Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Torissa myyjillä villin lännen meininki?

Vierailija
25.11.2014 |

Ketuttaako muita tori.fi verrattuna esim. huutonettiin? Huutonetissä on selkeät säännöt, myydän sille, joka tekee korkeimman tarjouksen tai ekana klikkaa osta heti -painiketta. Myyjät toimineet aina reilusti ja täsmälleen sääntöjen mukaan, kuten ostajatkin kun olen itse myynyt. Nyt sitten muutaman kerran yrittänyt ostaa jotain tori.fistä, ja aina tullut ongelmia. Useita kertoja on käynyt niin, ettei myyjä vastaa ollenkaan, on unohtanut poistaa ilmoituksen vaikka tuote myyty ym. No, tämä nyt vielä normaalia. Mutta nyt olin pitkään viestitellyt yhden myyjän kanssa hänen kohteestaan, jonka olin aikeissa ostaa. Hommasin jo kuljetuksenkin, ja oltiin sopimassa noutoajankohtaa. Sitten yhtäkkiä tuleekin viestiä että hän ei myykkään sitä, koska aikookin myydä sen osana isompaa kokonaisuutta kaliimmalla! Jotenkin uskomattoman törkeää! Ja minkäs teet, ostajana eipä auta kuin pyöritellä sitten päätään. Toinen myyjä myös ilmoitti, ettei myykään ollenkaan. Onko tuolla ihan villin lännen lait, myyjät vain kokeilevat, jos pystyisivät saamaan tuotteesta tietyn hinnan ja sitten laittavatkin vielä kalliimmalla myöhemmin myyntiin? Eipä ole mitään palautesysteemiäkään. Ketuttaa ostaa tai yrittää ostaa sieltä enää mitään, kun ei ikinä tiedä saako sitä sitten vaikka myyjä jo lupaisikin.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla