aamiaiselle
Tulkaa muutkin jo maanantaina täällä on vaikka mitä, katsokaa.🍑🍑🍑🍑🍉🍈🍊🍊🍌🥭🥭🥭🥭🫐🫐🫐🥕🥕🍄🥕🧄🥦🥐🍞🥐🥒🌰🌰🍞🥐🥨🥨🥨🥐🍞🧀🥪🥪🌯🥩🥨🥓🧀🧀🥞🥜🥞
Laitanpa musiikkia soimaan, että heräätte niin kovaa:

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Huohemata, onpas ihana kumpia aamiaiselle
Tulkaa muutkin jo maanantaina täällä on vaikka mitä, katsokaa.🍑🍑🍑🍑🍉🍈🍊🍊🍌🥭🥭🥭🥭🫐🫐🫐🥕🥕🍄🥕🧄🥦🥐🍞🥐🥒🌰🌰🍞🥐🥨🥨🥨🥐🍞🧀🥪🥪🌯🥩🥨🥓🧀🧀🥞🥜🥞
Laitanpa musiikkia soimaan, että heräätte niin kovaa:

https://youtu.be/Roj2DmmSrJE

Minä tulen. Seurailin tietenkin eilisiä häitä etänä yöduunissa, oi että oli söpöä😭 Saisikohan sinccis tästä muuten toivoa elämäänsä? Ja tullessani tänne näin hopiksen ja varatun kassan, näin vähän ehkä liikaa mutta oli juu söpöä. Kai. Ehkä. Tuleekohan tähän reissuun muitakin häitä joskus, esim kun eilen nähtiin jo ihme niin vaikka sincciksen?😮

Sen verran mietin etänä seuratessani niin eilistä, että mikä hitto sille vihkipapille tuli kun meinasi lähteä av-häistä?😒 Ja oliko varatun kassan isällä vientiä yöllä, oli sen näköinen että siitä varmasti taisteltiin?
Ja meinaakohan hopis ja kassa mennä häämatkalle muuten vai jäävätkö meidän kanssa? Mutta nyt tulen aamupala seuraksi, tuolla oli niitä koomahorroksessa olevia ihmisiä taas. Mutta mitä ihmettä noi aa-kerhon lehtiset oli pitkin maita ja mantuja, siis kuka kehdannut tehdä noin ja miksi?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HUUTOITKUA KAIKILLE:

Ei, siis EIHÄN tuo voi olla enää todellista. Siis kuinka se kehtasi edes palata? Saati UHKAILLA meitä noin? Siis miten se pystyi? Menen juttelemaan tedille, saa laittaa matkareitin varteen piikkilankamaton/räjähteitä. Tuo ei palaa tänne tänään, me jätetään tuo sika.

Siis pakkohan sen on joskus kuolla. Ja paikalliakin kehtasi uhata tuoda tänne, on sillä pokkaa. On sillä jumalauta pokkaa. Ja siis jotain aa-kerhon jäseniä, siis mitä tarinoita se meistä selittänyt? Me osataan juoda sivistyneen sofikoituneesti!

Ohis: Tuolla muuten pitkin poikin pubia tuhannet av-ihmiset huutaa, että se musiikki täytyy sammuttaa ja muutenkin apua ylösnousuun.

Vierailija

Tulkkaaah jokusss saatkahah appuua.nammeeehh. Nyhhhhtttttt ossssssss seeeeesss pebus. Pubisseeess. Niitä äärititillenteha. Herrähhishh mpnhehg miiunnm.

Kassahhttrr kashastah. Sehgn kassahh ishäks. Olihhttt niieshhgg. Saathanann monta maMmaan painanut, ettähh itkehtit. Herärräärr siithäh. Kahasta.

APUAAAA, AUTTAAKKKAA OIKEESHTI, ITKETTÄÄÄÄ!!!!! HERRÄSIEN KIMPPASEKSSIS KASAHART SEN KASSAMMEEN ISSÄNS KANSSAASSS, TIIEÄTTEKÖÖKÖ MILTHÄ SENN NÄYTTÄÄÄHH, SIIS TUOLHATHH????!!!

https://www.seiska.fi/Uutiset/Paljastava-kuva-Romutransu-Markus-Kuotesah...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HUUTOITKUA KAIKILLE:

Ei, siis EIHÄN tuo voi olla enää todellista. Siis kuinka se kehtasi edes palata? Saati UHKAILLA meitä noin? Siis miten se pystyi? Menen juttelemaan tedille, saa laittaa matkareitin varteen piikkilankamaton/räjähteitä. Tuo ei palaa tänne tänään, me jätetään tuo sika.

Siis pakkohan sen on joskus kuolla. Ja paikalliakin kehtasi uhata tuoda tänne, on sillä pokkaa. On sillä jumalauta pokkaa. Ja siis jotain aa-kerhon jäseniä, siis mitä tarinoita se meistä selittänyt? Me osataan juoda sivistyneen sofikoituneesti!

Ohis: Tuolla muuten pitkin poikin pubia tuhannet av-ihmiset huutaa, että se musiikki täytyy sammuttaa ja muutenkin apua ylösnousuun.

Ted sekä Hannibal erikseen odottavat kahden ainoan tuloreitin varrella. Kun/jos itkuiita tulee niin autosta hajoaa renkaan ja jotain jysähtää lujaa. Tänään se lähtee. Tänään se niin lähtee ja lopullisesti samperi ettei se selviä. Asia siis hoidetaan heti kun itkupilli lähestyykin meitä.

Vierailija

Arvon av-ihmiset, älkää pelästykö tämä ei ole vonkausrepla asiani koskee vain VARATTUA KASSAA jonka juuri kannoin romanttisesti kynnyksen yli hänen nukkuessaan! VOISITTEKO SAUNASSA HÄNEN HERÄTTYÄÄN ANTAA VARATULLE KASSALLE TÄMÄN KAUNIIN 📜RAKKAUSKIRJEENI SEKÄ KERTOA, ETTÄ VARATULLE KASSALLE TÄYDELLISEN ALISTETTU HOPEAKETTU TÄYSVALKOISISSAAN ODOTTAA VARATTUA KASSAA TAAS TÄNÄÄN MEIDÄN PAIKASSAMME?!

JA JOS MAHDOLLISTA VOISITTEKO SOITTAA VARATULLE KASSALLE TÄMÄN UPEAN RAKKAUSLAULUNI?! SEKÄ KERTOA MINKÄ TANSSIN HALUAN TANSSIA VARATUN KASSAN KANSSA TÄNÄÄN? VOITTEKO TEHDÄ TÄMÄN PALVELUKSEN, SILLÄ VARATTU KASSA JA MINÄ HÄNELLE TÄYSIN ALISTETTU HOPEAKETTU TÄYSVALKOISISSAAN OLEMME AIVAN VARMOJA, ETTÄ EILEN HÄÄNYÖNÄMME VARATULLE KASSALLE RASKAUDUIN!!

NIIN ROMANTTISTA, ETTÄ EI OLE TOTTAKAAN! KAI TEETTE TÄMÄN SUURENMOISEN PALVELUKSEN, TÄYDELLISEN ALISTETTU HOPEAKETTU TÄYSVALKOISISSAAN VIE NYT ELÄMÄNSÄ RAKKAUDEN ELI VARATUN KASSAN NUKKUMAAN SYLIINSÄ! KIITOS SUURESTI, JOS ANNATTE RAKKAUSKIRJEENI, SEKÄ SOITATTE ROMANTTISEN LAULIMUNI JA NÄYTÄTTE MINKÄ TANSSIN HALUAN TANSSIA, KUN TAPAAN TÄNÄÄ VARATUN KASSAN T ALISTETTU HOPEAKETTU TÄYSVALKOISISSAAN!!!

Vierailija

Olen se kilttinainen, joka otti hopiksen viestit vastaan. On Joo liikuttavaa ja vuosisadan rakkaustarina mutta jäin miettimään yhtä juttua..

Kuiskaa: Siis kuinka ihmeen topakka tuo kassa on, kun hopis on niin kurissa ja Herran nuhteeseen laitettu, että hopis luulee miehen raskautuvan eikä toisinpäin?

Tässä ei kyllä uskalla kohta katsoakaan(!) vahingossa hopikseen päin, sen verran taitaa olla topakka tapaus sen tuore morsian.🥺

Juttelias utelias

Enpäs nuin vauhdikkaissa häissä aiemmin oo ollu. Söpöä silti💕. Tääl on ihanat aamupalat🍎🍓🍅🥝🍰🍎🍋 ilman veetuilua. Tulkaas joku viel ni juorutaa vähä. Mut ei huolta. Mikä Saimaasessa sattuu tapahtumaa, se Saimaaseesen jää. Paitsi nuo häät!!!

Poropeukalo?

⛾⛾⛾ ihanaa vahvaa kahvia. Elämä voittaa!❗❗❕❕❕⁉️❓⁉️⁉️⁉️vaikka pahaa pelkäsin. Taidan olla allerginen🍾🍾🍾. Muita???

Vierailija

Enpäs nuin vauhdikkaissa häissä aiemmin oo ollu. Söpöä silti💕. Tääl on ihanat aamupalat🍎🍓🍅🥝🍰🍎🍋 ilman veetuilua. Tulkaas joku viel ni juorutaa vähä. Mut ei huolta. Mikä Saimaasessa sattuu tapahtumaa, se Saimaaseesen jää. Paitsi nuo häät!!!

Eihän nyt häät jää saimaaseen, kun muuttuu jo maistraatissa siviilisääty ja kaikki.❤❤❤❤ Siis jos joku oisi ennen matkaa sanonut, että hopis pääsee naimisiin, niin oisin kyllä hävinnyt omaisuuteni vedonlyönnissä että ei sitä kukaan huoli.😟

Mutta oli liikuttavaa, sääli että kukaan tuskin uskoo kun koitetaan kotona kertoa noista liikuttavista häistä kaikkine käänteineen.😥🤧❤❤❤❤❤

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tulkkaaah jokusss saatkahah appuua.nammeeehh. Nyhhhhtttttt ossssssss seeeeesss pebus. Pubisseeess. Niitä äärititillenteha. Herrähhishh mpnhehg miiunnm.

Kassahhttrr kashastah. Sehgn kassahh ishäks. Olihhttt niieshhgg. Saathanann monta maMmaan painanut, ettähh itkehtit. Herärräärr siithäh. Kahasta.

APUAAAA, AUTTAAKKKAA OIKEESHTI, ITKETTÄÄÄÄ!!!!! HERRÄSIEN KIMPPASEKSSIS KASAHART SEN KASSAMMEEN ISSÄNS KANSSAASSS, TIIEÄTTEKÖÖKÖ MILTHÄ SENN NÄYTTÄÄÄHH, SIIS TUOLHATHH????!!!

https://www.seiska.fi/Uutiset/Paljastava-kuva-Romutransu-Markus-Kuotesah...

Odotelkaa väsyä ja ellua niinkuin aina tai ryömikää itse pois sieltä, ei kuulu meidän tehtäviin pelastaa teitä. Ja ihan on sen näköinen mies, että ihmekös tuo että lankesitte?

Kuiskaa: Ei voi olla totta, tuo on kyllä paha kännimoka, pitäisikö kuitenkin mennä apuun? Ei, ei mennä sittenkään, kun aamukahia tuotiin juuri lisää hei.☕☕☕☕☕☕☕☕

Sivut