Kuinka yleinen on vaalea häpykarvoitus?
Ihan mielenkiinnosta kysyn, kun mulla on blondit häpykarvat. En oikeastaan ole koskaan niin ajatellut asiaa, mutta joskus kun käy ihmisten kanssa saunassa, huomaa, että lähes kaikilla on tumma alakerta. Nainen siis olen.
Kommentit (102)
Yhdenkerran on "törmännyt" vaaleisiin häpykarvoihin. Ja tämäkin nuorinainen oli sheivannut itselleen vain pienen kiitoradan kummulle. Tästä on siis aikaa ehkä 30 vuotta tai jotain.
Liveotos minulle 10 naisen luokkaa =)
M58
Oon ihan vaaleahiuksinen ja vaaleat on alapään karvatkin. Koulussa häpesin kun muilla tytöillä oli aikuismaiset tummat karvat ja mulla niin ohuet karvat et pillu näky.
On kyllä ihan mielettömän kuumottavaa, kun niitä karvoja aikusellakaan ei kasva kuin häpykummulla. :*
Vierailija kirjoitti:
Oon ihan vaaleahiuksinen ja vaaleat on alapään karvatkin. Koulussa häpesin kun muilla tytöillä oli aikuismaiset tummat karvat ja mulla niin ohuet karvat et pillu näky.
Olitko ajellut oman karvoituksesi minkälaiseksi vai oliko naturel?
Paljonko on aikaa jutusta?
Ihmettelin, kun tapaamani naisen hiukset alapään karvoitus ja iho olivat hohtavan valkoisia. Myöhemmin selvisi, että hänellä oli albiino. Suhteemme kariutui.
Vaaleille on usein punainen karvoitus, niin kuin vaaleilla kundeilla punainen parta. Vaimolla on vaalea tukka ja tumma karvoitus.
Blondit ja punaiset puskat ovat maailmankaikkeuden kiihottavin ja ihanin aarre! <3
Vierailija kirjoitti:
Minä en kiihotu, jos naisella on valkoiset häpykarvat. Panemisesta ei tule mitään.
Et ole ikinä sellaista kohdannut. Etkä tule kohtaamaankaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulisi, että sinä tietäisit itse. Uimahallissa ja saunoissa pääset tekemään itse tutkimusta. Minä voin seksikumppanien kokemuksella sanoa, että yksi kymmenestä on vaalea alakerrasta. Totuus ehkä on enemmän, kun itse olen ehkä vähemmän blondien perään.
Jotkut kaunottaret värjäävät niitäkin. Usein ihan vaan siksi, että saavat nähdä/kuulla miehen reaktiot.
No miten erottaa aidon ja värjätyn, jos ei ole mikroskooppi juuri silloin mukana?
Hei vaaleat karvaiset miehet tai sellaisen läheisesti tuntevat ! Minkä väriset karvat rinnassa, vatsassa, käsivarsissa, jaloissa, munissa ja pepussa ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran olen tavannut naisen jolla oli oljen vaaleat häpykarvat ja hiukset. Jännä oli kun viisikymppisellä naisella oli paksu vaalea tukka letillä ja vaalea puska jalkovälissä. Pikimustat ovat kyllä kiihottavammat kun sperma näkyy paremmin niissä.
oliko nainen erittäin isorintainen ja kotoisin pohjoisesta?
Ihan normaalivartaloinen oli ja itäsuomesta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulisi, että sinä tietäisit itse. Uimahallissa ja saunoissa pääset tekemään itse tutkimusta. Minä voin seksikumppanien kokemuksella sanoa, että yksi kymmenestä on vaalea alakerrasta. Totuus ehkä on enemmän, kun itse olen ehkä vähemmän blondien perään.
Jotkut kaunottaret värjäävät niitäkin. Usein ihan vaan siksi, että saavat nähdä/kuulla miehen reaktiot.
No miten erottaa aidon ja värjätyn, jos ei ole mikroskooppi juuri silloin mukana?
Ainakin siten että kaunotar kertoo rehellisesti miten asia on.
Vierailija kirjoitti:
Minä en kiihotu, jos naisella on alapäässa valkoinen karvotus.
Niin, se antaa vaikutuksen että nainen olisi todella vanha.
Nuorena minulla oli alapäässä tummat karvat. Nyt, kun olen 70-vuotias, niin karvani ovat vaaleat ihan valkoiset. Onneksi mieheni ymmärtää, että vanhemmiten hiuksista ja alapään karvoista lähtee väri ja hän entiseen malliin sormettaa ja nuolee pilluani.
Lukiokaveri oli aito blondi. Päädyimme sänkyyn ja häpykarvatkin olivat vaaleat.
Tämä siihen aikaan kun posliini ei ollut muodissa.
Vaimollani 28v on vaaleat hiukset, vaaleat kulmakarvat ja vaalea kiitorata.
Vierailija kirjoitti:
Vaimollani 28v on vaaleat hiukset, vaaleat kulmakarvat ja vaalea kiitorata.
MInkälainen iho, "normaali" vaiko "tosivaalea"? Palaako helposti aurinkoa palvoessa?
Voiko aivan vaalealla jolla kulmakarvatkin näkymättömän vaaleat olla ihan tumma alapää?