Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Isäni uusi naisystävä on entinen "gold digger"

Vierailija
25.11.2014 |

Minulla oli muutama vuosi sitten työkaverina eräs nainen joka oikein etsimällä etsi vanhempia, rikkaita miehiä. Työkaverini dettaili näitä miehiä aina sen aikaa että sai haluamansa esim. jonkun kalliin korun, laukun, matkan tms.

No... Isäni ilmoitti kuukausi sitten että hän on löytänyt uuden naisen. Ihana, ajattelin. Isäni on ollut jokusen vuoden yksin joten olin aidosti iloinen hänen puolestaan.
Viikonloppuna sitten tapasin ensimmäisen kerran tämän isäni uuden naisen. Arvaatte varmaan jo kuka hän oli? Niin, juurikin tämä entinen työkaverini josta aluksi kerroin.
Olen huolissani isästäni sillä arveluttaa tämän entisen työkaverini motiivit, isälläni kun sattuu olemaan rahaa vähän enemmän kuin normi tallaajalla. En haluaisi pilata isäni onnea, mutta en oikein voi katsoa vierestäkään jos hän joutuu höynäytetyksi.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä totuus vai oma tulkintasi, että nainen on ollut gold diger?

Vierailija
22/25 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Appiukolla oli muutama vuosi sitten samanlainen tilanne eli appi 71v, nainen noin 50v ja selkeästi rahan perään. Appi osti naiselle auton, mutta piti itsellään omistusoikeuden. Appi osti naiselle matkoja mutta vain niin, että oli itse mukana. Appi osti asunnon, mutta piti omistusoikeuden itsellään jne.

Loppupelissä nainen ei isommin suhteesta varsinaista rahaa saanut ja joutui varmasti ihan jokaisen asumansa kuukauden maksamaan moneen kertaan :-). Kun appi yllättäen kuoli, päättyi asuminen siinä kämpässä, koska mitään sopimusta ei ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 20:51"]

Sillä "gold diggerillä" on se sama Pyhä Vulva kun palstalehmilläkin, jonka ympärillä sen maapallo pyörii.

Ja teitä harmittaa kun joku saa paksumman lompakon?

[/quote]

Ei ollut tuossakaan provorepussa kunnon eväitä. Osataan vain toistaa muutamaa fraasia ja lisätä haukkumasanoja väliin. 

Vierailija
24/25 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollaset on surullisia suhteita ihan kaikkien kannalta. Verrattavissa prostituutioon. Ehkä naisen kannalta vielä ikävämpää, kun itsemääräämisoikeus voipi olla heikko.

Vierailija
25/25 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika.. Se on vaan rahaa! Ne, joilla sitä ei ole, ovat pahimpia toisten rahankäytön kyttääjiä. Aivan kuin raha määrittelisi ihmisen onnellisuuden. Jos isä tulee onnelliseksi siitä, että saa käyttää omaisuuttaan tehdäkseen naisen iloiseksi, niin iloitse, tytär isäsi kanssa!