**CLOMISTIT** viikko 36!
Kommentit (42)
Minä olen käsittänyt niin että luget vois auttaa luteaalivaihetta jos on liian lyhyt ja siten sit parantaa kiinnittymismahdollisuuksia. Ja vissiin auttaamyös siihen tuhruiluun joka tais johtua keltarauhashormoonin puutteesta tai jostain. Näillä perusteilla minä lääkäriltä ne tahoin.
Varmaan joku muu osasi kertoa paremmin, eka kertaa nyt toisaan otan ne käyttöön joten kokemuksia ei ole.
Rasittavaa nyt vain odotella että aika menis niin näke oliko niistä apua. Mulla on lääkäri seuraavan kerran 26.9 mutta en tiedä miten käy seuraavien menkkojen kun jos alkavat kp26 kuten yleensä niin sit vois ehkä keretä loppua mutta jos menee pitemmälle niin ei varmaan kerkeä loppua ennen sitä lääkäriä.
No menen sinne joka tapauksessa, sitten vaikka vain jutellaan lääkärin kanssa ja tenttaan häntä. Jotain muuta pitäisi nyt kyllä jo keksiä.
Mun tapauksessa ei kuitenkaan ole kyse niin yksinkertaisesta hommasta et auttais kun ottaa pari tablettia ja tuntuu et clomeilla se vauva ei tuu niin sitten jotain muuta. En vaan tiedämiten hoidot jatkossa, tai päästetäänkö mua insseihin tai johinkin muihin kunmulla on ylipainoa niin reippaasti, tosin en kyllä enää usko että on siitäkiinni ettei vielä oo tärpänny. Kuitenkin laihdutin yhdessä välissä eikä se parantanut s-prog arvoa yhtään eli laiduttaminen ei tuonut parempaa ovista.
Nyt on kyllä pakko aloittaa taas laihis. Miten eihmeessäse ei vain onnistu vaikka siitä ehkävois olla apua jos olisi normaalipainoinen. Jos olisin heti ruvennut laihduttamaan kun aloitettiin yritys niin olisin jos siinä normaalipainossa, mutta kun ei. Ei vain saa otettua itseään niskasta kiinni.
Toivon vauvaa enemmän mitä olen koskaan elämäni aikana mitään toivonut ja olisin valmis tekemään ihan mitä vain jotta vauva saataisiin joten miks se on niin vaikeaa alkaa laihikselle. Luotanko liikaa siihen etten usko mun ylipainon olevan syy??
Jokainen joka on joskus joutunut laihduttaa tietää varmasti että se on vaikeaa. Jos olisi kyse esim. vauvan terveydestä kun olisin jo raskaana niin en varmaan söis herkkuja, mutta nyt kuitenkin ajattelee et on vain minä itse jota pitää ajatella mutta en ajattele.
Turha tiesti valittaa kun ei sille mitään tee.
Mulla laihduttaminen onnistuu jos lasken pisteitä, mutta nekin pitää mennä ihan just, jos yksi päivä menee pipariks niin sit menee koko viikko. Tuntuu et ei saa mitään syödä vaikka saakin ja että kaikesta pitää luopua. Makea vain on niin hyvää ja suolanen kans. On vielä kallistakin ostaa kaikenmaailman terveysruokia. Kasvikset maistuu vähän mauttomilta ja perunaa inhoan. Tiedä sitten mitä söis.
Taas tuli valituksia, onko kenellään muulla samaa ongelmaa?
huomenta kaikille!
Omppu03: Miltas siella nayttaa??!! Toivottavasti tati ei tullut, eika tule!!!
Hanna: Onnea loppukierrolle!! Mihin ne luget oikeen on? mulle kun ei ole edes ikina mainittu ja taalla palstalla tuntuu monet niita ottavan. Kiitos tiedosta jo etukateen... mulle on tosiaan vaan clomia annettu.
K.i.r.s.t.i.: Pahottelut. Taalla vahan sama meninki oli loppuviikolla. Nyt vaan uudella innolla uuteen kiertoon! Kaikkea hyvaa!
Adette: Pahottelut km:sta. Toivottavasti nyt kaikki alkaa taas toimimaan normaalisti. Lippu korkealle!
Mulla tosiaan alko menkat vasta pe kp28. Yleensa kierto on 25-26 pv. eli siina kylla taas kerkis kaikki toiveet nousta niiiiiiin korkealle etta oli aika masis viikonloppu kun se tati tulikin. No nyt alkaa jo mieli kohenemaan, kun tietaa etta ens sunnuntaina saa taas alkaa tikuttelemaan. Olen siis paattany olla tan kuun ilman clomeja, ihan vaan huvin vuoksi. Ja jos mulla sitten loka-marraskuussa alkaa ne inssit niin sitten tarttee taas pistaa hormoonia. yks kuukaus ilman voi tehda paalle hyvaa....
Oon myos yrittany keskittya muihin juttuihin. suunnittelen opiskeluja tulevalle jos nama vauva jutut ei onnistu. tarttee saada jotain uutta elamaan.
Aurinkoista sunnuntaita kaikille! plussaonnea!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!