Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni on mukana Locktober haasteessa

Vierailija
03.10.2021 |

Siveysvyö-leikit keskustelu ja penishäkkien myynti käy kuumana…

Kuinka moni on mukana Locktober haasteessa

Vaihtoehdot

Kommentit (184)

Vierailija
101/184 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Locktober haasteen viimeiset 14 pitkää tuntia jäljellä. Tällä kertaa... Olen suoriutunut tästä haasteesta melkein täydellisesti.

Vierailija
102/184 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Klo 24.00 vyö aukeaa. Tuosta hygieniasta sen verran että vaimo on laittanut käsiraudoilla kädet selän taakse ja pessyt vehkeet kerran päivässä ja takaisin lukkoon. Olen viimmeiset 2 viikkoa saanut öisin siemensyöksyn melkeen joka yö unissani. Nyt vaan pelottaa kun vapaus koittaa että yksi työntö ja se on siinä. Saan kuulemma varmasti ensi yönä mutta joudun kuuleman mukaan uudestaan lukituksi. Sen verran kanssa että ei vaimo juokse vieraissa kun olemme 24/7 yhdessä. Sormetan tai nuolen melkeen päivittäin hänet ja olemme tyytyväisiä. Tämä metallinen bon sivari on vaan lähentänyt suhdettamme paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/184 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munalukko on kyllä aivan ihana kapistus

Vierailija
104/184 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko tänäkin vuonna haasteessa mukana olijoita?

Vierailija
105/184 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, halusinko sitä itse? Mutta vaimoni vaatii. Joten varmaan osallistun.

Vierailija
106/184 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukana ekaa kertaa tänä vuonna. Harjoiteltu on reilu pari vuotta ja ennätys tähän mennessä 6 päivää avaamatta. Tulee vaikeat itsetutkiskelun ajat ja paljon nautinnollisia hymyjä vastapelurilta. Hirvittää, mut onneksi tyttöystävä on luotettava avaimen tallessapitäjä. Siksi onnistutaan!

Vierailija
107/184 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia tästä haaveillut, tulevan vaimoni mukaan se tapahtuu tänä vuonna😍

Tämä nykyinen bon4 micro vyö onkin ensimmäinen jolla tuo kuukausi lukossa on mahdollinen🤣😂 naiseni ei lähtöjään ole alistava, mutta on alkanut huomaamaan hyötyjä omien orgasmi vaikeuksiensa kanssa, kun minulla on ihan erillailla virtaa tyydyttää🥰 ennen se loppui omaan laukeamiseeni. teen tämän siksi että naisenikin saisi nauttia seksistä ihan kunnolla💪🤣😍🤩

innoissani odotan mitä kuukausi tuo sisällään😁 nyt vielä harjoitellaan aamu nr:5 oli vaikea kun veitikka yritti ihan kunnolla seisomaan😴🥵🤩😁

Mies 30

Vierailija
108/184 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin mukana Lockyear-haasteessa Lockerbiessa. Se loppui ennenkö uusi alkoi

Vierailija
109/184 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mukana... rouvan ehdotus - taas :)

Mutta oletteko kuulleet  no-bra-novemberista' .....tämä ohjelmassa meillä lokakuun jälkeen :)   Koskee myös työmaata tai mitä vain kemuja sitten onkaan.

Vierailija
110/184 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ollaan mukana. Luin tän jutun ja sain poikaystävän innostumaan.

Nyt jo sheivataan karvat veks viikonloppuna, jottei jää lukon väleihin.

Ja käydään vähän ostoksilla, kotipalvelijan vaatteet hankintaan :-)

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000009383067.html

Vierailija
111/184 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satoja satuja

Vierailija
112/184 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sexpon selvityksen mukaan 52,4% on mukana. Ihanaa seksipositiivisuutta.

Vierailija
113/184 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva homma, mutta kyllä se on parasta ihan jatkuvana käytäntönä. Sellaisia 5-15 päivän lukitusputkia meillä käytössä. Ja ai että mies haluaa palvella

Vierailija
114/184 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sano mitään, mutta outoa on.

Vierailija
115/184 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielelläni olisin. Keski-Suomesta vain ei ole Dommea/Valtiatarta löytynyt, ehkä vielä joku päivä sellainen ihanuus tapahtuu

Vierailija
116/184 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä menis enää takaisin aikaan jolloin mieheni ei ollut lukittuna. Sen verran hyvä järjestely tää on. Ihmeellisintä on, että seksiä on enemmän. Siinä miettimistä niille jotka asiaa ei tajua :)

Vierailija
117/184 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa kokeilla uutta! Otettiin pari viikkoa sitten testiin ja kyllä täytyy sanoa, että vaikka miten koittaa olla normaalisti niin keyholder on liki kokoajan mielessä. Varmaan en onnistu tässä loctober-haasteessa, mutta veikeää kokeilla. Kunigattareni on kyllä hyvin hellä ja kyselee vointiani aika ajoin. Yhdet välipesut oli viime viikolla ja olin kyllä näkevinäni uudenlaisen pilkahduksen hänen katseessaan kun pesut oli tehty hän komensi minut takaisin häkkiin.

Vierailija
118/184 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Locktoberissa!

Itse asiassa avaimen haltija lukitsi minut jo perjantaina. Lauantaina totesin kuun vaihtuvan tänään ei ollut hänkään tajunnut muka.

Olisi kiva kuulla ja tietää muista lukituista! Onko kellään vinkkiä/linkkiä?

119/184 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ollaan. Juuri laitto emäntä mun vehkeet häkkiin. Voipi olla pitkä kuukausi edessä, mutta se kokoaikanen pikku kiihotus tekee kyllä hyvää. Tosin tiedän, että jossain vaiheessa tekee mitä vaan, että lukko aukeaa mutta ei kuulemman aukea muuten kuin valvottuja pesuja varten.

Vierailija
120/184 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2053, kyllä vehkeesi pysyy lukittuna ja toivottavasti myös muistat palvelualttiuden ja tottelevaisuuden, niin ei tarvitse niin paljoa ankaria lisäsanktioita toteuttaa... Tosin hyvähän se on kahleet ja muut kurituskeinot pitää mielessä jos satut unohtumaan kuka täällä määrää😄 T: Vehkeesi lukinnu emäntä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi