Av-palstan lukijamatka Saimaaseen?
Kommentit (5012)
NOSTAN ESILLE UUDEN AIKATAULUMME LOPPUPÄIVÄKSI ILKEÄN PAPIN TAKIA, JOKA MEINASI LÄHTEÄ:
Klo 16.00:
Saimaanjärven rannalla illanvalossa loistelias ilotulitus, jota siirrymme katsomaan..
16.30 ilotulitus loppuu, takaisin tanssimaan ja hintasaarnaajat esiintyvät tutulla kappaleellaan:
Hilma on hoitanut koristelut, ruuat ja kukat.
Asusteena musta norppayöasu seuraavin koristein:
Vierailija kirjoitti:
Toi vieraiden juhla-asu. Musta norppa-yöasu on vähän tummahko? Oisko samanväriset kauniit huivit?🎗. Siis lisäksi. Ei pelkästään!
UUDET AIKATAULUT HUOMIO!!!!!!
KLO 16.00:
Saimaanjärven rannalla loistelias ilotulitus, jota siirrymme katsomaan.
16.30
Ilotulitus loppuu, Siirrymme takaisin tanssimaan ja hintasaarnaajat esiintyvät tutulla kappaleellelaan missing.
Koristelut, ruuat ja kukat hoidettu, asusteena musta norppayöasu tuolla yllä olevalla koristelulla.
JUURI NYT ALKAA ILOTULITUS, MENNÄÄN KATSOMAAN SITÄ.
T:yksi enää vain puoliksi yhtä väsynyt matkanjärjestäjä joka itkee liikutustaan ääneen ellun kanssa
Päästään sissheh aiemmin pubiin, mutth tännääh eijh menee ylhih. Sorih kuh veijhs teiktlthä hoppikksejh. Sitten tasijhtaa mu faijaah kyhläjh.
🍸🍸🍸✴✴🎆🎇✨🎆🎇✨🎆🎉🎉🎆🎇✨
➰mun juhlahuivi paleltui viimassa
Rouva Kassa-Kettu, saako puolisoanne tanssittaa tänään???🎶🎶🎸
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oo ikinä juossut yhtä lujaa teidän kanssa, mikä hitto sille papillen tuli? Ei nyt se alkaa.😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧
En tiedä minäkään mikä hitto sille papille tuli, mutta pitäisikö ted tai hannibal laittaa se hoitamaan?🥸 Siis uskomatonta, että meinasin av-väen juhlista lähteä, luojan kiitos ehti vihkiä hopiksen ja kassan.🤧🤧
Muutenhan se oisi toisaalta muilutettu av-ihmisten toimesta täysin.🥸 Mutta hopis on naimisissa (luoja) joten tänään aletaan ryypätä kaksin käsin ja sofikoituneesti.🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻
Luoja, hopis ja kassa on naimisissa, en kestä tätä liikutusta.🤧🤧🤧🤧 Onneksi oppi vihki, en tajua miten saattoi edes ajatella lähtevänsä, kaikki sai juosta niin maan perkeleesti vihkitilaisuuteen.😢😢😢🤧🤧🤧 Mennään kattomaan ilotulitusta ja tänään vedetään kaksin käsin tähän liikutuksen loiventavaa, siis oikeasti pakko.🤧🤧🤧🤧 Miettikää nyt, että hopis EI OLE enää poikamies, pakkohan tähän liikutukseen on kilistää.🥂🥂🥂🥂🥂🥂 Ja se samperin pappi me hoidellaan, onko sillä jotai av-ihmisiä vastaan kun edes koitti karata?😢😢
Eih, nyt se ilotulitus alkaa.🤧🤧🍺🍺🍺🍺🍺
Vierailija kirjoitti:
Rouva Kassa-Kettu, saako puolisoanne tanssittaa tänään???🎶🎶🎸
Eih kylläh missään nimeshäh saahg. Täähh o muh vuosien unelmajh. Hopish ja mäh tanssitaan vaahs kahwstaah. Laiyhansh senh taash illalst kuriin. Kuh sanoihh ett oohh domino. Sittehh koitetaan raskauthuuhblopiuksi. Mu faijjaa saat kyllhäh tanssittaa, mutt mäh ja hopiis ollaan keskenäämmeh
*** kuiska: tsot tsot. Tiukka mimmi toi morsio. Hopikseen ei kukaan muu koske. Ei ees tanssien!!!
Tämä on niin kyllä liikuttavaa, että hopis on naimisissa että tänään kilistellään sofikoituneesti. 🤧🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂 Sääli, että jos kotiin palatessa koitan edes kertoa näistä niin liikuttavista häistä, niin kukaan ei uskoisi kuitenkaan tätä kyynelten määrää.🤧🤧🤧🤧🤧 No otetaan sille tänään, mutta ei vedetä liikaa sitten, paikalliset alkuasukkaathan luuli meillä olevan jotain ongelmia alkoholin suhteen.😢😢🤧🤧🤧🥂🥂🥂🥂🥂🥂
Ai miten paljon ruokaa! Mä tulin jo sisää, kun mun huivi paleltu➰➰➰. Eiks teiän muijen?
Mut ihanat tarjoilut: 🍅🍓🍋🍎🍈🍇🥝🥑🥗🍲🥘🍝🍜🍛🍮
Tää on se pontikkakakku!🍰
Vierailija kirjoitti:
*** kuiska: tsot tsot. Tiukka mimmi toi morsio. Hopikseen ei kukaan muu koske. Ei ees tanssien!!!
HOPEAKETTU HH TÄYSHIVALKOISHISSAN EIH HALUAHH TANSSIISAJ KUINH VAINH VARATUHT KANSSANSH KANSSA!!! HOPEIHNEIN KETTUHH ONH VAINH VARATULLE HH KASSALLE EN SYDÄMESTGÄÄ ALISTUHHNUTT!! ENHH ENNÄÄHH KOSKAANJH TANSSIHK KENKSKEEÄÄN MUUNSH KANSSHAH!! TURHHAHSH KOITTAAH VONHGATG TARVITSENJH VAINH VARATTUA KASSAHH
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HOPEAKETTU HH TÄYSHIVALKOISHISSAN EIH HALUAHH TANSSIISAJ KUINH VAINH VARATUHT KANSSANSH KANSSA!!! HOPEIHNEIN KETTUHH ONH VAINH VARATULLE HH KASSALLE EN SYDÄMESTGÄÄ ALISTUHHNUTT!! ENHH ENNÄÄHH KOSKAANJH TANSSIHK KENKSKEEÄÄN MUUNSH KANSSHAH!! TURHHAHSH KOITTAAH VONHGATG TARVITSENJH VAINH VARATTUA KASSAHH
Siis anteeksi hopis jos kuulit tuon yhden kuiskauksen jotenkin vahingossa? Kukaan ei koita vongata sinua mitenkään, luoja sentään mikä ajatus.
Eli saatte tanssia keskenänne. Onhan nämä teidän häät. Mutta kannattaisiko hopis sekä sinun että varatun kassan juoda nyt äkkiä tästä nämä? Olen täysin tosissani, nyt juotte nämä kahvit.☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis anteeksi hopis jos kuulit tuon yhden kuiskauksen jotenkin vahingossa? Kukaan ei koita vongata sinua mitenkään, luoja sentään mikä ajatus.
Eli saatte tanssia keskenänne. Onhan nämä teidän häät. Mutta kannattaisiko hopis sekä sinun että varatun kassan juoda nyt äkkiä tästä nämä? Olen täysin tosissani, nyt juotte nämä kahvit.☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕
Okeihhö, meth juodaanhh noihh mutt munhh miehheeh eihh kuskeja kyllähän kukkhh ja tänäängg eihh menehhh ylihuomenna. Eihh, muhh ja hepekkshh häät jahh häätö ewshhäs, eihh meehh ylijhh
NOSTAN TAAS ESILLE UUDEN AIKATAULUMME LOPPUPÄIVÄKSI ILKEÄN PAPIN TAKIA, JOKA MEINASI LÄHTEÄ:
16.30 ilotulitus loppuu, takaisin tanssimaan ja hintasaarnaajat esiintyvät tutulla kappaleellaan:
Hilma on hoitanut koristelut, ruuat ja kukat.
Asusteena musta norppayöasu seuraavin koristein:
Vierailija kirjoitti:
Toi vieraiden juhla-asu. Musta norppa-yöasu on vähän tummahko? Oisko samanväriset kauniit huivit?🎗. Siis lisäksi. Ei pelkästään!
UUDET AIKATAULUT HUOMIO!!!!!!
Ilotulitus loppuu, Siirrymme takaisin tanssimaan ja hintasaarnaajat esiintyvät tutulla kappaleellelaan missing.
Koristelut, ruuat ja kukat hoidettu, asusteena musta norppayöasu tuolla yllä olevalla koristelulla.
SIIRRYMME TAKAISIN SISÄÄN LOPPUPÄIVÄN OHJELMISSA ON ENÄÄ HINTASAARNAAJIEN KONSERTTI SEKÄ SYÖMISTÄ, SOFIKOITUNEESTI JUHLAMALJOJA SEKÄ TANSSIA.
=ITKEEN LIIKUTUSTAAN
OTTAKAA VAROVASTI LAPSIKULLAT, LAITAN HUOMISEN OHJELMAT YLÖS MYÖHEMMIN, TÄNÄÄN POIKANI HÄÄT ELI OTAMME SOFIKOITUNEESTI KOKO ILLAN...
=siemaisee ihanan ellun kanssa pontiakn ja pirtun sekoitusta liikutuksen lääkkeeksi...
T:yksi enää vain puoliksi yhtä väsynyt matkanjärjestäjä, joka on helpottunut kun häät onnistuivat
Oih, nyt sisään syömään kakkua ja hääruokia samalla kun kuunnellaan hintasaarnaajia.❤❤ Sitten ei olekaan enää muutabohjelmaa kuin kilistellä juhlamaljoja pubissa sekä tanssia.❤❤
Ihanaa janmeillähän ei koskaan mene yli, mutta tänään on pakko ottaa tähän liikutukseen kyllä ja paljon🥂🥂🥂🥃🥃🥃🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃 Mutta konsertin jälkeen syödään, juodaan ja tanssitaan sillai hienostuneesti. Näytetään niille paikallisille, että olivat väärässä suhteemme, kun ne alkispuheet meistä alkoi.😒😒 Ei, unohdetaan ne ja nautitaan häistä loppuilta, kun konsertti ohi.🥺❤❤❤☕☕🥃🥃🥃🥃🥃🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂
Siishenmä vanha sanhon ettähbrakstatn teithäös kaikiahj ja hoopistajh. Mehh tehdäänkö sehh vauva tänäähh, kunhan laittaa sehh ekha kurhiiuu ru.reisjallanb
HYSTEERISTÄ HUUTOITKUA KAIKILLE:
SIIS SENKIN SAAKELIN SIAT!!!!!!! MÄ OON KOKO TÄN MATKAN VAAN TIPITIITÄ JA LETKISTÄ OOTTANUT!!! JO BUSSISTA LÄHTIEN JA MITÄ TE TEETTE!!! KOITITTE HIRTÄTTÄÄÄ MUTT, SIAT!!!!!!! TEILLÄ ON OIKEASTI PAHA ONGELMA TUON DOKAAMISEN KANSSA, PÄÄSIN VASTA NYT PAIKALLE KUN PARI PAIKALLISTA LÖYSI JA SAI ELVYTETTYÄ MUT!!!!
JA MITÄ VITTTUA TAPAHTUU KUN TULEN TAKAISIN, HINTASAARNAAJIEN KONSERTILLE JA HOPIKSEN JA VARATUN KASSAN HÄILLE KILISTELLÄÄN!!!! ALKAAKO KOHTA KUOHARI SUIHKUT, EI JUMA TUOLLA JO OSA PORUKASTA ON NIISSÄ!!!!!
MÄ MENEN KANTELEMAAN HETI KUN LÖYDÄN ELLUN JA UMPIVÄSYNEEN TEISTÄ, TEILLÄ MENEE TÄYSIN YLI!!! DOKAAJAT, PUHUIN PAIKALLISELLE AA-KERHOLLEKIN TEISTÄ!!!! ETTEKÖ TE JUMANKAUTA SAA NIITÄ JUHLAMALJOJA LASKETTUA, TEILLÄ ON VAKAVIA ONGELMIA TON ALKOHOLIN SUHTEEN!!!
YHTENÄNÄKÄÄN ILTANA EI OO TANSSITTU TIPITIITÄ JA LETKISTÄ JA MÄ OON NIITÄ VAAN OOTTANU!!! JA NIITÄ EI OON TANSSITTU, KU TE OOTTE JOKA ILTA DOKANNU!!! SIAT!!! MÄ MEEN ETTIIN ELLUN JA VÄSYN JA KANTELEN TEISTÄ!!!!!
-Nuori nainen lähtee hysteerisestinitkien etsimään ellua ja väsyä.
Noniin lapsikullat, menen ellun kanssa siemailemaan viiniä sofikoituneesti, tuon myöhemmin huomisen ohjelmanumerot..
=Itkee liikutustaan ellun kanssa yhdessä ääneen siemailen pirtua ja pontikkaa..
Olkaahan varovasti siellä sitten, siirryn ikäiseen seuraan tätä liikutusta i jakamaan....
=halailevat toisiaan ellun kanssa...
T:yksi enää vain puoliksi yhtä väsynyt matkanjärjestäjä...
Vierailija kirjoitti:
SIIS SENKIN SAAKELIN SIAT!!!!!!! MÄ OON KOKO TÄN MATKAN VAAN TIPITIITÄ JA LETKISTÄ OOTTANUT!!! JO BUSSISTA LÄHTIEN JA MITÄ TE TEETTE!!! KOITITTE HIRTÄTTÄÄÄ MUTT, SIAT!!!!!!! TEILLÄ ON OIKEASTI PAHA ONGELMA TUON DOKAAMISEN KANSSA, PÄÄSIN VASTA NYT PAIKALLE KUN PARI PAIKALLISTA LÖYSI JA SAI ELVYTETTYÄ MUT!!!!
JA MITÄ VITTTUA TAPAHTUU KUN TULEN TAKAISIN, HINTASAARNAAJIEN KONSERTILLE JA HOPIKSEN JA VARATUN KASSAN HÄILLE KILISTELLÄÄN!!!! ALKAAKO KOHTA KUOHARI SUIHKUT, EI JUMA TUOLLA JO OSA PORUKASTA ON NIISSÄ!!!!!
MÄ MENEN KANTELEMAAN HETI KUN LÖYDÄN ELLUN JA UMPIVÄSYNEEN TEISTÄ, TEILLÄ MENEE TÄYSIN YLI!!! DOKAAJAT, PUHUIN PAIKALLISELLE AA-KERHOLLEKIN TEISTÄ!!!! ETTEKÖ TE JUMANKAUTA SAA NIITÄ JUHLAMALJOJA LASKETTUA, TEILLÄ ON VAKAVIA ONGELMIA TON ALKOHOLIN SUHTEEN!!!
YHTENÄNÄKÄÄN ILTANA EI OO TANSSITTU TIPITIITÄ JA LETKISTÄ JA MÄ OON NIITÄ VAAN OOTTANU!!! JA NIITÄ EI OON TANSSITTU, KU TE OOTTE JOKA ILTA DOKANNU!!! SIAT!!! MÄ MEEN ETTIIN ELLUN JA VÄSYN JA KANTELEN TEISTÄ!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eih, pillittäjä palasi. En jaksa, en vaan jaksa. Miten se teki sen? Kantelutbeintaida auttaa, mutta en vain jaksa.😒 Kuka lähtee mukaan t*åporwtkelle ja onko ideoita?
En tiedä minäkään mikä hitto sille papille tuli, mutta pitäisikö ted tai hannibal laittaa se hoitamaan?🥸 Siis uskomatonta, että meinasin av-väen juhlista lähteä, luojan kiitos ehti vihkiä hopiksen ja kassan.🤧🤧
Muutenhan se oisi toisaalta muilutettu av-ihmisten toimesta täysin.🥸 Mutta hopis on naimisissa (luoja) joten tänään aletaan ryypätä kaksin käsin ja sofikoituneesti.🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻