Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni on mukana Locktober haasteessa

Vierailija
03.10.2021 |

Siveysvyö-leikit keskustelu ja penishäkkien myynti käy kuumana…

Kuinka moni on mukana Locktober haasteessa

Vaihtoehdot

Kommentit (184)

Vierailija
121/184 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä sakki ilman rönttöstä vuoden ympäri.

122/184 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen naksahti täälläkin munat lukkoon😊 tosiaan 2 viikkoa on tähänasti pisin lukitus ilman laukeamista joten jännityksellä odotan tulevaa. Sähkö,sidonta, anaalilelut ja sträpäri ovat käytössä🤣 saattaa olla jännä kuukausi😳 tenamen tippasuojia muuten kuluu (kätevästi myös pehmentää muotoja voi kulkea boxerisillaan🙂) töiden takia joutuu yleensä pissimään ulkona eikä aina kerkiä ravistelemaan tilanteeni vaatimalla tavalla😁 ja kuten muutkin lukitut varmaan tietää saattaa siellä vähä kiimaliimojakin olla🤣

M: 30

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/184 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunnuntaina 1,10 rakas kihlattuni laittoi taas minut lukkoon. Meillä siveysvyötä kutsutaan nykyisin "aktivointi leluksi". Ja sain kuulla et lukko aukeaa seuraavan kerran 31,10. Me ollaan nyt leikitty siveys juttuja kohta kolmevuotta. Vuosien saatossa on munalukko vaihtunut kolmekertaa, nyt on käytössä metallinen Jail Bird. Tämä on paras mitä olen joutunut pitämään, ei purista eikä paina liikaa ja hygienia onnistuu ilman et tarvii mitään erikoista. Alkuaikoina olin hyvinkin satunnaisesti lukittuna, yleensä silloin kun menin kavereiden kanssa ulos " muutamalle". Nykyisin mennään yhdessä syömään. Viime vuonna olin Locktober haasteessa, mutta silloin oli muovinen ja umpinainen vyö joka piti noin joka toinen päivä poistaa hygienian takia. Ja heti takaisin. Nyt tämä jää pois. Tämä uusi vyö tuli keväällä, ja se onkin ollut nyt kyllä enempi käytössä. Olen joutunut olemaan melkein koko kesä lukossa. No miten sitten meillä harrastetaan seksiä? Sitä on noin 3-5 kertaa viikossa ( en ole pitänyt kylläkään mitään päiväkirjaa) Minä hellin ja pidän muutenkin rakastani hyvänä. Tämä toimii kumpaankin suuntaan. Perinteistä yhdyntää nyt meillä ole sillai niin useasti, mutta kaikenlaisia leluja meille on kertynyt kyllä. Minä en valita, minusta tämä leikki on syventänyt ja tuonut meitä vielä enempi yhteen. Ja on meillä turvasana tietysti, vielä ei ole sitä käytetty.

124/184 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä lukituilla minkälaisia häkkejä käytössä? Itsellä vice mini. Seisaaltaan kuseminen näin lukittuna kyllä lähes mahdoton yhtälö. Olisiko lukituilla halua perustaa aiheesta "nk" tukifoorumi 😄

Vierailija
125/184 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan

126/184 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan nuita ollu jos minkälaista. Nyt käytössä bon4micro siinä on aika iso aukko virtsaamista varten pystypissi onnistuu aika hyvin ku pitää huolen että reikä on vähän metallin ulkopuolella eikä tarvi pönttöön sihata(on sitä joskus kastuttukin🤣🤣🤣) eka vyö muutenkin johon olen saanut säädöt kohilleen. Seuraava taitaa ollakkin sitten ihan mittatilaus kamaa kunhan mitat on vaan päätetty🤣 (ei oo helppo rasti).

M:30

127/184 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mittatilauskama käynyt itselläkin mielessä, mutta tuo mittaaminen tosiaan voi olla oma taiteen lajinsa. Hinnat myöskin melko suolasia, mutta toisaalta kirjottavat että oikein mittatilatusta vyöstä ei varmasti vehkeitä omin touhuin ulos vedellä 😏

Vierailija
128/184 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on Jarilla muna lukossa ja minä saan panna Jaria peräaukkoon aina kun haluan. Aiheuttaa kuulema aika kovaa tuskaa kun kikkeli haluaisi ottaa eteen samaan aikaan kun luukutan tuhkaluukkua.

Vierailija
129/184 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt eilen laitettiin homma käyntiin. Oli työmatka ja siksi vähän myöhässä. Nyt jalassa stayupit, pinkit pikkarit ja CB 6000 lukko. Nuolin illalla orkut valtiattarelle ja sain sträppiä ;-)

Vierailija
130/184 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoja juttuja teillä kaikilla. Meillä avaimenhaltija keksi perjantaina pukata wa:lla kertakuvaviestin sukkanauhan yläosasta ja siitä kolmen tunnin päästä ilmestyä työpaikalleni. Onneksi toimistolla ei ollut kuin nelisen työntekijää enää paikalla. Syrjäisimpään toimistotilaan vain ja avain, pesulle ja wau mitä seksi-ilotulitusta. Kun maali lähärissä häämötti niin hän kielsi tulemasta... no ok ok... ja vielä jonkin verran jatkoin kunnes alkoi taas linnunrata lähestyä...niin ei muuta kuin ulos kettu kolosta ja seis! Sitten avaimenhaltija meni kontilleen niin kutsuvasti että otin viivoittimen pöydältä ja aloin piiskata pakaroita sillä samalla kun aloitin kolopiilon jo niin räjähdysherkällä pampullani. Eikä aikaakaan kun molemmat tulimme sellaisten huutomuotoisten ääniefektien kanssa, että kyllä piti lähtiessä vilkuilla onko jotakin huomautuksia heippalappu tyylisesti jossakin. Sitten takaisin CB6000 päälle ja onnellisena kohti viikonloppua.

Vierailija
131/184 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukana ekaa kertaa ja on kyllä kiihottavaa. Poikaystäväni on käynyt tällä palstalla lukemassa kommentteja, joita on yllättävän vähän. Jo ennestään runsas tarvikelaatikkomme sai lisää täydennystä ja nyt sinä boyfriend siellä, saat tehtäväksesi kertoa kaikille, miltä tuntui eturauhasen löytyminen lukittuna 😘 

Vierailija
132/184 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Mukana ekaa kertaa ja on kyllä kiihottavaa. Poikaystäväni on käynyt tällä palstalla lukemassa kommentteja, joita on yllättävän vähän. Jo ennestään runsas tarvikelaatikkomme sai lisää täydennystä ja nyt sinä boyfriend siellä, saat tehtäväksesi kertoa kaikille, miltä tuntui eturauhasen löytyminen lukittuna 😘 

No huh.. ootkohan löytäny meidän iPadin auki tältä sivulta..😘 tuntuu tosi ihanalta saada anaaliorkku, se on tajunnan räjäyttävä kokemus. Ja mikäs sen ihanampaa on kuin että saa olla pantavana, tuntea itsensä halutuksi. Oih ja voih 💦

Vierailija
133/184 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei olla lukittuna, muuten vaan ilman seksiä lokakuussa(kin), kun ei puoliso tässäkään kuussa sitä halua.

Vierailija
134/184 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaan kun häkin kanssa ei edes runkata. Turhauttavan kiihottavaa, kun orgasmia ei saa mitenkään. Minkäänlaista oikeutta omiin vehkeisiin ei ole. Valtiatar päättää millon saa tulla ja miten jos saa. Locktoberina ei ainakaan.

Vierailija
135/184 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enää 20 päivää jäljellä lukossa. Nyt on aamuyöt ja aamut enempi tukalia kun on seisokki tai kun ei voi olla. Toki myös silloin kun tyydytän kihlattuni mielitekoja ja haluja. Nyt vaan on minulle aika paljon haastavampi Locktober kuin edellinen viimevuona. Mutta yritän selviytyä, tai ei minulla nyt muutakaan vaihtoehtoa tai olla luvassa.

Vierailija
136/184 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites porukoilla locktober menny?

Itellä eilen pesut ja pienet tuulettelut + rasvaukset valvottuna. Hetkeks sit sänkyyn kahlittuna, häkki takas paikalleen ja piiskaa "tottelemattomuudesta"

Vierailija
137/184 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kauhukseni kesken aamukahvin juuri kun olen saanut aamu jäykkyyden/ahtauden laskemaan ja olotilan niin tasaiseksi kun sen nyt 14 päivän aamuna saa. Onkin naisystäväni käynyt antamassa täällä tehtävän jo tiistaina!  Tietäen sen haastavuuden minulle ja jota en osannut odottaa!! 

Mutta tehtävään Eturauhasen löytymiseen se oli jotain aivan mielettömän mahtava. Kiljuin karjuin vääntelehdin ehkä vikisinkin kun se paineen tunne vaihteli kiveksistä pippeliin ja häkkiin (Uusi Bon4Micro) ja kaikkiin yhdessä se oli jotain mielettömän mahtavaa! Olenkin koko viikon odottanut saavani lisää! Entäs jos ja kun olisikin lupa laueta täydellä seisokilla niin kuinka ultimaattista se olisi. No haaveillaan siittä. ehkä joskus.

Vierailija
138/184 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2053 wrote:

Olisiko lukituilla halua perustaa aiheesta "nk" tukifoorumi 😄

Puoliväli häämöttää joten tälläselle olisi tarvetta! Onko sulla mielessä miten ja ja mihin? 

Vierailija
139/184 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin juu se onkin hankalampi homma. Varmasti ei ainakaan whatsapp anonyymit viestintäsovellukset taitaa olla harvassa, mutta toki sitten jos jollain on kanttia perustaa faceen ryhmä, joka on tarkotettu suomalaisille penishäkin käyttäjille niin pitäsin kannattavana ajatuksena. Ideoita muilla?

Tosi rakastaja
140/184 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

olo alkoi käydä tukalaksi, mietin jo miten saisin laukaistua itseni salaa. mutta naiseni taitaa lukea minua kuin avointakirjaa ja kielsi erityisen voimaakkaasti kaikki lelut😅. Keskiviikkona puhelin pärähti tuo kävellen hänelle töihin kynsisakset ja lovense edge hanuriin🤩 se oli 10 kilsan lenkki😳🥵 se muuten tuntu🤯 kotiinpäästyäni oli käsky pestä lelu ja vaatteet. tottelin kuin kunnon miehen kuuluukin🥰😁 se kiiman ja turhautumisen määrä oli jotain uskomatonta🤯😵 pelko oli jo todellinen etten saisi edes anaali orkkua koko kuussa🥵 kunnes eilen sträpäri , sähkö ym lelut  käyttöön jes🥳🥳🥳🥳🥳 tätä jatkui noin tunnin mutta ei laukastu😬  sitten minut sidottiin sänkyyn selälleen ja bonin sivari lähti perusteelliseen pesuun ja minä odotin kiltisti🤣 kunnes lopulta tuli päälleni ratsastamaan ja sain tulla!!!!!!🥳  kaksi kertaa pohjaan ja olin onnellinen🤣 sitten pesulle ja lukkoon, olen onnenpoika❤ näin siveysvyössä tyydytän naistani päivittäin ja antaumuksella kuten kuuluukin.

M. 30

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan