Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka moni on mukana Locktober haasteessa

Vierailija
03.10.2021 |

Siveysvyö-leikit keskustelu ja penishäkkien myynti käy kuumana…

Kuinka moni on mukana Locktober haasteessa

Vaihtoehdot

Kommentit (184)

Vierailija
61/184 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te, jotka tämän locktober-leikin kamaluus/ihanuus/kiimaisuus kuvion tiedätte: (nyt saa kotona hihitellä tai olla hengessä mukana)

Olen työelämässä ns valkokaulushemmo, jonkin sortin johtaja, mutta se ei ole tässä tärkeää, vaan tämä asetelema varmaan aukeaa niille kanssaheimolaisilleni ainakin aamupalahymynä tai sitten vertaistukena :) 

Emme näitä usein vaimon kanssa leiki näin päin, vaan minä olen se hallitsevampi - noh pariin kertaan vuodessa rouva vie peliä ja etenkin silloin hänellä saa olla muitakin miehiä ja minä nöyrästi kärsin ( = nautin kiihottuneena osastani lukittuna) Vakioksi on tullut locktober. Siis koko kuukausi ilman laukeamista ja lukittuna! Ei poikkeuksia, ei armoa.

Niin, eilen olin viimeistelemässä yhtiömme erään divisioonan myyntiä eräälle alan Eurooppalaisista suuryrityksistä, pieni yhtiö emme ole mekään, mutta emme halua keskittyä kyseiseen toimialaan ja minun rastikseni jäi hoitaa kuvio maaliin.

The beef: istuin siinä tiimini kanssa ja viimeisiä höpinöitä yksityiskohdista. Pitää olla leader, uskottava ja herrasmies - johtaa tilannetta. Sopparikumppaneina Ranskalaiset arvonsa tuntevat ihmiset ja heillä tiimissä kaksi aivan järkyttävän kaunista vanhempaa flirttailevaakin rouvaa, joista oli vaikea pitää katse erossa.

Istuin siinä kalu lukittuna pukuni alla ja esitin työrooliani uskottavasti. Jos joku olisi siinä huoneessa tiennyt mitä pukuni alla on. Hitto.  Silti ajatuksissa koko ajan jäytävä panetus ja maalliset asiat....ihailin niitä naisia ja ajatukset karkailivat vaimooni. Kalu sykki lukossa ja olisin varmaan suostunut mihin tahansa :)

Punch line oli, kun vaimolta kilahti jokin viesti. Luin sen lyhyellä kahvitauollamme ja se meni näin:  Rakas, miten sulla menee? Onko sun palsu menny hyvin?  Mua panettaa... (ohessa oli kuva stay-upeihin verhotuista sääristä mekon reunaan saakka) Olisko sulle ok jos meidän xxx tulis tänään illalla käymään. Sille sopis. Tuu kotiin pussailemaan mua ja tuo samalla vähän sitä xx vinkkua. Pusu (sellainen suudelmahuulikuva).... 

Elämä on

Ei kannata kuitenkaan yleistää noita aisankannattajajuttuja locktoberiin tai siveysvyöhön ylipäänsä. Se on yksi alalaji tässä hommassa, kuten se että osa on heteroja, osa bi-, trans- ja gay-suuntautuneita. Hieno homma kuitenkin jos toimii teillä. Itse en muista miehistä (tai sen puoleen naisista😘) välitä. Oma puoliso on transhenkinen. Love and peace ❤️.

Vierailija
62/184 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi tuli täyteen tänään siveysvyö leikkejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/184 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sissy on huomaavainen ja rakastava. Hän ottaa huomioon, että minä nautin.

Vierailija
64/184 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan olla lukittuna ihanalle vaimolleni ❤️

Vierailija
65/184 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan kertonut ystävälleen että puoliso on lukittu siveysvyöhön? Itse toivon että vaimo kertoisi ystävälleen että olen lukittu. Olisi todella kiihottavan nöyryyttävää.

Vierailija
66/184 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
67/184 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten on kuukausi edennyt?

Vierailija
68/184 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin on edennyt. Alkuvaiheen jälkeen tottunut ja uusi pienempi lukko (cb mr Stubb) on toiminut. 3 päivän välein pesut ja sheivaus. Vaimolle olen saanut tuottaa 16 O:ta, omat nolla. Juuri kuulin, että omani on tulevan sunnuntaina 3.11. Mutta se kuulemma käsin sidottuna niin, että hän säilyttää täyden kontrollin. Odotan kyllä suurella innolla ja kotityöt maistuu. M41.

Vierailija
69/184 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri kuulin, että omani on tulevan sunnuntaina 3.11.

Onneksi olkoon. Kolmas marraskuuta on sunnuntaina seuraavan kerran vuonna 2024.

Vierailija
70/184 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna loppuhuipennus Locktoberiin: anustappi + lukitus.. toki otetaan plugi pois kun pojua hoidellaan sträpärillä. Onhan tuo nyt ansainnut tulla kunnolla pannuksi 😍😆

Vierailija
71/184 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari päivää vielä Locktoberiä jäljellä. Kiimataso on kyllä ihan katossa. Toisaalta ihan hirvittää miltä tuntuu palata tavalliseen arkeen. Tää on koukuttavaa

T eka kerta

Vierailija
72/184 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ollu vuoden lukittuna. Kerroin eilen vaimolle etten osaa elää ilman siveysvyötä enään. Seksin jälkeen ja pesun aikana on jotenki alaston olo ilman lukkoa. Vaimo oli tyytyväinen kuulemaansa. Uusi vyö kuulemman tilauksessa 🤗

Vierailija
73/184 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ollu vuoden lukittuna. Kerroin eilen vaimolle etten osaa elää ilman siveysvyötä enään. Seksin jälkeen ja pesun aikana on jotenki alaston olo ilman lukkoa. Vaimo oli tyytyväinen kuulemaansa. Uusi vyö kuulemman tilauksessa 🤗

Onnea kaikille toisille pareille, joissa mies on lukittu. Terv. Saija 😘

Vierailija
74/184 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onnistuitteko olemaan kuukauden lukittuna…?

Vierailija
75/184 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua niin kiinnostaisi naisena olla lukittuna, mutta ei ole ketään jonka kanssa tuon toteuttaisi. Toivottavasti joskus :)

Vierailija
76/184 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä merkkisissä siveysvöissä olitte ja olette? Onko kellään kokemusta cellmate siveysvyöstä?

Vierailija
77/184 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

The vice plus on käytössä.

Vierailija
78/184 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on huippukivan small lukko käytössä, aiemmin oli isompi mutta sitten tilailtiin pienempi joka osoittautui paremmaksi.

Vierailija
79/184 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahat pois tyhmiltä.

Tilaile sinä munalukkojasi ihan keskenäsi, älä raportoi niistä tänne.

Vierailija
80/184 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rahat pois tyhmiltä.

Tilaile sinä munalukkojasi ihan keskenäsi, älä raportoi niistä tänne.

Pelkäätkö että naisesi lukee näitä ja saa idean 😂😂😂