Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Av-palstan lukijamatka Saimaaseen?

Vierailija
03.10.2021 |

Mitä mieltä palstalla, onnistuisiko?

Kommentit (5012)

Vierailija
3581/5012 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MUMMONI ON PUUMA

.

Onkse tääl reissus?

Vierailija
3582/5012 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Virsi on 462, jos jollain oma virsikirja mukana!

.

Mikähän on häämarssi? Häävalssi?

Oliks nää jo tiedossa?

Nyt mua alkaa oikeasti itkettää😓😓😓

Siis mä ja Hopis vedetää häävalssia tää meiän vanha tuttu tanssi, se jälkee kaikkee muut tanssitaa. Oha sopiva alotus? No, mitä välii mutt tää o häävalssi mill alotetaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3583/5012 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

PANIIKKI NOSTO TÄMÄNPÄIVÄN HÄIDEN OHJELMANUMERO TIIVISTELMASTÄ:

JUURI NYT:

TASAN KLO 14.00:

ME MENEMME PUBIIN KAIKKI SELVINPÄIN KUN KAIKILLA HÄÄKAMPAUS JA MORSIAN LAITETTU VALMIIKSI, JUOMME KAHVIT LOIVENTAVIEN JÄLKEEN.

Klo 15.00:

Siirrymme istumaan naisluolan juhlasaliin, jossa morsiamen isä taluttaa hänet alttarille. Vihkipappi on tuo hintasaarnaajien tuoma ja puhuu suomea!

Bestman on hintasaarnaajien robotti ja morsiusneitona se vessan leikkaamaton, älkää kysykö!

+HÄÄVIRREKSI OTETTU ELLUN KANSSA PANIIKISSA TUO SOI KUNNIAKSI LUOJAN!

VIHKIMISEEN TULLAAN SELVINPÄIN!

Klo 15.30:

Morsiuspari poistuu sekä heitämme päälle riisit ja morsian heittää ulkona hääkimpun samaan aikaan, kun Laskemme ulos juhlallisen varpusparven!

Tämän jälkeen siirrymme pubiin syömään hääruokia sekä ellu ja morsiamen isä puhuvat vuorollaan kumpikin. Hääkakkua leikatessa se jalka juttu, että kumpi on tossun alla.

Hääkakkuna ellun reseptillä tehty pontikkaa kakku + hilman tavallinen hääkakku

Klo 16.30:

Morsiuspari avaa tanssin, muut siirtyvät sen jälkeen tanssimaan, EIKÄ OTETA tiputanssia ei!

KLO 18.00:

Saimaanjärven rannalla loistelias ilotulitus, jota siirrymme katsomaan.

18.30

Ilotulitus loppuu, Siirrymme takaisin tanssimaan ja hintasaarnaajat esiintyvät tutulla kappaleellelaan missing.

Koristelut, ruuat ja kukat hoidettu, asusteena musta norppayöasu tuolla yllä olevalla koristelulla.

NYT ÄKKIÄ LÄHDETÄÄN SILLÄ OLEMME PUBISSA TASAN KLO 14.00 KAHVITUKSESSA VALMIINA JOKAINEN SEKÄ VIHKIÄISISSÄ TASAN KLO 15.00, OLEMME ELLUN KANSSA PANIIKISSA.

T:yksi enää vain puoliksi yhtä väsynyt matkanjärjestäjä

Vierailija
3584/5012 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAHVIILLLEEE!!!!☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕

Vierailija
3585/5012 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

NOSTETTU PANIIKISSA HÄIDEN OHJELMANUMERO SEKÄ AIKATAULUT:

JUURI NYT:

LÄHDEMME PUBIIN KAHVITUKSEN, KAIKILLA HÄÄKAMPAUS VALMIINA JA MORSIAN LAITTTU:

Pubiin juomaan aamukahvi loiventavien jälkeen.

Klo 15:00:

Siirrymme istumaan naisluolan juhlasaliin, jossa morsiamen isä taluttaa hänet alttarille.

Vihkipappi on hintasaarnaajien tuoma, suomea puhuva ja hyvä pappi:

Bestman on hintasaarnaajien robotti sekä morsiusneito se vessan leikkaamaton - ÄLKÄÄ kysykö!!

Klo 15.30

Hääparin poistuessa riisi heitto päälle sekä morsian heittää ulkona morsiuskimpun juuri samaan aikaan, kun ulos lasketaan juhlallinen varpusparvi.

Tämän jälkeen syömään hääruokia, hääkakkuna ellun salaisella reseptillä tehty (hyvä ja kaunis) pontikkakakku!

Ellu sekä morsiamen isä puhuvat vuorollaan..

Luonnollisesti esim kakkua leikatessa se jalka juttu, että kumpi on tossun alla.

Klo 16.30:

Morsiuspari avaa tanssin, muut siirtyvät myös tanssimaan, EI tiputanssia ei...

Klo 18.00:

Saimaanjärven rannalla illanvalossa loistelias ilotulitus, jota siirrymme katsomaan..

18.30 ilotulitus loppuu, takaisin tanssimaan ja hintasaarnaajat esiintyvät tutulla kappaleellaan:

Hilma on hoitanut koristelut, ruuat ja kukat.

Asusteena musta norppayöasu seuraavin koristein:

Vierailija kirjoitti:

Toi vieraiden juhla-asu. Musta norppa-yöasu on vähän tummahko? Oisko samanväriset kauniit huivit?🎗. Siis lisäksi. Ei pelkästään!

ELI KUN KAIKKI OVAT SAANEET HÄÄKAMPAUKSEN, MORSIAN PUETTU JA MEIKATTU NIIN EHDIMME SEN JÄLKEEN SEURAAVAKSI NÄIHIN OHJEMANUMEROIHIN:

LÄHDEMME PUBIIN NYT JOKAINEN!

VIHKIÄISIIN MENEMME PUBISTA TASAN KLO 15.00, HINTASAARNAAJAT TUOVAT MORSIAMEN ISÄN PAIKALLE.

T:yksi enää vain puoliksi yhtä väsynyt matkanjärjestäjä paniikissa

Vierailija
3586/5012 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaaks sillai ketää, ett jos vedetää hopiksen kaa jo toi suudelma vai leviiks häämeikki liikaa? No iha sama, mä oon lady domino ja sillee nii vedän sen kielari n ainaki. Sori teille oikeest. Tai no, mä varo neikkei ja vedä sen sitt ku ollaa naimass, siis naimisissa tai sillee.

Vierailija
3587/5012 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

⛾⛾⛾⛾ ihanat kahvit. Ihana hääpari. Ihanat me. Ihanat kiltit miehet.....

Vierailija
3588/5012 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolen tähän liikutukseen, älkää käsittäkö väärin vaan silmistäni valuu vain onnen kyyneleitä. Tämä päivä on av-väelle historiallinen luulen minä.😂😂😂❤❤❤

Vierailija
3589/5012 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei varattu kassa. Tsemppii ja rohkeutta häihin. Semmosta vaan aattelin kysyä. Et sattuisko sun isukki olla charmantti hopeaohimoinen komistus ???

Tanssittajia kaivataan🍸

Hei mä rakasta twit kaikkii nii. Ihanaa ku hintoje saattajat toi faijan tänne, se o oikein laittautunu häiden kunniaks. Niisk mua itkettää. Kato tohon nurkkaa, eiks faija oo panostanutki ulkonäköönsä?

https://www.seiska.fi/Uutiset/Imuttelua-studion-sohvalla-Romutransu-Mar…

Vierailija
3590/5012 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuolen tähän liikutukseen, älkää käsittäkö väärin vaan silmistäni valuu vain onnen kyyneleitä. Tämä päivä on av-väelle historiallinen luulen minä.😂😂😂❤❤❤

.

Sama.😊😊😊😐😓😓💓💓💓💘💕💕💕💕

Kukaan ei usko tätä, kun kerron ☆☆☆kotiin palattua!!

Vierailija
3591/5012 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.

Sama.😊😊😊😐😓😓💓💓💓💘💕💕💕💕

Kukaan ei usko tätä, kun kerron ☆☆☆kotiin palattua!!

Ajatelkaa, mikä uskomattoman liikuttava hetki av väelle, hopiksen häät, eihän tätä usko kukaan.🤧🤧🤧🤧🤧😭😭😭😭😭🤧🤧🤧🤧

Vierailija
3592/5012 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

🛒💘🐺 kassa&hopis eläköön!!!

Vierailija
3593/5012 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

HOPEAKETTU TÄYSVALKOISISSAAN ESITTÄÄ YLLÄTTÄEN VARATULLE KASSALLE SEURAAVAKSI TÄMÄN KAUNIIN RAKKAUSLAULUN:

Vierailija
3594/5012 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HOPEAKETTU TÄYSVALKOISISSAAN ESITTÄÄ YLLÄTTÄEN VARATULLE KASSALLE SEURAAVAKSI TÄMÄN KAUNIIN RAKKAUSLAULUN:

Voi ei, tarvitsen pikaista apua onnenkyynelten pyyhintään, pyyhkijä tule apuun isävainaan nenälinan kanssa!!!😂😂😂😂😂😂😂😂😂❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

Vierailija
3595/5012 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi ettei Sinccis ole paikalla näkemässä. Tämä voisi antaa toivoa hänellekin.

Vierailija
3596/5012 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

PANIIKKI NOSTO TÄMÄNPÄIVÄN HÄIDEN OHJELMANUMERO Tiivistelmästä, muutos suunnitelmiin

JUURI NYT:

VIHKIÄISIIN PUOLETA, PAPILLLA TULI KIIRE MUUALLE!!

Siirrymme istumaan naisluolan juhlasaliin, jossa morsiamen isä taluttaa hänet alttarille. Vihkipappi on tuo hintasaarnaajien tuoma ja puhuu suomea!

Bestman on hintasaarnaajien robotti ja morsiusneitona se vessan leikkaamaton, älkää kysykö!

+HÄÄVIRREKSI OTETTU ELLUN KANSSA PANIIKISSA TUO SOI KUNNIAKSI LUOJAN!

VIHKIMISEEN TULLAAN SELVINPÄIN!

Klo 14.30:

Morsiuspari poistuu sekä heitämme päälle riisit ja morsian heittää ulkona hääkimpun samaan aikaan, kun Laskemme ulos juhlallisen varpusparven!

Tämän jälkeen siirrymme pubiin syömään hääruokia sekä ellu ja morsiamen isä puhuvat vuorollaan kumpikin. Hääkakkua leikatessa se jalka juttu, että kumpi on tossun alla.

Hääkakkuna ellun reseptillä tehty pontikkaa kakku + hilman tavallinen hääkakku

Klo 15.30:

Morsiuspari avaa tanssin, muut siirtyvät sen jälkeen tanssimaan, EIKÄ OTETA tiputanssia ei!

KLO 18.00:

Saimaanjärven rannalla loistelias ilotulitus, jota siirrymme katsomaan.

18.30

Ilotulitus loppuu, Siirrymme takaisin tanssimaan ja hintasaarnaajat esiintyvät tutulla kappaleellelaan missing.

Koristelut, ruuat ja kukat hoidettu, asusteena musta norppayöasu tuolla yllä olevalla koristelulla.

HETI VIHKIÄISIIN, ÄKKIÄ ENNEN KUIN PAPPI LÄHTEE!!!

T:yksi enää vain puoliksi yhtä väsynyt matkanjärjestäjä

Vierailija
3597/5012 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

VOI VATTU JUOSTAAN VIHKIÄISIIN!!!!!!!

Vierailija
3598/5012 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, faija ny mennää yhdess sitte alttarill, porukkabistuutu jobkuka mihihiki. Ny mennää ja oot nätisth

Vierailija
3599/5012 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo ikinä juossut yhtä lujaa teidän kanssa, mikä hitto sille papillen tuli? Ei nyt se alkaa.😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧

Vierailija
3600/5012 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eih, morsian on niin nätti kun isänsä sen altarille taluttaa, eih en kestä ja en ymmärrä miksi se pappi teki meill tämän. Mutta on liikuttavaa ja hopiskinnon niin komeana🥺🥺🥺🤧🤧🤧

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän