Miehet jotka pitävät pienistä rinnoista
Omat rinnat on todella pienet ja olin monta vuotta epävarma niistä. Oon saanu niistä kehuja miehiltä, mutta ajatellu että rinnat nyt on rinnat, mutta varmaan ois kivempi jos ois enemmän mistä tarttua jne... Pitääkö jotkut miehet nimenomaan pieniä rintoja viehättävinä aikuisella naisella? Miksi? En ymmärrä
Kommentit (193)
Vierailija kirjoitti:
Pienet kiinteät rinnat topissa niin, että juuri hiukan näkyy pyöreyttä. Siinä on kaunis näky.
t. mies
Ja sulla alkaa jöpöttää välittömästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pienet kiinteät rinnat topissa niin, että juuri hiukan näkyy pyöreyttä. Siinä on kaunis näky.
t. mies
Ja sulla alkaa jöpöttää välittömästi.
Myönnän tämän.
Eiköhän kokonaisuus ratkaise. Mun mies ei pysty pitämään näppejä erossa rinnoistani ja ne on pienet ja terhakat.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän kokonaisuus ratkaise. Mun mies ei pysty pitämään näppejä erossa rinnoistani ja ne on pienet ja terhakat.
Etkö koe itsesi esineellisteytksi?
Itse en ole mikään megalollojen suuri ystävä, vaan rinnoissa on muita asioita jotka sytyttävät. Muotokin on tarkeämpi kuin koko. Itse pidän erityisesti keskikokoa pidemmistä nänneistä. Yhdellä männävuosien neitosella oli lähes olemattomat rinnat, mutta suuret nännit. Tykkäsin aivan valtavasti. Pidän myös pienemmistä hiukan riippuvista rinnoista. Oon kai vähän outo jonkun mielestä 😄. Mutta kaikki rinnat on ihania. Kiitos niistä naiset 😘 M44
Deittaillessa oon törmännyt miehiin, joille pienikokoisuuteni on kyseenalainen ihanne. Ainakin kaksi exdeittiäni on ollut mielipiteiltään pelottavan lähellä pedaria.
Vierailija kirjoitti:
Brittimalli Melissa Clarkella pienet rinnat ja onhan tuo kroppa kuuma!
https://thefappening.pm/wp-content/uploads/2017/05/0751506-3386-thefapp… 👍
Ei oo todellista, mulla on brittimallin kroppa! Enpä ole ikinä tullut ajatelleeksi, että olisi edes haalea, saati kuuma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pienistä rinnoista pitävät miehet, jotka muutenkin tyytyvät "vähempään".
Ajavat Dacialla, kun eivät saa mersua, juovat Pirkka-olutta, koska se on melkein yhtä hyvää kuin Karhu. JnePienistä rinnoista pitävät miehet ovat hintahtavia luusereita. Entisiä luokan kilttejä poikia.
Onko isoista hinkeistä tykkäävät sitten niitä entisiä häiriköitä, nykyisiä rasvanäppiduunareita tai päihdeongelmaisia luusereita?
Vierailija kirjoitti:
Deittaillessa oon törmännyt miehiin, joille pienikokoisuuteni on kyseenalainen ihanne. Ainakin kaksi exdeittiäni on ollut mielipiteiltään pelottavan lähellä pedaria.
Tämä, samaa kokemusta. Veikkaisin, että jos ei olisi laitonta, niin olisivat ihan sitä itseään.
Vastaus, yhtä paljon kuin naiset tykkäävät mikropeniksistä.
Vierailija kirjoitti:
Monille miehille tärkeintä on yleinen sirous ja pienet rinnat kuuluu siihen.
Hoikkuus on miljoona kertaa tärkeämpää kuin isot rinnat koska isot rinnat tarkoittaa usein tukevaa vartaloa.
Tuohan ei pidä ollenkaan paikkaansa. Aito isorintaisuus on geneettistä.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan mies ei ole ainakaan ääneen ollut tyytymätön pieniin rintoihini. Useimmat ovat kehuneet että kauniit. Itsekin olen aina ollut tyytyväinen, ei tarvitse käyttää puristavia liivejä vaan lyhyt toppi paidan alla riittää.
Liivit on vääränkokiset jos ne puristavat.
Tärkeintä on, että nänni mahtuu suuhun jotta voi imuttaa sekä puristella ;-D :-D :-D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajavat Dacialla, kun eivät saa mersua, juovat Pirkka-olutta, koska se on melkein yhtä hyvää kuin Karhu. JnePienistä rinnoista pitävät miehet ovat hintahtavia luusereita. Entisiä luokan kilttejä poikia.
Onko isoista hinkeistä tykkäävät sitten niitä entisiä häiriköitä, nykyisiä rasvanäppiduunareita tai päihdeongelmaisia luusereita?
No itse asiassa minä luin joskus tutkimuksen, jossa oli todettu että duunarit/työväenluokkaiset miehet pitivät isoja rintoja naisella tärkeämpinä kuin akateemiset miehet. Akateemiset miehet taas olivat keskimäärin enemmän peppumiehiä, eikä rintojen koolla ollut heille merkitystä. En vaan kuolemaksenikaan muista mistä tämän luin enkä jaksa alkaa etsiä lähdettä. Mutta yleistyksiähän nämä, yksilöiden välisissä mieltymyksissä
ryhmän sisällä on varmasti suurempia eroja kun ryhmien välillä.
Peniksen kokoa täällä taas tarjotaan verrokkina rintoihin. Miehella on penis ja naisella vagina. Vertailkaa niitä keskenään ei rintoja.
Yleensä pienet rinnat ovat kauniimmat ja tulevat sopusuhtaisemmassa paketissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö kaikki miehet kuitenkin ottaisi hyvin mielellään ballerinan tai cat walk -mallin tyttöystäväkseen? Onko edes poikkeuksia? Ovatko kaikki hintahtavia?
Tissiä tänne ja heti tai muuten ei aukene tän naisen peti ;-D :-D :-D
Kiva kuulla. Tuliyksi yläpeukkua. Ja toinen yläpeukku tulee, jos sun tissit on karvaiset.