Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalaiset ei välitä maastaan

Vierailija
25.11.2014 |

Minulla on tunne että suomalaiset eivät ole isänmaallisia. Veteraaneja ei kunnioiteta mutta isis-taistelijat saavat päänsilityksiä. Oman maan tyttöjä ja poikia haukutaan ja kotimaisia tuotteita ei saa ostaa. Suomi on koko maailman persereikä ja suomalaiset arvottomimpia ihmisiä maailmassa. Jos on muuta mieltä on hullu.

On totta että kokoomushallitus tuhoaa maatamme, mutta se että me suomalaiset vaan valitamme emmekä protestoi ja muuta maamme suuntaa, kertoo jostain laiskuudesta. Istumme vaan netissä katselemassa kuvia paratiisimaista ja voivottelemme itsellemme. Se vanha kunnon sisu puuttuu ja emme vaan jaksa välittää. Meistä on tullut tyhmiä ja kylmiä. Sen näkee tällä palstallakin varsin hyvin.

Tämmöinen avautuminen tälle iltaa. Kivittäkää vaan.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä  oisi  hyvin  asiat  suomessa, mutta  on  tullut  huomattua, että  emme  kunnioita  toisiamme  ja  saamme  olla  yksin, jos  esim  olemme  työttömiä  taikka olemme  sairastuneet  depressioon  taikka  emme nuoleskele emmekä  mielistele  toista. meistä  on tullut  epäaitoja  ja  empatiakyvyttömiä  ja  kylmiä. vain menestyvät  ovat  kunnon  sakkia muut  ovat  luusereita. eli  tällaista.

Vierailija
2/26 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut todella isänmaallinen nuorena. Mutta vaikka kuinka minä yritän sanoa nykyinen yhteiskunta ei ole sama asia kuin suomalaisuus, niin näen että välinpitämätön, byrokraattinen ja ihmisiä toisistaan eristävä yhteiskunta rakennelma on repinyt minuakin irti suomalaisuudestani, joka oli aikaisemmin ylpeyden aihe. Miten minä voin täysin sydämin rakastaa maata, joka on myös satuttanut minua. Enhän minä voi ulkomaillakaan sanoa "olen suomalainen" täysin rinnuksin, jos en itsekään usko sanoihini.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt ihan samaa.

Vierailija
4/26 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, että persujen puoluetoimistolta on tultu taas vauvapalstalle vierailemaan. EVVK.

Vierailija
5/26 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnioitan veteraaneja joita ei enää kovinkaan monta ole jäljellä ja kaikki sotasysteemit ovat mielestäni peestä. Maan rajat sensijaan on vaan rajoja. Ihmiset on ihmisiä joka maassa. Jos maa ei kunnioita sinua niin silloin voi muuttaa sinne missä kunnioittaa. En ymmärrä tuollaista sonnanjauhamista, ei kenenkään tarvitse jäädä paikoilleen velvollisuudesta vaan kautta aikojen JOKA PUOLELLA MAAILMAA ihmiset ovat muuttaneet oman hyvinvointinsa mukaan sinne missä sitä on ollut. 

Jokainen on ensin yksilö, sitten tulee perhe ja sen jälkeen ne muut joista välittää. Meillä jokaisella on omat juttunsa joista me välitetään. Suomessa on hyvin aivopesty ihmisiä vielä itsenäisyyden aikanakin uskomaan siihen että valtio on se, jota pitää tukea, että kaikki ollaan yhdenvertaisia sen mukaan kun sitä varten tehdään hommia niska limassa. Ei ihan ole pitänyt paikkaansa niinkuin ei pitänyt entisessä Neuvostoliitossakaan.

Vierailija
6/26 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä itse olet tehnyt asian eteen?

Vierailija
7/26 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmassa on monta kauniimpaakin paikkaa. Me olemme vaan sattuneet syntymään täällä. Ollapa kuin muuttolintu.

Vierailija
8/26 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä välitän! (Kommentoin vaan otsikkoon, en viittiny lukea koko tekstiä)

Vierailija
9/26 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 23:56"]Jaa, että persujen puoluetoimistolta on tultu taas vauvapalstalle vierailemaan. EVVK.
[/quote]
ei olla :)
Osasin odottaa näitä kommentteja. Isänmaallisuus on muka yhtäkuin persu tai skini.
-Ap

Vierailija
10/26 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap puhuu asiaa! Suomalaisten kannattaa ostaa suomalaisia tuotteita ja muistaa mika on Suomen historia. Ei talla ole mitaan tekemista Persujen kanssa. Suomessa on paljon mamuja (olen itse mamu Englannissa) mutta suomalaisuus pitaa sailyttaa. 

Vierailija
11/26 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 00:06"]

[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 23:56"]Jaa, että persujen puoluetoimistolta on tultu taas vauvapalstalle vierailemaan. EVVK. [/quote] ei olla :) Osasin odottaa näitä kommentteja. Isänmaallisuus on muka yhtäkuin persu tai skini. -Ap

[/quote]

Ja kuitenkin itse haukut Suomen ja suomalaiset.

Vierailija
12/26 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmanhalaus-mentaliteetti jyllää varsinkin nuorten keskuudessa. Omasta kulttuurista ei saa olla ylpeä.

Vierailija
13/26 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on nykyään oma etu ja kaikki mikä haittaa omaa etua. Mitä poliitikot edellä, sitä keskiluokka perässä.

Moraalittomuus alkoi ylhäältä, tai alhaalta ja on nyt levinnyt keskiluokkaan.  Se on täysin hyväksyttävää.  Tai sitten voit antaa valtion (poliitikkojen) ryöstää sinut, ilman vastustelua. Siis, onhan se hienoa, että meidän Jyrki on Brysselissä. Eikä maksanut paljoa.

Vierailija
14/26 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt joskus.. Että miksi suomilippu ja suomivaakuna on wt/skinihead tms? Ihmiset pitää ihan hulluna muiden maiden lipputuotteita.. Suosituin on ylivoimaisesti Iso-Britanian lippu! Se on todella hyvin tuotteistettu, löytyy vaatteista, laukuista, kengistä, puhelimien suojakuorista, sisustuksesta, autojen teippauksesta, tekstiileistä.. ja vaikka mistä.. Ei varmaan ole mitään, mitä ei saisi Iso-Britanian lipulla..

Onhan se paljon hienompi, kun meidän siniristilippu.. Mutta mistä tämä wt juttu omaa lippua kohtaan tulee? En tiedä miksi itselläkin on sellainen fiilis, että en halua Suomilippu/vaakunaa käyttää.. Vaikka muuten olen ylpeä kotomaastani.. Mutta.. Onko muilla sama?

Vierailija
15/26 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain älyllisesti köyhät kannattavat neuvostopolitiikkaa jossa kansan voimavarat kutistetaan pieneen neliöön. Ap on idiootti ja tekee juuri sitä mistä moittii muita. Suomalaisen tunnistaa siitä että pitää itseään kaikkia muita viisaampana. Oli sitten kyseessä oman maan kansalaiset tai muun maalaiset.

Vierailija
16/26 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpsis! Mä en kunnioita Suomea, se on totta!

Veteraaneja kyllä kunnioitan viimiseen saakka. Sodan läpi käyneitä, kun he ovat ylpeitä saavutuksistaan.

Totta, en osta kotimaista tuotetta jos saan usean euron edullisempana kuin Ruotsissa tuotetun. jne. esim. markeiteissa ei saa kesäisinkään kypsää suomalaista tomaattia, joten ostan espanjalaista.

JNE.

Samaa mieltä olen, että suomalaiset eivät suostu mistään lähtemään barrikaadeille. Viime vuosina olisi ollut monen monta syytä nousta, mutta ei. Me valitetaan netissä ja toivotaan, että JOKU poliitikko joskus jotain näkis ja lukis. En edes viitti lähettää kansanedustajalleni sähköpostia epäkohdista. Kunhan valitan.

MUTTA kun poliitiikka on ajat sitten lähtenyt suomalaisen kansan käsistä. Kuka enää pystyy uskomaan ja luottamaan yhteenkään poliitikkoon. Äänestämällä ei ole mahdollisuutta muuttaa yhtään mitään.

Mä olen tätä maata nyt kattellut kolmisen vuotta aikuisikää ja yksikään toivomistani asioista ei mene ikinä läpi mistään. Enkä vaan usko, että olen aina väärällä puolella. Herrat tekee kuten tekee ja me tehdään justkun me tehdään. Ei ne asiat tavoita toisiaan, edes silloin kun se Putin on ovella. Suomalaiset ovat kädet pystyssä. Niin mäkin ja jatkan viljelyäni omieni parhaaksi.

Vierailija
17/26 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 00:16"]

Höpsis! Mä en kunnioita Suomea, se on totta!

Veteraaneja kyllä kunnioitan viimiseen saakka. Sodan läpi käyneitä, kun he ovat ylpeitä saavutuksistaan.

Totta, en osta kotimaista tuotetta jos saan usean euron edullisempana kuin Ruotsissa tuotetun. jne. esim. markeiteissa ei saa kesäisinkään kypsää suomalaista tomaattia, joten ostan espanjalaista.

JNE.

Samaa mieltä olen, että suomalaiset eivät suostu mistään lähtemään barrikaadeille. Viime vuosina olisi ollut monen monta syytä nousta, mutta ei. Me valitetaan netissä ja toivotaan, että JOKU poliitikko joskus jotain näkis ja lukis. En edes viitti lähettää kansanedustajalleni sähköpostia epäkohdista. Kunhan valitan.

MUTTA kun poliitiikka on ajat sitten lähtenyt suomalaisen kansan käsistä. Kuka enää pystyy uskomaan ja luottamaan yhteenkään poliitikkoon. Äänestämällä ei ole mahdollisuutta muuttaa yhtään mitään.

Mä olen tätä maata nyt kattellut kolmisen vuotta aikuisikää ja yksikään toivomistani asioista ei mene ikinä läpi mistään. Enkä vaan usko, että olen aina väärällä puolella. Herrat tekee kuten tekee ja me tehdään justkun me tehdään. Ei ne asiat tavoita toisiaan, edes silloin kun se Putin on ovella. Suomalaiset ovat kädet pystyssä. Niin mäkin ja jatkan viljelyäni omieni parhaaksi.

[/quote]

Kolmisenkymmentä!!!! vuotta aikuisikää. perkele, että sen aivopierun pitää tulla noinkin väärään paikkaan. :D

Vierailija
18/26 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puhut kielestä ja kulttuurista, homma ok.

Mutta kun siihen aletaan liittämään rajoja ja lippua ja vertailemaan toisiin kulttuureihin ja aletaan arvottamaan, niin pieleen menee.

Sotaveteraanit ansaitsevat kunnioituksen, mutta sen ylikorostaminen on järjetöntä. Ainoa syy korostamiselle on se, että seuraava sota vältetään. Ja tämä on monen veteraaninkin viesti, mitä itse olen kuullut. Nuoret ihmiset uhrasivat silloin paljon ja siitä voi olla kiitollinen.

Mitä tulee näihin "kiitos 1939-1945" paitoihin ja leijonavaakunoihin, niin koen ne "suomalaisuuden" yliarvottamisena.

Vierailija
19/26 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa persuja ja kokoomuslaisia. Ei tunnu omalta maalta.

Vierailija
20/26 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 00:15"]

Olen miettinyt joskus.. Että miksi suomilippu ja suomivaakuna on wt/skinihead tms? Ihmiset pitää ihan hulluna muiden maiden lipputuotteita.. Suosituin on ylivoimaisesti Iso-Britanian lippu! Se on todella hyvin tuotteistettu, löytyy vaatteista, laukuista, kengistä, puhelimien suojakuorista, sisustuksesta, autojen teippauksesta, tekstiileistä.. ja vaikka mistä.. Ei varmaan ole mitään, mitä ei saisi Iso-Britanian lipulla..

Onhan se paljon hienompi, kun meidän siniristilippu.. Mutta mistä tämä wt juttu omaa lippua kohtaan tulee? En tiedä miksi itselläkin on sellainen fiilis, että en halua Suomilippu/vaakunaa käyttää.. Vaikka muuten olen ylpeä kotomaastani.. Mutta.. Onko muilla sama?

[/quote]

Timo Soini ja Teuvo Hakkarainen. That's all. Ei lisättävää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan