Av-palstan lukijamatka Saimaaseen?
Kommentit (5012)
M34 ja latino kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M34 ja latino kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M34 ja latino kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedääks kukhaa miss muns pikkarith onsg?
Latino kenhgiss roikkui jotkut pinkit, siis pinkit pikkarit
Mitämitämitä??? Minä istuin baaritiskillä näin🍸 ja odotin Latinoa viemää mut tuliseen tangoon. Kun sille vonkaukset selitin.
.
Ja Kenen Pinkit Pikkarit????🎀Hei hetkonen! Minäkin tulin vain tuliselle tangolle (tango on aina tulista!) 🍸 kanssa, mutta sitten… en tiedä.
En tiedä mitään pinkeistä pikkareista, en tunnusta!
Siis hetkinen, onko sinulla minun pinkit pikkarit? Nyt heti kerrot mitä tapahtui, vastauksia!!
Latino, vastauksia NYT heti! Miksi miun pinkit ja kadonneet pikkarit oli sinun kengässä?!
LATINO!! Nyt niitä vastauksia, prkle!!
Siis kuinka monet pinkit pikkarit olen oikein vienyt?! Näitä näyttäisi löytyvän useammat.
En osaa vastata, koska mulla ei ole mitään muistikuvia. Tiedän vaan, että oli lähdössä ihan viattomasti tanssittamaan 🍸 ladya tangon pyörteisiin. Muistan astuneeni ovesta sisään ja… sitten heräsin aamulla päänsärkyyn. Ehkäpä liukastuin illuminaattilattialla, löin pääni ja sain muistinmenetyksen? En keksi muuta selitystä.
Kaikki palstasalapoliisit ja silminnäkijät, saanko apuanne, por favor? Mitä eilen tapahtui?
Otetaan vaan uusi yritys 🍸💃🏼🕺🍸. Sopiiko tänään klo21?
En nähnyt juurikaan eilisiä tapahtumia, hälinä oli niiiiin mahdoton. Istuin baaritiskillä näin🍸.
Odotan tänäänkin.Olethan valmis 🍸?
.
🍸 täältä tulen, pitkin kissamaisin askelin...
Vierailija kirjoitti:
Tsiisus, et täst tulee taas upea ilta, yksi parhaista.
Mä oon muuten varmaan laihtunu täl reissul ku ei vaan ehi syömää. On ohjelmaa, tekemistä, näkemistä, kokemista! Niinku kiire, mut hutsin vikaa... prkkle hitsin kivaa.
Että mä vihaan tota puolisyöttöä, vaimikäsenytoli. Voidaanks me mennä suoraan saunaan täält pubista? Siis ollaaks tää yhteen ja yhelt sauna???
Me mennää huomenn saunaa, ohjelma kai. Mutt joo, kai me voidaan hei huomiseen astiJoraa?
Mä kävin röökillä. Ellu ja vässyny kanto just sen pillittäjän sisään, se oli sammunut naisluolan etee siis ennekuin ehti sissää.
Jäi taas näkemätt tipu ja letka. Pitäiskö jonku, jolla kunto kesthää ees kävellä perille ja joka ei sammu ekana, mennä naisluolan meininkih meille kattoo?
Vierailija kirjoitti:
M34 ja latino kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M34 ja latino kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M34 ja latino kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedääks kukhaa miss muns pikkarith onsg?
Latino kenhgiss roikkui jotkut pinkit, siis pinkit pikkarit
Mitämitämitä??? Minä istuin baaritiskillä näin🍸 ja odotin Latinoa viemää mut tuliseen tangoon. Kun sille vonkaukset selitin.
.
Ja Kenen Pinkit Pikkarit????🎀Hei hetkonen! Minäkin tulin vain tuliselle tangolle (tango on aina tulista!) 🍸 kanssa, mutta sitten… en tiedä.
En tiedä mitään pinkeistä pikkareista, en tunnusta!
Siis hetkinen, onko sinulla minun pinkit pikkarit? Nyt heti kerrot mitä tapahtui, vastauksia!!
Latino, vastauksia NYT heti! Miksi miun pinkit ja kadonneet pikkarit oli sinun kengässä?!
LATINO!! Nyt niitä vastauksia, prkle!!
Siis kuinka monet pinkit pikkarit olen oikein vienyt?! Näitä näyttäisi löytyvän useammat.
En osaa vastata, koska mulla ei ole mitään muistikuvia. Tiedän vaan, että oli lähdössä ihan viattomasti tanssittamaan 🍸 ladya tangon pyörteisiin. Muistan astuneeni ovesta sisään ja… sitten heräsin aamulla päänsärkyyn. Ehkäpä liukastuin illuminaattilattialla, löin pääni ja sain muistinmenetyksen? En keksi muuta selitystä.
Kaikki palstasalapoliisit ja silminnäkijät, saanko apuanne, por favor? Mitä eilen tapahtui?
Otetaan vaan uusi yritys 🍸💃🏼🕺🍸. Sopiiko tänään klo21?
En nähnyt juurikaan eilisiä tapahtumia, hälinä oli niiiiin mahdoton. Istuin baaritiskillä näin🍸.
Odotan tänäänkin.Olethan valmis 🍸?
.
🍸 täältä tulen, pitkin kissamaisin askelin...
.
Auts, auts... selkäni venähti heti eka taivutuksessa... en taidakaan olla se taipuisa taivuttelija enää... oi kultainen nuoruus...
.
Kellään buranaa???
Vaoks ilmash viinaa jas onhan shampanjasuihkku taas, niin sovitaaksh ett tän.
Tänhää. Eihän sekoillah. Eihän. Yht paljoh tai. Samanlaillahkh ku. Viii.eeks.
JUOMAPELEJÄ TAAS, PAKKOHAN MEIDÄN ON KUN PIIKKI ON AUKI, KETKÄ TULEE MUKAAN?????
Vierailija kirjoitti:
On vähän koti-ikävä. Milloin lähdetään paluumatkalle?
Eihän nyt näin ihanalta reissulta kukaan kotiin halua, pelkään jopa kotiinpaluun päivää. Toivon mukaan reissu kestää pitkään. Sinä tarttet ihan selkeästi lisää juotavaa, mennään yhdessä ottamaan. 🍷🍷🍷🍷🍸🍸🍸🍸🍸🍸🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍹🍹🍹🍹🍹🍹🍺🍺🍺🍺🍺🍻🍻🍻🍻🥂🥂🥂🥂🥂🥂
HUUTAA ITKIEN JA AGRESSIIVISESTI KAIKILLE:
TAAPEROOOO JA KUUUUTTIII ON KADONNEET JA TE JUHLITTE, EI NYT HÄVETKÄÄ JA KUUNNELKAA LOPPUILTA TÄTÄ:
🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼
Oi suuri ja mahtava Neuvostoliitto sun synnytti valtava Venäjänmaa Sun luonut on kansojen yhteinen tahto, sun mahtis on jatkuva aikojen taa. Oi suuri, vapaa synnyinmaa, sun kunniaasi kaiuttaa kansojen ystävyys murtumaton.
🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼
MINÄ ETSIN TAAAPEROON JA KUUUTIIIN LAAAATOKAAASTA, TEITÄ PIDETÄÄÄN SILMÄLLLÄ SITTEN!!!!!!
Mäh meen vethäää karaokea meille, musta musha vaihtus
Arvon av-ladyt, olen palannut! Turha Lukita ovia, olen jo pubissa valmiina lemmenliekkeihin paikan roihauttamaan, kaikille naisille rakkautta ja erotiikkaa opettamaan! Kyseessähän on tietenkin ihana lemmenritarinne, HOPEAKETTU TÄYSVALKOISISSAAN valmiina kaikkia naisia tanssittamaan!!!!!!!!
Ooons ulkona oksenthamass, heirttiks hoppish jotain vonnkauksiah taash, kunh senh äitih hakkaahk sitä käshilaukullaanh?
Seuraava karaoke biisi, vedetäänkö kaikki yhdessä vai avataanko lisää pulloja?
Vapaata kassaht on taas onhelma kunhan meinasivaht näyttävät hintasaarnaajill norppiaan jah emättimiän. Heithetääks noi vappaaht kassaht jo ulosh?
Voiko joku tanssittaa kilttinaisia tänään, Latino hoi??
Missähtä meiäns vessaht, siiss vessah o, ooons koittanut ryömiä sinne. Apuah! Mutht. Tänäääh eihsjooko vedetäänkö. Yhtä lärveihins. Ku viimee
Olen yksinraskautetuista, eli en juo. Huomenna, huomenna niin nautin tilanteesta. Silloin nähdään keillä on darra ja keillä ei...
Vierailija kirjoitti:
Olen yksinraskautetuista, eli en juo. Huomenna, huomenna niin nautin tilanteesta. Silloin nähdään keillä on darra ja keillä ei...
Laikkaah uhoomastas kuulll. Katho. Meiän pöytää. Siis pöythääää! Oots säää iknhä nähnyyt. Että tä keilhään oisz. Näihin hauskaa! Me naurretahan Kokko ajans. Juommaiths.
Nett lenthelee pöyhdillehs. Kunh. Meillä hs on, o niiinhs. Hauskaa. Oooot vains kahde meille!! Meillä, siis meilläf o hauskaa a. Sullahs. Eih, kahde ooth!
Lishgää juotavaa, meidähf pöyhdän popppoooo esithäää seuraavan shamppaaja shuihkuns jälkheenk. Karaokea, tän.
Mä haluisin vain muistuttaa, että meillä on KOKO yö aikaa, eli ei vedetä ihan niin nopeasti niitä lärvejä jooko? Inhottaa, kun muut jo huppelissa ja itse vasta maistelee. No, jos olen viimeisenä pystyssä, se on saavutus hei:)
Muistaakkko jokku, kenen kansshä hommailins veshas? No Josh ei muista, niins meens kuoharri suihkuss pesytttyy
Olethan valmis 🍸?
Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona