Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet jotka pitävät pienistä rinnoista

02.10.2021 |

Omat rinnat on todella pienet ja olin monta vuotta epävarma niistä. Oon saanu niistä kehuja miehiltä, mutta ajatellu että rinnat nyt on rinnat, mutta varmaan ois kivempi jos ois enemmän mistä tarttua jne... Pitääkö jotkut miehet nimenomaan pieniä rintoja viehättävinä aikuisella naisella? Miksi? En ymmärrä

Kommentit (193)

Vierailija
181/193 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnoissa tärkeintä on kiinteys ja kaunis muoto. Parhaimpia ovat pienemmät kiinteät rinnat tai isommat silikonit. Eli nuorten naisten rinnat. Isoista roikkuvista ja löysistä mammojen utareista kiihottuvat harvat.

M39

Vierailija
182/193 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tosi paljon naisesta. Jollekin sopii ne pienet sirot rinnat, jollekin voi sopia isommat. Kun rakastuu, huomaa että juuri ne oman naisen rinnat on kauneimmat ja vaikka tarjottais muuta, ei kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/193 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun naisystävällä on maailman kauneimmat b kupin rinnat. Itse aina sättii niitä ja kuvittelee ettei kelpaa niiden kanssa. Lisäksi omaa ihanan kropan muutenkin. Älkää naiset olko niin epävarmoja tisseistänne! Kyllä heteromiehelle kaikki rinnat kelpaa.

Vierailija
184/193 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen peppu ja reisimiehiä. Tisseillä ei mitään väliä.

Vierailija
185/193 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen jolla on rumat pienet tissit. Aion ottaa silarit aivan sama mitä muut siihen sanovat. Miehille olen aina kelvannut, tissit tosin eivät ole ja saaneet kauheasti kehuja. Otan silarit itseni, en miesten takia, koska minä pidän isoista tisseistä.

Vierailija
186/193 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tissitkin ovat kelvanneet, mutta eivät ole saaneet kauheasti kehuja

Vierailija
187/193 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ainakaan tykkää rinnoista jotka ovat kuin lehmän utareet.

No tarviiko tuota edes mainita. Katsopa miltä ne lehmän utareet näyttävät.

Vierailija
188/193 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskeillä tissejä ei lasketa. Hoikka/siro nainen menee aina edelle jos tissit perustuu läskiin ja ei edes erota mahan läskeistä.

189/193 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rinnoissa tärkeintä on kiinteys ja kaunis muoto. Parhaimpia ovat pienemmät kiinteät rinnat tai isommat silikonit. Eli nuorten naisten rinnat. Isoista roikkuvista ja löysistä mammojen utareista kiihottuvat harvat.

M39

No minä tykkään juuri tuollaisista isoista, roikkuvista ja hyvin suurikokoisista rinnoista! Jo se, että joku mainitsee tekstissä nämä sanat, saa minut hyvälle tuulelle. Itse asiassa, jos omistat tällaiset ja olet n. 35-47 - vuotias naisolento ja kaipaat rinnallesi sinua kunnioittavaa miestä, niin ota rohkeasti yhteyttä!

Vierailija
190/193 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen vaiettu asia on tässä on jäänyt vähälle huomiolle, että miehet jotka pitävät pienistä rinnoista lähes poikkeuksetta ovat myös kiinnostuneet alaikäisistä tytöistä ja tuntevat seksuaalista halua näitä kohtaan.

Vierailija
191/193 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta pienirintaisista yleisurheilijoista ja ovat kaikki olleet kylmähköjä seksuaalisuutensa kanssa, valitettavasti.

Kumppani löytyi sitten palloilulajin parista. Ja ei ole pienirintainen.

Vierailija
192/193 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen vaiettu asia on tässä on jäänyt vähälle huomiolle, että miehet jotka pitävät pienistä rinnoista lähes poikkeuksetta ovat myös kiinnostuneet alaikäisistä tytöistä ja tuntevat seksuaalista halua näitä kohtaan.

Minun suosikkinaiseni olisi pienirintainen mutta muuten isokokoinen amatsoni jolla on vahvat reidet, iso takamus ja pituutta enemmän kuin minulla.

Aika pieni todennäköisyys että kyseessä olisi alaikäinen tyttö.

Vierailija
193/193 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan stereotypia että kaikki miehet tykkäisi isoista rinnoista. Eihän kaikki tykkää pitkistä ihmisistä tai lyhyistä. Tummat hiukset versus vaaleat. Kaikki tykätäköön ihan mistä haluavat. Antaa kaikkien kukkien kukkia vaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi