Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen nainen ja nautin anaaliseksistä

Vierailija
25.11.2014 |

Olin aina anaaliseksiä vastaan enkä voinut uskoa todeksi jos joku nainen väitti nauttivansa siitä kunnes kokeilimme sitä miesystäväni kanssa n pari kuukautta sitten. Ensimmäinen ja toinen kerta ei oikein tuntunut miltään, mutta kolmannesta kerrasta eteenpäin.....ei voi muuta sanoa kuin että luoja kun olen menettänyt paljon!! Orgasmit ovat aivan uskomattoman voimakkaita. Olemme ottaneet anaalin aktiiviseksi osaksi seksielämäämme minun pyynnöstäni. Mies sanoo pimpsan tuntuvan paremmalta mutta nauttii kyllä anaalistakin.

Hylätkää ennakkoluulonne ja ihan oikeasti naiset, Kokeilkaa!!

N24

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vittu onneks olkoon!!

Vierailija
2/70 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Will you marry me?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpimät kiitokset! :-D

Vierailija
4/70 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö pelota tavaran tuleminen ulos? tuleeko sitä+

Vierailija
5/70 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakat housussa kävelet sitten vanhempana. Kuulostaa houkuttelevalle.

Vierailija
6/70 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

boards.4chan.org/gif/thread/6621402/extreme-anal-10

Vierailija
7/70 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin minä. Olen jopa masturboinut anaaliin joskus. Ekan orkun yhdynnässä sain kun mies samalla sormeili mua pepusta. Muistan vieläkin sen järisyttävän tunteen kun ihan oikea orkku tuli! Olin varmaan viikon suu hymyssä. 

Vierailija
8/70 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

5, emme harrasta jos en ole käynyt sen päivän aikana paskalla. Ei ole tullut tavaraa ulos kertaakaan, eikä ole penikseenkään tarttunut vaikka syvälläkin uittaa.

Ap

Vierailija
9/70 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siinäpähän nautit.

Nimim. "kokeiltu on sinnikkäästi useampi kerta ja ei vain kerta kaikkiaan natsaa"

Vierailija
10/70 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että olet valehomo (= miehistä pitävä mies naisen hahmossa). No, onneksi olkoon, naimisiinmeno on sinulle mahdollista, toisin kuin miespuolisille kollegoillesi. Toivottavasti kakkakin kulkee ihan normaalisti. Jos kulkee => Onnea, olet saanut kaiken!

Vierailija
11/70 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei! Mä en taas tykkää, mutta hyvä että olet löytänyt jutun mikä sopii sulle ja tuntuu hyvältä.

Vierailija
12/70 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

10, sääli ettet ole löytänyt anaaliseksin ihanuutta. :-(

Ap

Vierailija
13/70 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin nautin. En ymmärrä näitä kenen pitää kettuilla jos eivät uskalla itse kokeilla. Anaaliseksi voi olla naisellekin nautinto!!! :))

Vierailija
14/70 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut vauvan yritys päällä ja siksi anaalit on jääneet. On haluttu siemenet oikeaan paikkaan. Jos tulen raskaaksi niin sitä voitais juhlistaa peppupanolla miehen kans :)

Vierailija
15/70 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, siellä vaan tuntuu olevan kuin toinen g-piste! Suuseksi + sormet pepussa=heaven. Ei tarvii montaa minuuttia kun tulee..

Vierailija
16/70 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 17:36"]Lämpimät kiitokset! :-D
[/quote]
Luin ensiksi "läpi märät kiitokset" :D

Vierailija
17/70 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mikä saa sut luulemaan, että sun tapa on ainoa oikea? Moni saa orkun ihan etupyllyn kautta.

Vierailija
18/70 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tulen ihan hetkessä (n.30sec) kun mies panee peppuun ja samalla hieroo klittaa. Paljon paljon voimakkaampi orgasmi kuin emättimen kautta..ei paljoa pysty pidätteleen huutoa :-)

Ap

Vierailija
19/70 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennakkoluuloiset voi toisiaan menettää paljon. Ymmärrän kyllä et kaikki ei voi tykätä, mut suosittelen lämpimästi kokeilemaan! Eikä terveellä ihmisellä mitään vaaraa ole sotkemisesta, ei se tavara siellä peräsuolen päässä ole ellei just ole hätä.

Vierailija
20/70 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 19:05"]Mä tulen ihan hetkessä (n.30sec) kun mies panee peppuun ja samalla hieroo klittaa. Paljon paljon voimakkaampi orgasmi kuin emättimen kautta..ei paljoa pysty pidätteleen huutoa :-)

Ap
[/quote]

Näin myös täällä! Ei se anaaliseksi pelkästään miesten keksintö ole ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme