Miehet jotka pitävät pienistä rinnoista
Omat rinnat on todella pienet ja olin monta vuotta epävarma niistä. Oon saanu niistä kehuja miehiltä, mutta ajatellu että rinnat nyt on rinnat, mutta varmaan ois kivempi jos ois enemmän mistä tarttua jne... Pitääkö jotkut miehet nimenomaan pieniä rintoja viehättävinä aikuisella naisella? Miksi? En ymmärrä
Kommentit (193)
Tärkeintä on ettei roiku. Silikonit on siksi parhaat.
Jos Päivi Istalalla olisi ollut kunnon tissit, Suomessa olisi nykyisin paljon vähemmän feministejä.
Jos työpaikkaan hakee kolme naista yhtä hyvällä CV:llä, paikan saa suuririntaisin hakija.
Mä taas en ymmärrä miten joku pienirintainen voi kokea huonommuutta, kun kaikkialla toitotetaan että pienet ja kauniit on parhaat, isot rumat roikkuvat ällöttävintä maan päällä. Olen 75G ja vaikka muuten vartaloltani normaalipainoinen, silti rinnat tekevät minut tanakaksi ja miehet kyllä muistavat tästä muistuttaa. Yksikään mies ei ole rintojani halunnut tai huomioinut, suurin osa vaan ignoorannut ja muutama sitten huokaillut kuinka kaunis voisin olla jos olisi pienet ja kauniit tissit. No kiitos vaan tästä. Enää en koskaan tule näitä hirvityksiä kenellekään näyttämään.
Dolly Partonin suursuosioon oli kaksi syytä:
Oikea ja vasen.
Jonkun lukemani tutkimuksen mukaan isoista rinnoista pitävät miehet ovat useammin sovinisteja/seksistejä 😃
Kaikenkokoiset tissit on kivoja!
Pienet rinnat pienellä naisella on kivat. Isotkin rinnat pienellä naisella on kivat. Ehkä kamalin yhdistelmä on pienet rinnat isolla naisella.
Vierailija kirjoitti:
Monesti pienirintainen nainen on muutenkin pieni ja siro, ja pienille ja siroille naisille riittää kyllä ottajia.
On toki poikkeuksia, kuten Selviytyjissä tällä kaudella esiintyvä Sohvaperunoiden Sanna.
Eli tarkoitat siis että vaikka Sohvaperunoiden Sanna on pienirintainen, niin hän ei ole muuten mitenkään pieni ja siro ja hänelle ei ole riitä ottajia?
Enemmän muulla kropalla on väliä.
mies53v
Vierailija kirjoitti:
Monille miehille tärkeintä on yleinen sirous ja pienet rinnat kuuluu siihen.
Hoikkuus on miljoona kertaa tärkeämpää kuin isot rinnat koska isot rinnat tarkoittaa usein tukevaa vartaloa.
Parempi että naisella on pienet luomurinnat hoikassa vartalossa kuin luonnottoman isot silikonipallot. Naisellisuuteen vaikuttaa moni muukin asia kuin rintojen koko kuten pitkät hiukset, joihin voi itse vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Brittimalli Melissa Clarkella pienet rinnat ja onhan tuo kroppa kuuma!
https://thefappening.pm/wp-content/uploads/2017/05/0751506-3386-thefapp… 👍
Mun silmissäni nuo on keskikokoiset, tai pienehköt. Itselläni on pienet, selvästi pienemmät kuin nuo, ja aina niistä kyllä on tykätty 😊. 50+ edelleen terhakat!
Vierailija kirjoitti:
Brittimalli Melissa Clarkella pienet rinnat ja onhan tuo kroppa kuuma!
https://thefappening.pm/wp-content/uploads/2017/05/0751506-3386-thefapp… 👍
Kuumahan tuo on, mutta ei noi niin kauhean pienet oo.
Jos pitää valita onko pienet vai isot niin toki pienet. Mut jos on valinta pieni/keskikoko/iso tai vaikka skaala 1-5 niin nuo on about 2, pienempää keskikokoa.
Pienet rinnat on paljon paremmat kuin esim pieni penis joka tässäkin ketjussa on mainittu.
Rintojen suhteen mieltymyksiä riittää joka lähtöön. Yks tykkää isoista, toinen pienistä, kolmas kaikista.
Peniksen suhteen toiset tykkää isoista, toiset keskikokoisista, toisille ei ole väliä kunhan ei ole pieni.
Se mikä on ratkaisevasti liian pieni vaihtelee, mutta täysien 'hyttysenpistojen' penisvastine on mikropenis. Jotkut miehet tykkää aika littanasta, kukaan nainen ei halua millikullia.
Vierailija kirjoitti:
Pienet rinnat pienellä naisella on kivat. Isotkin rinnat pienellä naisella on kivat. Ehkä kamalin yhdistelmä on pienet rinnat isolla naisella.
Jos on oikeasti iso nainen niin ei sillä rintojen koolla ole merkitystä, se on epäviehättävä ihan muista syistä.
Voi ihan hyvin olla aika kurvikas nainen jolla on todella pienet rinnat, ja se näyttää seksikkäältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monille miehille tärkeintä on yleinen sirous ja pienet rinnat kuuluu siihen.
Hoikkuus on miljoona kertaa tärkeämpää kuin isot rinnat koska isot rinnat tarkoittaa usein tukevaa vartaloa.
Parempi että naisella on pienet luomurinnat hoikassa vartalossa kuin luonnottoman isot silikonipallot. Naisellisuuteen vaikuttaa moni muukin asia kuin rintojen koko kuten pitkät hiukset, joihin voi itse vaikuttaa.
Näin mäkin oon aatellut… Oon silti pienirintaisena aina tuntenut oloni tosi naiselliseksi. Toki oon muutenkin tosi hoikka, mulla on pitkät hiukset ja oon perusnätti, mutta naisellisuuden määrittää isolta osin luonteenpiirteet, ja niihinkin voi ainakin jossain määrin vaikuttaa
Ennemmin tosi pienet ku tosi isot, mut kaikki about "kohtuuden" rajoissa on lähes aina musta kauniita. Koon lisäksi on kuitenkin monen eri muotoisia. Ja voisin ehkä sanoa et pienistä kauniita on melkein kaikki, isoista osa ei.
Mut musta on outoa et ihmisellä on tosi tarkka joku tyyppi et pitää olla sen ja sen kokoiset nuo, tuon ja tuon väriset nää ja tollaset sellaset. Mulla on ollut kumppaneina kaiken näköistä ja jokainen on ollut kaunis, ei sille ole mitään arkkityyppiä.
Jaa-a. Olen viisikymppinen, puolikkaan hirven kokoinen äijä. Ja ei, en könyäisi ruhoineni mielellään balleriinan päälle nylkyttämään ja haisemaan. Ihan haluan kunnon kokoisen ihmisen kun itsekin olen mikä olen.