Olen nainen ja nautin anaaliseksistä
Olin aina anaaliseksiä vastaan enkä voinut uskoa todeksi jos joku nainen väitti nauttivansa siitä kunnes kokeilimme sitä miesystäväni kanssa n pari kuukautta sitten. Ensimmäinen ja toinen kerta ei oikein tuntunut miltään, mutta kolmannesta kerrasta eteenpäin.....ei voi muuta sanoa kuin että luoja kun olen menettänyt paljon!! Orgasmit ovat aivan uskomattoman voimakkaita. Olemme ottaneet anaalin aktiiviseksi osaksi seksielämäämme minun pyynnöstäni. Mies sanoo pimpsan tuntuvan paremmalta mutta nauttii kyllä anaalistakin.
Hylätkää ennakkoluulonne ja ihan oikeasti naiset, Kokeilkaa!!
N24
Kommentit (70)
Minunkin rakkaani tuottaa minulle orgasmeja muillakin keinoilla...monilla muillakin ;-)
Saan minäkin orgasmin emätinyhdynnässä myös ilman klittakosketusta. Anaaliyhdynnässä vain klittakosketuksen yhteydessä, mutta se on paljon voimakkaampi kuin emätinorgasmi (niin klittakosketuksen kanssa kuin ilmankin). :-)
Ap
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 20:12"]
Onneksi rakkaani tuottaa mulle orgasmit muilla keinoilla. Lisäksi ollaan molemmat suolistoeritekammoisia, joten sovimme hyvin toisillemme. Ja vielä; kuulun naisiin, jotka saa orgasmin yhdynnässä ilman klitoriksen koskettelua ja käsittääkseni naisen peräsuolessa ei ole orgasmivyöhykkeitä toisin kuin pimperossa.
[/quote]
Ei ole välttämättä mitään vyöhykettä tai aluetta mutta ei se tarkoita etteikö se voisi tuntua hyvälle
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 19:54"]
Lähi-idässä anaaliseksistä nauttiva ja orgasmeja saava nainen on tuhansien kameleiden arvoinen vaimo.
[/quote]
Lähi-Idästähän sitä kannattaa ottaa enemmänkin vaikutteita mitä naisiin tulee
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 19:27"]
Me ei tarvita enää liukastetta kun jo ajatus anaaliseksistä saa tämän mamman vuotamaan kuin niagaran putous :-D
Ap
No ihan varmasti... Mitähän lemmen nesteitä sieltä mamman anuksesta oikein valuu :o
[/quote]
67, hohhoh :-D Nam nam, taidammepas harrastella tänään eduskunnan äänestyksen lopputuloksen kunniaksi oikein kunnon rietasta ja likaista perseseksiä! :-)
Ap
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 17:29"]
Olin aina anaaliseksiä vastaan enkä voinut uskoa todeksi jos joku nainen väitti nauttivansa siitä kunnes kokeilimme sitä miesystäväni kanssa n pari kuukautta sitten. Ensimmäinen ja toinen kerta ei oikein tuntunut miltään, mutta kolmannesta kerrasta eteenpäin.....ei voi muuta sanoa kuin että luoja kun olen menettänyt paljon!! Orgasmit ovat aivan uskomattoman voimakkaita. Olemme ottaneet anaalin aktiiviseksi osaksi seksielämäämme minun pyynnöstäni. Mies sanoo pimpsan tuntuvan paremmalta mutta nauttii kyllä anaalistakin.
Hylätkää ennakkoluulonne ja ihan oikeasti naiset, Kokeilkaa!!
N24
[/quote]
Oliko tarkoituksesi olla provokatiivinen vai mihin tähtäät tällaisella aloituksella? Suosittelet kokeilemaan anaaliseksiä, vaikka osalle se on terveyssyistä mahdotonta ja osalle kivuliasta. Kyse ei ole ennakkoluuloista, vaan tiedosta ja valinnasta. Eiköhän seksielämän aloittaneet -ja moni meistä vuosikymmeniä sitä toteuttanut- tiedä, mistä nauttii ja mistä ei. Niin kauan kuin ihmisiä on ollut, seksiä on harjoitettu joka muodossa ja siitä on nautittu jokainen omalla tavallaan. Aivan turhaa leuhottaa omalla kokemallaan ja suositella sitä julkisesti.
Kai vedät miestäkin dildolla anaaliin? Et voi niin itsekäs olla, että ahmit tuon nautinnon vain omaan perseeseesi.
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 19:48"]
Parasta on kun saa stimulaatiota klitorikseen, vaginaan ja anukseen. Joskus ollut 2 miehen kanssa yhtä aikaa... Aika herkkua.
[/quote]
Ah, tää on ollut mun fantasia jo pitkään! (olen nainen) Haluatko kertoa tarkemmin? Oliko miehet tuntemattomia vai toinen sun kumppani ?
Onneksi rakkaani tuottaa mulle orgasmit muilla keinoilla. Lisäksi ollaan molemmat suolistoeritekammoisia, joten sovimme hyvin toisillemme. Ja vielä; kuulun naisiin, jotka saa orgasmin yhdynnässä ilman klitoriksen koskettelua ja käsittääkseni naisen peräsuolessa ei ole orgasmivyöhykkeitä toisin kuin pimperossa.