Kuinka yleinen on vaalea häpykarvoitus?
Ihan mielenkiinnosta kysyn, kun mulla on blondit häpykarvat. En oikeastaan ole koskaan niin ajatellut asiaa, mutta joskus kun käy ihmisten kanssa saunassa, huomaa, että lähes kaikilla on tumma alakerta. Nainen siis olen.
Kommentit (102)
Jos huomaan, että naisella on vaaleat häpykarvat, niin kaluni ei jäykisty tarpeeksi enkä pysty panemaan.
Mulla on ihan kullanvaalea karvoitus, pehmoista hentoista nukkaa vain. Näytän päälle posliinilta. Olen muutenkin vaalea ja vähäkarvainen. Sääri- eikä kainalokarvoja juuri ole, muutama vaalea harva haiven vain. Hiukset, ripset ja kulmakarvat saisivat olla tuuheammat, muuten olen tyytyväinen karvattomuuteen.
Kerran olen törmännyt mieheen, jolla oli yhtä vaalea ja pehmeä karvoitus, oli ihana! Oikein pyörittelin naamaani siinä pehmeydessä :D Ei tullut siinä tohinassa kommentoitua asiaa, mutta jälkeenpäin mietin että olikohan hänkin ajatellut, että ollaan karvoiltamme samanlaisia.
Vierailija kirjoitti:
Täällä blondi jolla hennon punertava karvoitus. Nuorena häpesin asiaa, koska kaikilla oli mustat karvat mutta sehän on vain kiva poikkeus valtavirrassa :)
Ei suomalaisilla mitään mustia häpykarvoja ole. Tummia kyllä, mutta kaukana mistään mustista.
Vierailija kirjoitti:
Vaimo on aito blondi, vaaleat hiukset, vaaleat häpykarvat, helposti yllytettävissä todistamaan aitous, miehet ei usko et on aito blondi, hieman humalaa, siitä se lähtee, jotenki blondi aina löytää kiinnostuneita miehiä ja tilaisuuksia.
Luuletko etteivät muunväriset löydä?? Ei ole todellakaan mistään väristä kiinni, vaikka toki Pohjoismaissa yleisesti ottaen suositaan tummempia enemmän.
Ei se ole mikään "aidon blondin" merkki, voi luoja. Suurimmalla osalla ihan luonnostaan vaaleahiuksisista on tumma karvoitus. Riippuu ihan ihmisestä, eikä tummat vartalon karvat tee kenestäkään epäaitoa.
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole mikään "aidon blondin" merkki, voi luoja. Suurimmalla osalla ihan luonnostaan vaaleahiuksisista on tumma karvoitus. Riippuu ihan ihmisestä, eikä tummat vartalon karvat tee kenestäkään epäaitoa.
Niin, blondejakin on eri sävyjä. Löytyy luonnonvaaleaa, kullanvaaleaa ja sitten sellaista lähes platinanvaaleaa. Heillä yleensä häpykarvoituskin on todella vaaleaa ja karvat ovat ohuempia muutenkin. Tai sanotaanko nyt vaikka hennompia, on kauniimpi ilmaus.
Luulisi, että sinä tietäisit itse. Uimahallissa ja saunoissa pääset tekemään itse tutkimusta. Minä voin seksikumppanien kokemuksella sanoa, että yksi kymmenestä on vaalea alakerrasta. Totuus ehkä on enemmän, kun itse olen ehkä vähemmän blondien perään.
Vierailija kirjoitti:
Luulisi, että sinä tietäisit itse. Uimahallissa ja saunoissa pääset tekemään itse tutkimusta. Minä voin seksikumppanien kokemuksella sanoa, että yksi kymmenestä on vaalea alakerrasta. Totuus ehkä on enemmän, kun itse olen ehkä vähemmän blondien perään.
Jotkut kaunottaret värjäävät niitäkin. Usein ihan vaan siksi, että saavat nähdä/kuulla miehen reaktiot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut kaunottaret värjäävät niitäkin. Usein ihan vaan siksi, että saavat nähdä/kuulla miehen reaktiot.
Minusta käsite blondi on nykyisin epämääräinen, kun vaalean ruskeita hiuksiakin saatetaan kutsua blondiksi. Sellainen vaaleahiuksinen jolla on puhtaan siniset silmät oli aikoinaan blondin määre, heidän hiuksensa ovat vaaleat joissa on vain häivähdys keltaista. Hellä tuhero on keskiruskeasta pikimustaan, en usko että kenelläkään voisi olla yhtä vaalea kuin hiukset. Tämäkin viittaa siihen että harvinaisia ovat: https://yandex.com/images/search?from=tabbar&text=light%20pubic%20hair%…
Olisi ihanaa jos naisella jota pääsee panemaan olisikin sellaiset hennot vaaleat häpykarvat.
Vaimolla on ns kiitorata, aika vaalee ja kun ottaa aurinkoa ilman alaosaa niin sitten on ihan vaalee kiitorata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä blondi jolla hennon punertava karvoitus. Nuorena häpesin asiaa, koska kaikilla oli mustat karvat mutta sehän on vain kiva poikkeus valtavirrassa :)
Ei suomalaisilla mitään mustia häpykarvoja ole. Tummia kyllä, mutta kaukana mistään mustista.
Kyllä on,eikä ole edes kovin harvinaista, pikimustat sekä karheammat kuin ruskeat tai punertavat.
Kymmenisen vuotta vaimon kanssa käyty nudisti rannoilla ja voisin sanoa että aika harvinaista on vaaleat häpykarvat. Toki asiaa mutkistaa se että posliini on yleisin karva muoti nykyään tai sitten pieneksi siistitty.
Vierailija kirjoitti:
Kymmenisen vuotta vaimon kanssa käyty nudisti rannoilla ja voisin sanoa että aika harvinaista on vaaleat häpykarvat. Toki asiaa mutkistaa se että posliini on yleisin karva muoti nykyään tai sitten pieneksi siistitty.
Minkälainen karvoitus vaimollasi on?
Vierailija kirjoitti:
Vaimoni kahdella kaverilla on vaalea karvoitus.
Missä olet päässtyt näkemään heidät alastomana?
Millainen karvoitus vaimollasi on?
Vierailija kirjoitti:
Olen pannut molempia nuorempana. Vaimollani on tumma karvoitus.
Makeeta,, tietääkö vaimosi asiasta?
Minun vaimolla on vaaleahko viiva.
Aito vaaleaverikkö, jonka pillu on paljas; häpykummun päällä rehoittaa 1-2 cm pitkä vaalean kauran värinen, tuuhea karvoitus (pitäisi taas siistiä) Häppärit ovat täysin karvattomat.