Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni on mukana Locktober haasteessa

Vierailija
03.10.2021 |

Siveysvyö-leikit keskustelu ja penishäkkien myynti käy kuumana…

Kuinka moni on mukana Locktober haasteessa

Vaihtoehdot

Kommentit (184)

Vierailija
141/184 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolivälin kunniaksi (?) tuli viime yönä strappiä tunnin verran. Ei kuitenkaan laukeamiseen asti. Yön nukuin naisten yöpaidassa ja avosukkiksissa. Nyt sitten aamulla vaimo avasi yllättäen lukon, otti kalun suuhun kun samalla värisytti kalua hieromasauvalla ja antoi laueta suuhun. Päästi sitten koko satsin hitaasti valuttaen suuhuni ja nielin kaiken kuten kunnon subin tulee tehdä. Nyt taas turvallisesti lukittuna. Ihana lokakuu <3

Vierailija
142/184 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos nainen jättää lukitun kokonaan ilman huomiota lukituksen ajaksi. Ei koskemista ollenkaan.

Saa korkeintaa katsoa, kun nainen pitää omaa kivaa. Kuka kestää kuukauden?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/184 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse aika aloittelija enkä ole edes aloittanut kuukauden alusta locktoberia, mutta ompahan tuskallisen kiihoittava ja ärsyttävän nautinnollinen leikki. Kiima vaan kasvaa koko ajan ja yöllisiin erektioihin herää väkisin. Ajoittain tulee tunne, että peniksensä olemassaolon melkein unohtaa ja alkaa toivoa vaan dildoa peräaukkoon. Se tuntuu jopa kiihottavammalta ajatukselta kuin peniksen stimulointi. Tulee vähän tyttömäinen fiilis ja toive, että voisi antautua täysin strapilla pantavaksi.

Avaimenhaltija naisystävä on välillä osoittanut jo hieman kyllästymisen merkkejä tähän leikkiin, ilmeisesti stressaa häntä jotenkin. Ei ole halunnut joka päivä esim. vastaanottaa seksuaalista kosketusta saatikka suurempaa nautintoa. Onko vinkkejä tähän, miten motivoida häntä?

Vierailija
144/184 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin mies häkissa, ollut jo kuukauden verran =) Ideoita miten kurittaa, orjuuttaa ja laittaa pikkulutka palvelemaan minua? Hän kiltisi on maksellut minulle muutamat reissut, antanut rahaa shoppailuun, tehnyt kotityöt, iltahieronnat, orkkuja jne..

Millään en haluaisi luopua häkin käytöstä, kyllä se vaan niin miestä muuttaa huomaavaisemmaksi =) 

Vierailija
145/184 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Olen itse aika aloittelija enkä ole edes aloittanut kuukauden alusta locktoberia, mutta ompahan tuskallisen kiihoittava ja ärsyttävän nautinnollinen leikki. Kiima vaan kasvaa koko ajan ja yöllisiin erektioihin herää väkisin. Ajoittain tulee tunne, että peniksensä olemassaolon melkein unohtaa ja alkaa toivoa vaan dildoa peräaukkoon. Se tuntuu jopa kiihottavammalta ajatukselta kuin peniksen stimulointi. Tulee vähän tyttömäinen fiilis ja toive, että voisi antautua täysin strapilla pantavaksi.

Avaimenhaltija naisystävä on välillä osoittanut jo hieman kyllästymisen merkkejä tähän leikkiin, ilmeisesti stressaa häntä jotenkin. Ei ole halunnut joka päivä esim. vastaanottaa seksuaalista kosketusta saatikka suurempaa nautintoa. Onko vinkkejä tähän, miten motivoida häntä?

Hän taitaa miettiä,että tuliko mentyä kimppaan mahdollisesti sukupuolenvaihdosta haluavan transseksuaalin kanssa tms. pelkotiloja. Meillä oli joitakin vuosia sitten sama tilanne, purkautui raivoisana riitana ja syytöksinä vaikka mistä. Sitten kun totesin kaksi asiaa, alkoi tilanne rauhoittua:

1. En aio luopua peniksestäni, enkä elää 100% naisena, vaan olen roolissa ajoittain. Voit siis edelleen viedä minut sukulaisten luo ihan äijänä.

2. Tämä on juttu jota ei voi ”kääntää” takaisin. Kun kerran on kokenut anaaliorkkujen ilot, tuntenut koko vartalonsa seksissä, ei pelkkää penistä ja kun on saanut pitää kauniita asuja ja laittautua, on arpa heitetty 95% tapauksissa. Kerroin että se on ero, tavalla tai toisella edessä jos en kelpaa kokonaisena ihmisenä, sellaisena kun olen. Joko voin pahoin kun en saa elää itsenäni tai salaan juttuja häneltä.

Etsin hänelle myös asiallista tietoa netistä, ulkoimaisilta foorumeilta löytui jopa tukihenkilöjä toisista puolisoista. Kun ymmärtää edut Sissyn / sub husbandin omistamisesta (tai miksi kukakin tätä haluaa kutsua) alkaa mieli yleensä muuttua. 

Ehkä yksi asia on sinulla mennyt perusteissa väärin - penis ei ole sinun, jos avaimenhaltija haluaa penetraatiota, sinä toimitat. Voit toki pyytää saada patukkaa, mutta hän päättää. Meillä locktoberin aikana on ollut yksi yhdyntä ja orgasmi, toki nuolin kiitollisena hänet puhtaaksi. Muuten on ollut 2-3 vko sauvoilla yhteisiä masturbointi ja nuolentasessiota. Strappia oon saanu vain kaksi kertaa, mutta sitäkin ihanammin <3

Vierailija
146/184 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaimenhalijat, naisoletetut sellaiset

missä pidät avaintasi - näytätkö avoimesti pitämällä kaulassa tai nilkkaketjussa?

Vierailija
147/184 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaimenhaltija kuulemma "palkitsee" tänään minut reippaasta ja hyvästä käytöksestä. Lähdemme Tampereelle viihteelle! Onkos muita kahlittuja liikkeellä? Niinkuin vertais tueksi!

Vierailija
148/184 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Avaimenhalijat, naisoletetut sellaiset

missä pidät avaintasi - näytätkö avoimesti pitämällä kaulassa tai nilkkaketjussa?

Kaulassa se on, mutta en pidä sitä näkyvillä muuten kuin silloin kun on vain toisia naisia ympärilläni. Limaiset äijät tuijottamassa sitä ei kiinnosta. Sen sijaan kiinnostuneille ystävättärelle kerron jos kysyvät avaimesta. 

t Jasmin

Vierailija
149/184 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän myöskin avainta kaulassa. Tai avain ei ole sellainen perinteisen avaimen näköinen, vaan se on enemmäin niin kuin koru. Häkki on Jail Bird ja lukkona on sellainen erkoisruuvi johon tämä erikoisavain sopii. Vara avain on minulla töissä, työpöydän lukollisessa laatikossa turvassa. Jokin aika sitten kun olin ulkona ystävien kanssa, niin yksi nainen tuli luokeni, kun oli kiinittänyt huomion kaulakoruuni, kehui sitä kauniiksi ja salaperäisen hienoksi. Muuten kaikki muut pitää sitä vaan tavallisena kaulakoruna, paitsi mun oma pikkumuruni.😘

Vierailija
150/184 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän avainta myös näkyvillä nilkkaketjussa. Toive tuli poitsultani. Onhan se aika hienon näköinen, pieni kullan värinen avain kultaketjussa. Sillä,on sellainen sydämen muotoinen lukko siinä häkissä. Aamulla laitetaan kiinni ja illalla otetaan pois ennen nukkumista. Tai jos haluun sen vapaaksi, mutta aika usein tehdään muita juttuja. Kumma juttu, mutta kun miehen laittaa tuollaiseen munalukkoon, niin seksin määrä lisääntyy. Poitsu käy kokoajan kuumana vaikka olis lauennu tuo päällä. Jotenkin se vissiin kiihottaa sitä sitten. Minulle tämä sopii hyvin, seksi ei ole sellaista tavallista jynkytystä - ellen halua ;-)

Vierailija
151/184 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kannattaa pitää miestä lukittuna. Ihan koko vuoden, ei vaan lokakuuta.

https://cuttothechaste.net/benefits-women-can-expect-from-male-chastity/

Toki on sanottava, että osin tällä on myös feminisoivia vaikutuksia, mutta oman kultani kanssa tämä on myös yksi tavoite. <3

N42

Vierailija
152/184 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä 48

Bon 4

pa

lukittuna n 10v

Vierailija
153/184 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

11kk wrote:

Lokakkuun lopussa tulee kuluneeksi vuosi kun ekan kerran siveysvyö lukittiin. Eli lukossa ollaan 🤗

Ai tää on joku siveysvyöjuttu. Sinä aikana mä panen 30 kertaa. Tsemppiä teille.

Vierailija
154/184 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Mukana ekaa kertaa ja on kyllä kiihottavaa. Poikaystäväni on käynyt tällä palstalla lukemassa kommentteja, joita on yllättävän vähän. Jo ennestään runsas tarvikelaatikkomme sai lisää täydennystä ja nyt sinä boyfriend siellä, saat tehtäväksesi kertoa kaikille, miltä tuntui eturauhasen löytyminen lukittuna 😘 

Kauhukseni kesken aamukahvin juuri kun olen saanut aamu jäykkyyden/ahtauden laskemaan ja olotilan niin tasaiseksi kun sen nyt 14 päivän aamuna saa. Onkin naisystäväni käynyt antamassa täällä tehtävän jo tiistaina!  Tietäen sen haastavuuden minulle ja jota en osannut odottaa!! 

Mutta tehtävään Eturauhasen löytymiseen se oli jotain aivan mielettömän mahtava. Kiljuin karjuin vääntelehdin ehkä vikisinkin kun se paineen tunne vaihteli kiveksistä pippeliin ja häkkiin (Uusi Bon4Micro) ja kaikkiin yhdessä se oli jotain mielet

Hei, hyvin sä vedät! Enää viikko. Vai vielä 😆 Alkaa valvotut pesutkin olla jo aika irvistystä. Meillähän ei laueta kesken lokakuisen retken, sorry 😘 no okei, myönnettäköön että pientä armoa annoin kun sait tulla häkissä värinällä. Se riittäkööt. Oot best!

Vierailija
155/184 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enää pari päivää jäljellä, paineita on kyllä poistettu strapillä. Kerran ollut yhdyntä viimeisen kuukauden aikana, mutta silloin en saanut laueta.. 

Tosi rakastaja
156/184 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten on muilla sujunut onko ollut kalustovaurioita/huoltotaukoja😵 täällä on oltu 3 päivää vapaana ihorikon vuoksi ja se oli ihan hirveää aikaa ei oikein voinu ajatellaakaan seksiä. eikä tyydyttää naistani kun oli pelkona käydä vahinko🤯 olin oikeasti onnellinen kun sain vihdoin sivarin taas päälleni😊 en tiedä milloin vapaus koittaa mutta marraskuulle se menee vähintään🤣 näin pakkaskeleillä tuo vajaa neljännes kilo rautaa sulaa aika hitaasti🥶

m30

Vierailija
157/184 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukauden jälkeen keskiviikkona 1-11 päästän mieheni vapaaksi. Palkitsen kuukauden selbaatin suihin otolla ja runsaalla seksillä. Avainta pidän kaulaketjussa ja olen ystävättärilleni sanonut suoraan, että mieheni on siveysvyössä. Muutama on heistä jopa harkitsee miehensä laittamista vyöhön. Meillä on pelkää positiivista sanomista tästä järjestelystä, että mies on lukossa. 8 vuotta mies ollut lukossa ja saanut säännöllisesti seksiä, mutta lokakuu mennään selibaatissa. Voi sitä ilotulitusta kun pääsee irti lukosta, ja minäkin nauti suunnattomasti kun saan kyytiä.

Vierailija
158/184 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkäaikainen haaveeni olis kokea loctober. Siinä vois loppukuusta olla jo aika tuskanen olo.

vielä jos avaimenhaltija tykkäisi käyttää tilannetta hyväkseen. Aika tuskasta kyllä olisi kyllä sekin, jos avaimenhaltija ”unohtaisi” lukon ja saisin kärvistellä rauhassa

Vierailija
159/184 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oltu yhtäjaksoiseti lukittuna 31 vuorokautta. Siitä, että tänään illalla tai viimeistään huomenna rakas kihlattuni vapauttaa minut siveysvyöstä on tämänhetken suurin toiveeni. Kuukausi on mennyt aika hyvin, toki välillä on ollut aika ahdistavaa. Kuukauteen en ole saanut ainuttakaan orgasmia. Joitain hallitsemattomia "purkauksia" on ollut, mutta ei ne mitään helpotusta minulle antanut. Viimeisin vahinko sattui kun olimme yhdessä viime perjantaina seksimessuilla. Mutta nyt tuntuu, että pieni tauko tämän leikin kanssa olisi paikallaan. Kun olisi kiva harrastaa ihan vaan perinteistä seksiä, ja saada siitä tyydytys.

Vierailija
160/184 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten odotan iltaa kun vaimoni saapuu kotiin ja pääsen vapauteen. Luulen että aika äkkiä laukean kun kuukauden olen ollut lukittuna, pesuja lukuun ottamatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi