Kuinka moni on mukana Locktober haasteessa
Siveysvyö-leikit keskustelu ja penishäkkien myynti käy kuumana…
Kommentit (184)
Vuosi tuli täyteen tänään siveysvyö leikkejä.
Sissy on huomaavainen ja rakastava. Hän ottaa huomioon, että minä nautin.
Rakastan olla lukittuna ihanalle vaimolleni ❤️
Onko kukaan kertonut ystävälleen että puoliso on lukittu siveysvyöhön? Itse toivon että vaimo kertoisi ystävälleen että olen lukittu. Olisi todella kiihottavan nöyryyttävää.
Hyvin on edennyt. Alkuvaiheen jälkeen tottunut ja uusi pienempi lukko (cb mr Stubb) on toiminut. 3 päivän välein pesut ja sheivaus. Vaimolle olen saanut tuottaa 16 O:ta, omat nolla. Juuri kuulin, että omani on tulevan sunnuntaina 3.11. Mutta se kuulemma käsin sidottuna niin, että hän säilyttää täyden kontrollin. Odotan kyllä suurella innolla ja kotityöt maistuu. M41.
Vierailija kirjoitti:
Juuri kuulin, että omani on tulevan sunnuntaina 3.11.
Onneksi olkoon. Kolmas marraskuuta on sunnuntaina seuraavan kerran vuonna 2024.
Huomenna loppuhuipennus Locktoberiin: anustappi + lukitus.. toki otetaan plugi pois kun pojua hoidellaan sträpärillä. Onhan tuo nyt ansainnut tulla kunnolla pannuksi 😍😆
Pari päivää vielä Locktoberiä jäljellä. Kiimataso on kyllä ihan katossa. Toisaalta ihan hirvittää miltä tuntuu palata tavalliseen arkeen. Tää on koukuttavaa
T eka kerta
Itse ollu vuoden lukittuna. Kerroin eilen vaimolle etten osaa elää ilman siveysvyötä enään. Seksin jälkeen ja pesun aikana on jotenki alaston olo ilman lukkoa. Vaimo oli tyytyväinen kuulemaansa. Uusi vyö kuulemman tilauksessa 🤗
Vierailija kirjoitti:
Itse ollu vuoden lukittuna. Kerroin eilen vaimolle etten osaa elää ilman siveysvyötä enään. Seksin jälkeen ja pesun aikana on jotenki alaston olo ilman lukkoa. Vaimo oli tyytyväinen kuulemaansa. Uusi vyö kuulemman tilauksessa 🤗
Onnea kaikille toisille pareille, joissa mies on lukittu. Terv. Saija 😘
No onnistuitteko olemaan kuukauden lukittuna…?
Mua niin kiinnostaisi naisena olla lukittuna, mutta ei ole ketään jonka kanssa tuon toteuttaisi. Toivottavasti joskus :)
Minkä merkkisissä siveysvöissä olitte ja olette? Onko kellään kokemusta cellmate siveysvyöstä?
Täällä on huippukivan small lukko käytössä, aiemmin oli isompi mutta sitten tilailtiin pienempi joka osoittautui paremmaksi.
Rahat pois tyhmiltä.
Tilaile sinä munalukkojasi ihan keskenäsi, älä raportoi niistä tänne.
Vierailija kirjoitti:
Rahat pois tyhmiltä.
Tilaile sinä munalukkojasi ihan keskenäsi, älä raportoi niistä tänne.
Pelkäätkö että naisesi lukee näitä ja saa idean 😂😂😂
Ei kannata kuitenkaan yleistää noita aisankannattajajuttuja locktoberiin tai siveysvyöhön ylipäänsä. Se on yksi alalaji tässä hommassa, kuten se että osa on heteroja, osa bi-, trans- ja gay-suuntautuneita. Hieno homma kuitenkin jos toimii teillä. Itse en muista miehistä (tai sen puoleen naisista😘) välitä. Oma puoliso on transhenkinen. Love and peace ❤️.