Miehet jotka pitävät pienistä rinnoista
Omat rinnat on todella pienet ja olin monta vuotta epävarma niistä. Oon saanu niistä kehuja miehiltä, mutta ajatellu että rinnat nyt on rinnat, mutta varmaan ois kivempi jos ois enemmän mistä tarttua jne... Pitääkö jotkut miehet nimenomaan pieniä rintoja viehättävinä aikuisella naisella? Miksi? En ymmärrä
Kommentit (193)
Monille miehille tärkeintä on yleinen sirous ja pienet rinnat kuuluu siihen.
Hoikkuus on miljoona kertaa tärkeämpää kuin isot rinnat koska isot rinnat tarkoittaa usein tukevaa vartaloa.
Kyllä ne kauniit voivat olla hieman pienempinäkin. Ylipäänsä toisessa sukupuolessa viehättää erilaisuus itseensä verrattuna.
Olen tissimies ja tykkään kaikenkokoisista tisseistä. Tissien muoto on se mikä ratkaisee ja kuinka sopii naisen vartaloon 👍
M34
Monesti pienirintainen nainen on muutenkin pieni ja siro, ja pienille ja siroille naisille riittää kyllä ottajia.
On toki poikkeuksia, kuten Selviytyjissä tällä kaudella esiintyvä Sohvaperunoiden Sanna.
Kukaan mies ei ole ainakaan ääneen ollut tyytymätön pieniin rintoihini. Useimmat ovat kehuneet että kauniit. Itsekin olen aina ollut tyytyväinen, ei tarvitse käyttää puristavia liivejä vaan lyhyt toppi paidan alla riittää.
Pienistä rinnoista pitävät miehet, jotka muutenkin tyytyvät "vähempään".
Ajavat Dacialla, kun eivät saa mersua, juovat Pirkka-olutta, koska se on melkein yhtä hyvää kuin Karhu. Jne
Vierailija kirjoitti:
Olen tissimies ja tykkään kaikenkokoisista tisseistä. Tissien muoto on se mikä ratkaisee ja kuinka sopii naisen vartaloon 👍
M34
Miten sun omat tissit sopii sun omaan vartaloon? Onko yläpeukku?
Minulla on ollut kausia, jolloin pidän pienistä ja kausia jolloin suurista, ja jos tarkemmin analysoin, niin sen kokoista innostun, minkä kokoiset on sen hetkisellä ihastuksella.
Yksi kuumimpia naisia mitä olen koskaan tavannut oli vartaloltaan pienirintainen mutta lantio leveni vyötärön ollessa kapea. Kasvoiltaan ei ollut mikään erityisen kaunis, ihan keskiverto nainen mielestäni. Silti pidin häntä haluttavampana kuin juuri ketään muuta tapaamaani naista. Eli ei se ole yksittäisestä asiasta kiinni. Jokaisella on varmaan joku ongelma oman vartalon suhteen, mutta usko että jotkut muut pitävät sinunkin rinnoistasi vaikka itse et pitäisikään niistä.
Ne ovat teinimäiset, eivät roiku jne. Itse tosin pidän hyvinkin monenlaisista.
Vierailija kirjoitti:
Pienistä rinnoista pitävät miehet, jotka muutenkin tyytyvät "vähempään".
Ajavat Dacialla, kun eivät saa mersua, juovat Pirkka-olutta, koska se on melkein yhtä hyvää kuin Karhu. Jne
Lopeta riippurintaisten mummojen ahdistelu välittömästi!!!!
Kauneus on aina katsojan silmissä. Jokainen on kaunis sellaisena kuin on .
Pienet rinnat on parhaimpia varsinkin A / AA koko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M34
Miten sun omat tissit sopii sun omaan vartaloon? Onko yläpeukku?
Hyvin sopii nämä rintalihakset pitkään treenattuun vartalooni 👍
M34
Pienet kiinteät rinnat topissa niin, että juuri hiukan näkyy pyöreyttä. Siinä on kaunis näky.
t. mies
Mulla ei oo suurta preferenssiä. Liian isot on helposti roikkuvat, muuten kaiken kokoiset on yleensä hyvän näköiset, ja riippuu paljon kropasta muutenkin. Pienistä rinnoista erityisesti pitäviäkin riittää.
Brittimalli Melissa Clarkella pienet rinnat ja onhan tuo kroppa kuuma!
https://thefappening.pm/wp-content/uploads/2017/05/0751506-3386-thefapp… 👍
On paljon miehiä, joille rintojen koolla ei ole merkitystä. Osa pitää nimenomaan suurista, jotkut harvat nimenomaan pienistä ja sitten on ne, joille koko ei merkitse mitään. Uskoisin, että suurin osa pitää rinnoista, jotka sopivat joko naisen ruumiinrakenteeseen tai hänen yleiseen "olemukseen". Omalla vaimolla esim. on pienemmän puoleiset rinnat (tai oli ennen lastemme syntymää) ja ne sopivat hänelle täydellisesti. En koskaan ajatellut, että olisipa hänellä isommat tai pienemmät rinnat. Ne olivat osa häntä ja kuuluivat hänelle sellaisena kuin olivat. Ja nämä synnytysten jälkeiset rinnat ovat myös nyt yhtä tärkeä osa häntä.
En osaa samaistua miehiin, jotka ikäänkuin "edellyttävät" tietynlaisia rintoja naisilla kuin ne olisivat jotenkin erillinen osa häntä.