Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaikeaa laueta (mies)

Vierailija
12.03.2010 |

Olen 35 vuotias mies ja ongelmanani on laukemisen vaikeus. Erektiota kyllä riittää, mutta loppuun pääseminen (ejakulaatio) on usein työn ja tuskan takana. Vaimoni ei ole kovinkaan tiukka kolmen lapsen jälkeen. Usein joudun fantasioimaan muista naisista seksin aikana jotta laukeaisin.

Onko kenelläkään samoja kokemuksia tai tietoa miten asiaa voisi auttaa?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin vaimoni on synnyttänyt vain yhden. Yleensä erektio on todella hyvä(varsinkin masturboidessa), mutta joskus siitäkin jää paras jäykkyys saavuttamatta väljyyden takia.

Samaten erektion saaminen voi joskus olla vaikeata, kun on tiedossa miten löysää tavaraa on tarjolla.

Yksi asia minua kiinnostaisi, onko ap llä laukeamisen tuntemus muuttunut paljon väljentymisen seurauksena? Itsellä laukeaminen on muuttunut dramaattisesti huonompaan suuntaan.

M32

Vierailija
2/3 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laukeamisen tuntemus ei ole muuttunut vaimon tultua väljemmäksi. Itse laukeaminen tuntuu ihan samalta vaimon kuin toistenkin (tiukempien) kanssa.

Toki koko seksiakti tuntuu paremmalta "sopivan tiukan" kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on samoja kokemuksia kuin ap:lla. En ollenkaan usko (ja tiedänkin), että oma laukeaminen olisi tiukkuudesta kiinni. Minulla on joskus kausia, jolloin ei lähde, vaikka seisookin ihan hyvin; joskus taas irtoaa herkästikin. En tiedä mikä tähän vaikuttaa, varmaan henkimaailman juttuja. Voisi olla parasta, jos et ajattelisi asiaa lainkaan, itselläni olen huomannut, että kun laukeamista alkaa tavoitella, niin ei välttämättä saa - lähelle pääsee, mutta ei loppuun, mikä on tietenkin turhauttavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän