Mies olisi halunnut viedä lapsen yksin neuvolaan.t.ammattivalittaja
Vauvana sain viedä yksin lapsen neuvolaan. Nyt kun lapsi isompi hän haluisi viedä yksin mutta terkka sanoi että toivoo että molemmat kerkiää tulemaan. Täälläpäin monesti on molemmat vanhemmat mukana.
Kommentit (18)
Miksi? Tunteeko hän jäävän taka-alalle kaksistaan? Olisin laittanut miehen yksin sinne, jos vain olisi halunut mennä. Eipä tuo terveydenhoitajalle olisi kuulunut, paitsi jos olisi tavallisuudesta poikkeava tarkastus.
Ehkä amvalin tapauksessa on hyvä, että se käy edes lapsen neuvolassa. Joku seuraa vointia.
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 08:03"]
Ehkä amvalin tapauksessa on hyvä, että se käy edes lapsen neuvolassa. Joku seuraa vointia.
[/quote]
Ei mun voinnissani mitään vikaa ole ja voihan tosiaan mies mennä yksinkin. ap
Minkä ikäinen lapsi? Täällä ainakin 4-vuotisneuvolaan toivovat molemmat vanhemmat mukaan.
Meillä mies kävi lapsen kanssa 1,5-vuotisneuvolassa kun itse olin silloin töissä (miehen työnantaja joustaa enemmän ja miehelle kertyy pekkasia). Muuten ollaan käyty yhdessä.
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 08:50"]
Minkä ikäinen lapsi? Täällä ainakin 4-vuotisneuvolaan toivovat molemmat vanhemmat mukaan. Meillä mies kävi lapsen kanssa 1,5-vuotisneuvolassa kun itse olin silloin töissä (miehen työnantaja joustaa enemmän ja miehelle kertyy pekkasia). Muuten ollaan käyty yhdessä.
[/quote]
6v neuvola kyseessä. Jonkun rokotuksen saa ja jotain testejä tehdään. ap
Voi, minä olisin ollut niin onnellinen jos minun mieheni olisi halunnut viedä lapset yksin neuvolaan. Mutta meillä päinvastoin, miehellä aina töissä kiire joten minä olen saanut kaikki neuvolat, hammaslääkärit tms ihan yksikseni hoitaa.
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 09:01"]
Voi, minä olisin ollut niin onnellinen jos minun mieheni olisi halunnut viedä lapset yksin neuvolaan. Mutta meillä päinvastoin, miehellä aina töissä kiire joten minä olen saanut kaikki neuvolat, hammaslääkärit tms ihan yksikseni hoitaa.
[/quote]
Minäkin hoidan kaikki hammaslääkärit ja vauvana aina minä vein lapsen yksin neuvolaan. Mies vasta siitä lähtien kun lapsi ollut 4v halunnut viedä hänet yksin. ap
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 08:36"][quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 08:03"]
[/quote]
Ei mun voinnissani mitään vikaa ole ja voihan tosiaan mies mennä yksinkin. ap
[/quote]
Olet lapseton sinkku, olet kertonut useasti olevasi pelkkä trolli. En ymmärrä miksi viitsit trollailla näitä aloituksia jatkuvasti, silkkaa valehtelua kaikki kirjoituksesi. Sinulla ei ole lasta, ei miestä, et ole kuolemassa syöpään ym
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 09:09"]
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 08:36"][quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 08:03"] Ehkä amvalin tapauksessa on hyvä, että se käy edes lapsen neuvolassa. Joku seuraa vointia. [/quote] Ei mun voinnissani mitään vikaa ole ja voihan tosiaan mies mennä yksinkin. ap [/quote] Olet lapseton sinkku, olet kertonut useasti olevasi pelkkä trolli. En ymmärrä miksi viitsit trollailla näitä aloituksia jatkuvasti, silkkaa valehtelua kaikki kirjoituksesi. Sinulla ei ole lasta, ei miestä, et ole kuolemassa syöpään ym
[/quote]
Kyllä mulla on mies ja lapsi. ap
Jos lapsi on poika niin mies ehkä ajatteli, että parempi mennä sinne poikien kesken.
Onko miehesi kertonut, miksi hän haluaisi viedä lapsen neuvolaan yksin, ilman sinua siis?
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 09:29"]
Onko miehesi kertonut, miksi hän haluaisi viedä lapsen neuvolaan yksin, ilman sinua siis?
[/quote]
Kyllä mä osaan aavistella että miksi se niin haluaa tehdä. ap
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 09:11"]
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 09:09"]
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 08:36"][quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 08:03"] Ehkä amvalin tapauksessa on hyvä, että se käy edes lapsen neuvolassa. Joku seuraa vointia. [/quote] Ei mun voinnissani mitään vikaa ole ja voihan tosiaan mies mennä yksinkin. ap [/quote] Olet lapseton sinkku, olet kertonut useasti olevasi pelkkä trolli. En ymmärrä miksi viitsit trollailla näitä aloituksia jatkuvasti, silkkaa valehtelua kaikki kirjoituksesi. Sinulla ei ole lasta, ei miestä, et ole kuolemassa syöpään ym
[/quote]
Kyllä mulla on mies ja lapsi. ap
[/quote]
http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2408887-nyt-aha-hadissaan-alkoi-avlla-selittamaan-olevansa-provo/ Mitäs nämä provopuheet sitten on? Säälittävää.
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 09:33"][quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 09:29"]
[/quote]
Kyllä mä osaan aavistella että miksi se niin haluaa tehdä. ap
[/quote]
No kerro nyt herranjesta meillekin!
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 09:37"]
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 09:33"][quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 09:29"] Onko miehesi kertonut, miksi hän haluaisi viedä lapsen neuvolaan yksin, ilman sinua siis? [/quote] Kyllä mä osaan aavistella että miksi se niin haluaa tehdä. ap [/quote] No kerro nyt herranjesta meillekin!
[/quote]
Se varmaan ainakin osittain häpeää minua tai ei sillä lailla ulkoisesti häpeä mutta kun mä olen vähän hidas tajuamaan niin sitä tms. ap
No miksei mies muka voisi viedä yksin lastansa neuvolaan? Ainakin meikäläiseltä se onnistui aivan loistavasti, eikä ollut mitään ongelmaa. Näyttää edelleenkin olevan niin, että usein ollaan jopa niin kaavoihin kangistuneita, että (äidin) pitäisi aina olla neuvolassa mukana. Heittäkää jo hyvät ihmiset romukoppaan tuollaiset ajatukset, ja siirtykää nykyaikaan! Jotkut urpot ovat myös niin ´´mihekkäitä´´, etteivät kehtaa ostaa edes lastenvaunuja, koska he pelkäävät että joku tuttu saattaa ´´käräyttää´´ heidät moisessa puuhassa.
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 10:02"]
No miksei mies muka voisi viedä yksin lastansa neuvolaan? Ainakin meikäläiseltä se onnistui aivan loistavasti, eikä ollut mitään ongelmaa. Näyttää edelleenkin olevan niin, että usein ollaan jopa niin kaavoihin kangistuneita, että (äidin) pitäisi aina olla neuvolassa mukana. Heittäkää jo hyvät ihmiset romukoppaan tuollaiset ajatukset, ja siirtykää nykyaikaan! Jotkut urpot ovat myös niin ´´mihekkäitä´´, etteivät kehtaa ostaa edes lastenvaunuja, koska he pelkäävät että joku tuttu saattaa ´´käräyttää´´ heidät moisessa puuhassa.
[/quote]
Mun mies kävikin kaksin jo aikoja sitten neuvolassa ja hyvin se meni. t.ammattivalittaja
Ok. Mä käytän yleensä yksin kun mies on töissä.