Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aktiivinen, mutta yksinäinen lauantai

Vierailija
02.10.2021 |

Tällainen päivä tänään. Aamulla salille, sen jälkeen shoppailemaan, elokuviin ja syömään. Ihan kivaa oli. Ainoa ongelma oli, että tein nuo kaikki asiat täysin yksin. Olisi ihanaa jos olisi kavereita tai kumppani, jonka kanssa tehdä näitä juttuja:) Huomenna sitten kirjastoon, todennäköisesti saan olla sielläkin aivan yksin.

N29

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me too.

M44

Vierailija
2/37 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua taas ärsytti kaikki ihmiset kaupungilla käydessäni. Onneksi asunnossa on rauhallista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilttis?

Vierailija
4/37 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ten minkäni kaiken yksin. Lopetin ne kaverisuhteet jotka silloin tällöin tapasin,koska olin heidän hätävara,kun ei muita.Joten yksin vietän lauantaillankin..Siihenkin tottu.

Vierailija
5/37 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä oot mammapalstalla iltaa viettämässä. Kannattaisiko mennä ihmisten ilmoille jos haluat kavereita tai kumppanin.

Vierailija
6/37 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä oot mammapalstalla iltaa viettämässä. Kannattaisiko mennä ihmisten ilmoille jos haluat kavereita tai kumppanin.

Siellä "ihmisten ilmoilla" ap vietti koko illan. osaatko lukea?

Ei ihmisiä tapaa kadulla tuosta vaan.

Vierailija
7/37 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäinen päivä täälläkin...:-)

M31 Helsingistä

Vierailija
8/37 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on AV.

Vierailija
9/37 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäisyys. Se on kamalaa.

Koko elämän yksin...Jotkut käyvät ulkona myös vanhempiensa, sisarustensa tai serkkujensa kanssa. Ei mulla ole sellaistakaan. Haikeaksi vetää:(

Vierailija
10/37 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen päivä teillä muilla on ollut?:)

-aloittaja

Vierailija
11/37 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kävin urheiluseuran talkoissa. Sitten kotiin, leivoin pullaa pitkästä aikaa ja vein muutamien naapurin työttömälle nuorelle. Hän ilahtui.

En jaksanut enää lähteä ruokakauppaan. Keitin kaurapuuroa , söin sitä mustikoita.

Soitin parhaalle yställeni, hän olikin mennyt sukuloimaan lähi kaupunkiin...

No, sit soitin toiselle, hän oli lapsenlikkana siskonsa lapselle koko illan.

Sitten soitin äidille. Äiti ilahtui. Kutsuin äidin huomenna luokseni kahville, kun on nyt pullaakin.

Mitäpä tässä, kohta unten maille. Huomenna on päivä uus ❣️

Vierailija
12/37 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu, tai on mulla mun poika kotona ja jonkun tapasin ulkoillessa. Mutta yksinäisyys vaivaa.

Vierailija
13/37 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin minäkin, onneksi pääsin pelaamaan futista vanhojen ukkojen kanssa

Vierailija
14/37 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki päivät minulla tuollaisia, arki ja viikonloput, jouhalpyhät ym. No en käy joka päivä leffassa jne., mutta ulkoilua, kuntoilua, lukemista, kirppikset, kirjasto ym. Ex-kaverit hylänneet ja osa hautautunut perhe-elämään.

Suomessa hautaudutaan yleensä noin komekymppisinä viimeistään pariskunta/perhekupliin, ja itse en niihn ole päsäsyt ikinä, enkä ole kyllä varma haluaisinkokaan(ainakaan lapsia tähän maailmaan). Olen työtönkin eli ei juuri varaa usein huvituksiin ja yksin saa mennä, ne harvat kerran kun käy missään.

Eikä kiinnosta minuakaan enää olla kaikkien hätävarakaveri ,ilmainen psykologi ja seuralainen ja kuunnella parisuhdeongelmaitkuja, kun itsekään eivät välitä sinkun ongelmista ja yksinäisyydestä pätkääkään.

Vierailija
15/37 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin just lähtisinkö "yksille"(alkoholittomalle)yksinäni vai katsonko vain kotonani yksin surkeahkoa leffaa koko illan?:p Luultavasti laiskuus ja kynnys lähteä yksin voittavat ja katson vain leffaa...

Vierailija
16/37 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna kirjastot on täynnä miehiä.

mies53v

Vierailija
17/37 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän yksinäisissä fiiliksissä täälläkin. Lapset muuttaa ihan kohta pois kotoa, eikä elämänkumppania vaan meinaa löytyä... Ystäviä toki on, mutta jokaisella on oma elämänsä, ei voida olla ihan päivittäin tekemisissä kuitenkaan, eikä se edes ole sama asia kuin parisuhde. Toistaiseksi pystyn lasten kanssa tekemään sentään jotain; tänään käytiin ihanan pitkällä kävelyllä syksyisessä metsässä ja nyt ilta katseltiin yhdessä telkkaria herkkuja syöden.

Tsemppiä kaikille yksinäisille <3 Kyllä meitäkin joskus vielä onnistaa!

Vierailija
18/37 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin vain jonkun joka halaisi mua kotona ja pitäisi mua lämpimässä sylissään....

N33

Vierailija
19/37 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vein yhden yksinäisen kävelylle. Mahtava päivä ilman ihmeellisiä ohjelmanumeroita.

Vierailija
20/37 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan haluankin olla yksin, kun ympärilläni on aina ollut lähinnä narsistisia ihmisiä kontrolloimassa ja alistamassa, että ei ole edes kokemusta hyvistä ihmissuhteista. Terveitä ja aitoja ihmissuhteita toki haluaisin vielä joku päivä saada kokea ja aidosti rakastavan kumppaninkin ehkä, mutta en jaksa enää uskoa, että minulle olisi niin suotu käyvän. Mutta yksinkin on aina parempi, kun henkisesti pahoinvoivana, peloissaan ja varpaillaan huonoissa ihmissuhteissa, yritän itsekin aina muistaa sen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi