Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen nainen ja nautin anaaliseksistä

Vierailija
25.11.2014 |

Olin aina anaaliseksiä vastaan enkä voinut uskoa todeksi jos joku nainen väitti nauttivansa siitä kunnes kokeilimme sitä miesystäväni kanssa n pari kuukautta sitten. Ensimmäinen ja toinen kerta ei oikein tuntunut miltään, mutta kolmannesta kerrasta eteenpäin.....ei voi muuta sanoa kuin että luoja kun olen menettänyt paljon!! Orgasmit ovat aivan uskomattoman voimakkaita. Olemme ottaneet anaalin aktiiviseksi osaksi seksielämäämme minun pyynnöstäni. Mies sanoo pimpsan tuntuvan paremmalta mutta nauttii kyllä anaalistakin.

Hylätkää ennakkoluulonne ja ihan oikeasti naiset, Kokeilkaa!!

N24

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kauheeta. Kerran kokeiltiin ja sattui niin paljon että siihen jäi hommat. Mitään nautintoa en tuosta saanut.

Vierailija
42/70 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti. Ei tulisi mieleenkään tunkea peräsuoleen mitään. Onneksi mulla on fiksu mies jota ei kakkajutut kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen keskustelu. 

Vierailija
44/70 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
45/70 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ap on mies, nää on niin läpinäkyviä "kaikki akat persettä antamaan just nyt"-kampanjoita. Antakaa naiset vaan peräreikää, jos äijänne ottaa dildolla puolestaan omaan reikäänsä. Sitten podette vanhampana yhdessä pidätysongelmia ja paskanhajua ja pahoja peräpukamia.

Miehillä g-piste on just siinä peräaukon lähettyvillä (silleen merkillisen sopivasti, eikä vain kaikki homofoobikot?), mut naisella ei juuri mitään. Siksipä suurin osa naisista ei nauti peppuseksistä. Se on miesten juttu.

Vierailija
46/70 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos anaaliseksiä pitkään harrastaa, niin eikö silloin ole vaarana peräaukon sulkijalihasten vaurioituminen? Näin on näissä keskusteluissa usein väitetty. 

Onko täällä ketää, jolle olisi tullut vaurioita anaaliseksistä?

Vierailija
47/70 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin nautin, ja paljon nauti kun! Mielummin ottaisin miehen peppuun joka kerta, mutta mies tykkää enemmän pillusta.

Onneksi kuitenkin joka kerta joko sormin sieltä koskettelee tai tappi sinne laitetaan.
Ah, voisin lähteä vähän lämmittelemään tuonne ukon kainaloon.. :P

Vierailija
48/70 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

*nautinkin :D kiitos puhelimen autocorrect

Vierailija
49/70 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sulla taitaa olla pienimunainen mies? Voivoi, no ilonsa siitäkin. PS naisilla ei oo eturauhasta, joten orgasmia ei voi saada anaalin kautta

Vierailija
50/70 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 20v ja harrastamme mieheni kanssa vain anaaliseksiä (ja joskus oraalia). Nautimme kovasti :)

Vierailija
51/70 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasin että joku luulee minun olevan mies. Ei, en ole mies eikä miehelläni ole pieni munakaan :-D 

Ap

Vierailija
52/70 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä asennossa toimii teillä ap parhaiten?

Vierailija
53/70 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa ihmisten nauttia ja kokeilla .. Ettekö te palstalaiset usko ettei anaaliseksissä ole mitään likaista jos osaa käyttää suihkua ja pyyhkiä perseen. toiseksi anaali ei löystytä peräaukkoa koska penis on helposti ohuempikin kuin paskapökäle ja tajuaahan sen jo maalaisjärjelläkin. Sulkijalihas on myös lihan joten tuolla teorialla habasi alkaa roikkua pitkän salireenaamisen jälkeen :DD

Vierailija
54/70 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 23:05"]

Arvasin että joku luulee minun olevan mies. Ei, en ole mies eikä miehelläni ole pieni munakaan :-D 

Ap

[/quote]

Vinkkejä miten saan muijan innostumaan anaalista?

Vierailija
55/70 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka sulkialihas toimisikin vielä sontaluukun rynkyttämisen jälkeen, niin tosiasia on, että ajanoloon suoli venyy. Jos ette usko, niin kysykää keneltä tahansa röntgenlääkäriltä. Suolessa on nähävissä selvä peniksen pituinen laajentuma. Siis tämä on fakta eikä mikään vitsi.

Vierailija
56/70 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

53, lähetyssaarnaajassa.

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 00:14"]

[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 23:05"]

Ap

[/quote]

Vinkkejä miten saan muijan innostumaan anaalista?

[/quote]

Hankala sanoa, jos on ahdasmielinen tai ei omaa yhtään kokeilunhalua niin tuskin mitenkään. Luottamus kaiken alku, etenette täysin naisen ehdoilla.

Ap

Vierailija
57/70 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennäänkö naimisiin?

Vierailija
58/70 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 09:14"]

Vaikka sulkialihas toimisikin vielä sontaluukun rynkyttämisen jälkeen, niin tosiasia on, että ajanoloon suoli venyy. Jos ette usko, niin kysykää keneltä tahansa röntgenlääkäriltä. Suolessa on nähävissä selvä peniksen pituinen laajentuma. Siis tämä on fakta eikä mikään vitsi.

[/quote]

Jos kunnolla sormella rauhassa työntelee ja lämmittelee kunnolla niin että sulkijalihas rentoutuu ja hoitaa pesut niin ei paskat valu eikä tule sattumia. Nämä anaaliseksin vastustajat tuskin on koskaan alkulämmöistä kuulleet tai edes kokeilleet. Mitä se yleensäkään ketään haittaa jos joku nauttii perseen antamisesta ?

Vierailija
59/70 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on keskimääräistä isompi kalu ja anaaliseksi tuntuu kyllä todella hyvältä. Pepun sormeilusta en taas nauti yhtään. Ap on oikeassa, että peppupanossa saa samalla todella voimakkaat (klitoris)orgasmit. Paineen tunne on ihan(an) erilainen. Nykyisin sen harrastaminen on vaan jotenkin jäänyt, enpä tiedä miksi. Mieheni pitää enemmän ihan normi yhdynnästä, mutta silloin tällöin peppupano on todella kiihottavaa! En minäkään siitä aluksi tykännyt, mutta sitten opin nauttimaan siitä. Joskus teininä kokeilin eka kerran. Se on myös osittain asennekysymys mun mielestä, oon huomannut kun asiasta on juteltu tyttökavereiden kanssa... Jotkut naiset (ja miehetkin) on vaan tosi estoisia eikä sinut kroppansa kanssa. Liukastetta pitää kuitenkin olla kunnolla ja tarpeeksi kiihottunut. Ekat työnnöt voi tuntua epämiellyttävältä tai vähän sattuakin, mutta hetken päästä se muuttuu nautinnoksi. Näin minullakin siis vielä välillä, mutta kestän sen kun tiedän mitä on tiedossa! Pitääpä ehdottaa miehelle seuraavan kerran, että jos pitkästä aikaa sais kunnolla takaapäin... N29

Vierailija
60/70 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin juuri. Naisetkin voi nauttia anaaliseksistä-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi