Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**CLOMISTIT** viikko 36!

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

heippa vaan kaikille!

Levinia: pahottelut negatiivisesta testista. Ala kuitenkaan heita kaikkea toivoa viela....

Hanna: Onnea ovistesteihin!! Kyla se sielta tulee. Onko sulla aina ennenkin nakyny ovis noilla testeilla?

Taalla ei kummempia...Huomenna olis se eka paiva, etta eikohan ne sielta tule ne ikuiset menkat! alkaa usko uupumaan! On ainaki ollu pinna niin kirealla viimeset kaksi paivaa, tuttu merkki! Pitais kait jaksaa pysya positiivisella mielella, mutta se on niin vaikeeta. Ja se korkeelta tippuninen masentaa!! No ei muuta ku uuteen kiertoon, jos/kun nain kay!

Hei, onko teille kukaan ' varottanu' liiasta urheilusta (ja mika on liikaa...) ennenkaikkea vikana kahten viikkona oviksen jalkeen? Olen jostain kuullu, etta kannattas ottaa raahallisemmin, mutta en tieda kuinka laaketieteellisesti totta se on...

Kiitti avusta.

Onnea vaan kaikille itsekuhun vaiheeseen!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
22/42 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tullut tänä aamunakaan plussaa ovistestiin ja oli itseasiassa jo ruvennut vaalenemaan viiva, odotin et se olis eilen ollut yhtä tumma mutta ei. Toisaalta kyllä uskon et syynä on ne vanhat testit, jos ne ei enää toimi kunnolla. Eilenkin oli vaaleampi mitä edellisenä päivänä, uskon kuitenkin et ovis tulee tai on mennyt kun kuitenkin on clomikierroissa ollut eikä aikaisempien kiertojen perusteella kyllä vielä olisi ollut, vasta parin päivän päästä. Tilasin nyt kuitenkin sitten aconin ovistestejä jospa ne tulisivat jo huomenna ja tomisivat mikäli huippu ei ole vielä ollut.

Muuten ei niin väliä mutta ku en sit oikein tiedä et millon aloitan nuo luget.

Voiko niitä aloittaa liian aikaisin/myöhään? Jos en testeillä saa ovista bongattua niin voisinkohan tehdä sillai et olettaisin oviksen olevan kp18 kuten yleensä ja sitten vaikka kp20 alottaisin luget, mut jos ovis ollut jo nyt niin taitaa olla liian myöhä.

Sain kyllä vähän huonot ohjeet lääkäriltä, mutta siis pari päivää oviksen jälkeen aloitan. Lopetanko sitten jos/kun menkat alkaa?

Ja vielä et oonko nyt käsittänyt oikein nämä ohjeet lääkkeen mukana eli samoja tabletteja voi joko syödä tai laittaa suoraan alapäähän?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikäs 25vee ja mies 26vee, 2 tyttöä 4v ja 1v9kk. Eka clomiraskaus ja toinen tärppäs luomusti, kun reseptit(tero,clomi) oli jo kaapissa! Polykystiset munasarjat+hormonimuutoksia(PCO eikö?) todettu alkuvuonna 2001. Uusimpana kilpparin vajaatoiminta et saas nähdä kuin käy..Kolmosen yritys aloitettu 2/06, terot 4/06 ja clomit 1/vrk 7/06.

Vierailija
24/42 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakonalue ollut ihan kosketusarka clomikiertoina viikon verran puolenvälin jälkeen, muilla?? Peukutukset piinailijoille ja virtuaalihalit jälleen pettyneille (( )) Hirmu pitkään toiset yrittäneet, tuntuu tosi pahalta teidän puolesta.. Antaa vähän perspektiiviä omaan tilanteeseen. Toivon kovasti, että haikara vierailisi pian jokaisen luona!!

-m-

Vierailija
25/42 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut Levinialle!

Hanna, jos luget alottaa liian aikasin (ennen ovista), vois ne käsittääkseni muuttaa kohdunsuun limaa simppoja huonommin läpipäästäväksi. Itse alottaisin mieluummin liian myöhään kuin aikasin, mutta kun en lääkäri ole (vain kokenut näissä hoidoissa ;), niin enpä ole varma. Luget joka tapauksessa on niitä, joita voi ottaa kumpaakin reittiä. Hoidoissa yleensä käytetään alakautta otettuna. Kuulemma suun kautta voi tulla myös ikäviä sivuvaikutuksia enemmän (huimausta jne). Ovitestit ei välttämättä aina näytä plussaa, vaikka ovis tapahtuiskin. Esim. tutullani oli käynyt kaksi kertaa niin, ettei ovistestit olleet tarpeeksi tummia (eli ei ovista niiden mukaan), ja silti hän tuli raskaaksi niistä kierroista..ja kyseessä oli vielä ns. luotettavat testit (Clearblue/plan).

Kyllä on meikäläisellä limakalvot kuivat :(, toivottavasti tämä kierto tästä lähtee vielä pelittämään. Niinhän se kyllä viimeksikin meni, joten odotellaan ensi maanantain ultraa.

t.Meri

Joskus kyseltiin nickeistä...mulla liittyy mun työhön ja elämään muutenkin.

Vierailija
26/42 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas vähän pirteämmällä mielellä, rupesin jo miettimään ettei sitä ovista tiesti tulekkaan tässä kierrossa.

Tein kuitenkin sit äsken vielä uuden testi kun ajattelin et turha niitä testejä on säästellä kun kerran vanhoja ovat, no nyt olikin sitten yhtä tummat viivat. Täytyy vielä illalla kokeilla tehdä yksi ja huomenna aamulla ja jos näyttää yhtä tummaa niin eiköhän ne sitten vielä ole ihan kelpoja. Sit voi vielä varmistaa niillä aconeilla jos ne toimis mulla. Mutta varmaankin huomenna tai yli huomenna se ovis sitten olis eli kp14-15 ja tuhrusta laskettuna olis kp17-18 joten ihan ajallaan muihin kiertoihin verrattuna.

Olikos se levinia vai kuka sanoi, että ne luget tosiaan kannattaa laittaa suoraan alapäähän.

Nyt mulla on taas toiveet korkealla, ehkä vähän liian korkealla kun sitten tullaan taas niin korkealta alas jos menkat taas alkaa. Mutta sitä aina vain nousee toiveet kun tulee jotain mikä voisi paremmin mahdollista raskauden. Jospa se elämä hymyilisi tähänkin risukasaan :)

On muuten meilläkin tuolle miehelle tapahtunut jotain kummaa, on tainnut vauvakuume sekoittaa senkin pään kokonaan. Hän nimittäin rupesi tässä kierrossa " pitämään huolen" , että pupuillaan tarpeeksi usein ja et aloitetaan ajoissa niin sitten tärppäisi. Yleensä kun on valitellut ettei se ole ihan niin helppoa miehille et tulee vähän paineita kun minä oon suunnillee kalenteriin merkannut päivät ja sanonut et kato sieltä ja oo illalla paikalla vaikka kuinka väsyttäisi heh.. Ei tää kyllä ihan pelkkää seksihalua ole miehen puolelta.

Miehen serkku muuten leveili kerran hänelle et kyllä hän on saanut seksiä enemmän kun sä koko aikana kun on ollut mun kans yhdessä(9v.) hän kun oli pari kuukautta ollut silloisen tyttökaverinsa kanssa yhdessä. Tekis kyllä mieli sanoa et kokeilkaapa kaksi vuotta yrittää raskautta ja laske sit kuin paljon on saanut seksiä :)

Taitaa jokainen nainen täällä yhtyä samaan vai mitä ;)

Iloista päivän jatkoa kaikille ja +++onnea tuhannesti :)

Vierailija
27/42 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[b]Levinia[/b], että testi oli negaa :( Halaus lohduksi ja terot sit vaan kehiin. Seuraavaan kiertoon paremmalla onnella!

Loistavaa [b]Hanna[/b] että sittenkin se ovivs sieltä tulla kolkuttelee. pupuiluintoa! Ja iahna mies sulla, taitaa ottaa homman tosissaan. Samat fiilikset muuten täälläkin noiden ajoitusten suhteen. Just taas lekuri antoi uudet päivämäärtä, milloin sekstailla. Nauroi päälle, että " joo, tiedän, ei oo kovinkaan romanttista, mutta pistä nää nyt allakkaan!" .

[b]Mamitus[/b], tervetuloa joukkoon. Toivottaavasti raskaudut tas nopsaan, hyviä kokemuksiahan sulla jo onkin. Kiva, että jollain on onnistanut sekä clomeilla että luomusti!

Mites [b]Annulla[/b] sujuu? Joko on täti saapunut vai pidettäiskö kuitenkin vielä peukkuja?! Tässä kasa tädinhäätösäteitä ~~~~~ ja muutamia plussia vielä perään +++ toivottavasti tulevat perille :) Lääkäri sanoi viimeksi, että pitäis elää ihan normaalisti. Ei kuulemma haittaa, vaikka ottaa viiniä tai nostelee puntteja. Tosin uskoisin, että mitään järkyttäviä painoja ei kannata mennä kiskomaan. Kyllä mä oon käynyt normaalisti jumpissa (tosin ei oo kyllä plussia näkynyt...).

[b]Irmeli[/b], sulla on jännät ajat! Voi kunpa aloittaisit oikein kunnon plussa-aallon ja nappaisit komean nipun clomikamuja mukaan.

ON: valkovuodollisesti superkuivaa kautta eletään, kp on 28/30-3?, aamulämpö pikkuisen laskusuunnassa ja mahaa vihloo kuten aina ennen kuukautisten alkua. Taitaapa ollaniin että meidän perheessä aloitetaan kolmas clomikierto kohtapuoliin. No, en vielä heitä kirbvestä kokonaan kaivoon, katotaan nyt loppuun saakka. Lauantain kunniaksi tätiä odottelen saapuvaksi, mutta yritän tietty pitää mokoman poissa seuraavat 9kk. Menisi pahalainen jonnekin muualle tällä kertaa!

Vierailija
28/42 |
07.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen sitten saatoin koiravanhuksen ikiuneen, oli aika rankka paikka vaikka niin oli parasta. Jos sen olisi halunnut pelastaa olisi se raukka joutunut läpikäymään monta tutkimusta ja leikkausta. Parempi näin.

ON: Kp 27 menossa, tuntemuksia ei varsinaisesti ole. Tänään on ollut menkkamainen olo mahassa ei muuta. Testata meinaan ehkä sunnuntaina.Muistelin just että kuopuksen kanssa ei tullut rinnat kipeeksi ja paha olo alkoi vasta viikolla 6 (yritin silloin vääntää jouluateriaa joten muistan sen hyvin) muita oireita ei alkuraskaudessa ollutkaan... Joten juiliminenhan voi olla kumpaa tahansa. Yritän suhtautua realistisen positiivisesti, luomatta kuitenkaan turhia toiveita. Tässä kierrossa ei ole enää tullut tarkkailtua itseään niin neuroottisesti kuin viime kierrossa... Oppiskohan sitä suhtautumaan tähän rennosti (ja tässä kohtaa yleisö nauraa ;o))?

Kolmen viikon päästä meille tulee pieni koiravauva, pääsee ainakin hellimään jotain nyyttiä :o)!!!

Voikaa hyvin! Ja mä teen parhaani että plussa-aalto alkaisi ja olisi oikea tsunami joka ottaisi kaikki clomistit mukaan!!!

Vierailija
29/42 |
07.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiks onnittelut hannalle ovisplussasta! Ja kaikille tasapuolisesti plussa tuulia!

ON: Ei mitään uutta! Ovista en saanut bongattua tässä kierrossa. Mammaksin ovistesteillä tikuttelin kp 10-15 ja sen jälkeen luovutin... Pupuiltu silti ollaan säännöllisesti joka toinen päivä ja siitähän mieheni pitää huolen :) Itteeni alkaa jo koko sekstailu tympimään!

Onko kellään muulla tälläistä epämääräistä kipuilua kuin minulla? Elikkä itselläni vasemmassa munasarjassa tuntuu lähes koko ajan jatkuvaa painon tunnetta ja kipua. Tänään kivut senkun yltyivät... Kaippa se toi endometrioosi ärhentelee. Kipu vain kovempaa kuin ennen... Perkuleen clomit!

Vierailija
30/42 |
07.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään testasin aconin ovistestillä ja heti tuli tosi tumma viiva näkyviin joten kyllä se ovis olis tulossa, eilen niillä vanhoilla testeillä kun testailin niin näytti kans plussaa joten joko se plussa oli eilen ja tänään sittten vain näytti edelleen tuummaa viivaa tai sitten eilen jos olis testannut testillä jossa vielä on päiväystä niin olis voinut olla aavistuksen haaleampi. Kuitenkaan lämmöt ei ole vielä noussut joten taidanpa tehdä sillai et oletan oviksen tulevan huomenna ja sit sen mukaan aloitan ne luget.

Pitääkö ne luget siis aloittaa kolmantena päivänä oviksen jälkeen vai miten se oli. Eli jos ovis huomenna niin aloitanko luget sunnuntaina vai maanantaina? Maanantai olisi se kolmas päivä.

Minä päivänä te aloitatte?

Vierailija
31/42 |
07.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoa tervetuloa mapitukselle(meniköhän oikein), eli tervetuloa joukkoomme.

Vierailija
32/42 |
07.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rouwa, mulla oli viime kierrossa ovis n. kierron 12. päivä, eli myöhäänkin voi olla...jospa sullakin. Tsemppiä kuitenkin!

Hanna, sinuna ottaisin ekat vasta maanantaina, kun periaatteessa ovis voi tapahtua kahdenkin päivän päästä pos. testistä?

Ei mitään uutta täällä. Greippimehua olen aloittanut juomaan, jospa siitä olis hyötyä :)

Vierailija
33/42 |
07.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa tayskuu tehda tepposiaan kun ei menaa uni tulla....joten ajattelin kayda katsomassa mita tanne kuuluu.

Hanna: onnea ovis plussan johdosta!!!!!!!!! nyt sitten peukut pystyyn jatkolle.

Meri (tulihan nimi oikein?) Just luin jotain naisten terveyslehtea. oli artikkeli greippimehusta. sen kaytto kuulema myos tehostaa tiettyjen laakkeiden vaikutusta. lieneeko clomit kuuluu tahan joukkoon....toivotaan!

samaisessa lehdessa oli myos artikkeli ' femara' nimisesta hormoonista jota kaytetaan kuten clomia. oletteko kuulleet? ensin siita oli vaaraa tietoa maailmalla; etta aiheuttaisi kehitysvammeja. Tutkimus kuitenkin osoitti toisin! Ja femaran kayttajilla olisi kuulema suurempi suurempi mahdollisuus hedelmoittya kuin clomien kayttajilla.... Kyllahan noita artikkeleita tietty loytyy. Itse en ole femarasta kuulutkaan....

mukavaa loppuviikkoa ja viikonloppua kaikille! positiivisia ajatuksia jokaiselle!

Vierailija
34/42 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis piti sanoa, että ovis oli kierron 18. päivä...mää oon ihan sekasin ;).

Kiitti Annulle tiedosta! Ja eikun greippimehua kittaamaan.

Meri

Vierailija
35/42 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli gynella kavin, tanaan kp 38! Oikeeta siis testit naytti -ei raskautta! Ja sanoi etta kuukautiset on ' jumissa' nakyivat ultratessa, muttei viela tulollaan? Antoi siihen teropiikit (1/3pv). Ja clomeilla jatketaan, se ' kummallinen' 3 paivaa eli kp 3-5! Antoi viela luget jotka aloitetaan kp 11! ja pupuilla PITAA kp 12 ja 13!! Heh hee; meilla kun tuo ei normaalia muuta, pupuillaan muutenkin ' tehokkaasti' heh hee..

Etta tallaista taalla. Olo on ihan normaali.

Vierailija
36/42 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levinia: Toivotaan, että täti suvaitsee saapua pian!

Hannalle ja muille ovisplussan saaneille onnea!

Mitäs muutahan mun piti kommentoida...Ai niin, vauvakuumeen sivuille en ole päässyt kotoa kolmeen päivään, kyllä harmittaa, ihan kuin olisi sormille lyöty!!! Nyt kun olen töissä voin käydä täällä, mutta kun en ole ihan joka päivä täälläkään, niin jään ihan paitsioon...

Tervetuloa vielä uusille tulokkaille!

Oma napa: Nyt kp jotain kp34 ja ei oikeastaan oireita mihinkään suuntaan. Lämmötkään eivät mitenkään korkealla eli voipa olla, että täti tulee vierailulle viikonloppuna, onneksi en ole testannut... Eniten ottaa päähän katsoa vain sitä yhtä viivaa...Tulisi nyt täti, jos on tullakseen, ja mieluiten ei ollenkaan... Tulisi vaikka yhdeksän kuukauden jälkeen tai siihen tapaan.

Hyvää ja rentouttavaa viikonloppua kaikille, jos en pääse tänä viikonloppuna näille sivuille! Mies on tietenkin asentanut eston näille sivuille...Heh heh...

Omppu

Vierailija
37/42 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä taas pitkästä aikaa. en tiiä muistaako kukaan,mutta sain 5vk sitten keskenmenon. Kerkesin iloita plussauksesta muutaman päivän ennekuin se sitten meni kesken.

eli tässä uusi esittely minusta koska mua ei näkynyt tuossa esittely listassa enään ku olin päässyt silloin plussanneisiin.

Minä 27 ja mies 27. Esikoisen yritys aloitettu 9/05 ja clomit ja terolutit avuksi 4/06. Alkuraskauden keskenmeno todettu 8/06.

Nyt keskenmenosta 5 vk ja odottelen edeleen menkkoja. ei näy merkkiäkään. tein jo tuossa testin ku oli 4 vk keskenmenosta,mutta se oli negatiivinen.

mutta nyt syömään ja oman kullan kainaloon :)

adette

Vierailija
38/42 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan toki me sinut muistamme.

Kivat että olette taas päässet yrityksen alkuun, kunhan vain se täti vierailisi pian. Taitaakin olla ainut kerta kun toivot, että täti tulisi. Vai olikos niin että ekoja menkkoja odotat saapuvaksi keskenmenon jälkeen?

Näyttäis ny lämmöt olevan koholla joten kyllä se ovis on jo mennyt. Nyt vain odottelen että saisin aloittaa ne luget. Itse asissa jo eilen rupes vähän lämmöt nousemaan joten uskalla varmaan aloittaa ne luget viimeistään maanantaina, tekis kyllä mieli jo huomenna illalla aloittaa ne. Ja kp16(19) menossa.

Eilen jäi sitten pupuilu väliin, mutta edellisenä päivänä kyllä tuli pupuiltua ja jtp meiningillä muutenkin joten kyllä olisi kaverien pitänyt olla valmiina odottamassa.

Eipä muuta tällä erää, täytyy vain odotella että saa ruveta piinailemaan. Tosin en tiedä yhtään miten kierron pituuden nyt käy kun luget on apuna, mutta jos pääsis yli sen 26pv niin voisi jo tohtia testata.

Hyvää viikonlopun jatkoa kaikille ja ++++++

Vierailija
39/42 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että täti tuli vaikka yritin häätää hemmettiin. No, siltähän se näytti jo muutama päivä sitten, että tulossa on, joten en järkyttynyt pahemmin. Ihanainen kp1 tänään ja olo sen mukainen eli kamala.

Maanantaina apteekkiin hakemaan uudet clomit. Jokohan kolmas kierto toden sanoisi :)

Mukavaa viikonloppua kaikille, sori etten nyt jaksa kommentoida tarkemmin. Ens viikolla sitten taas uudella innolla!

Vierailija
40/42 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sunnuntai aamua kaikille.

Hanna: joo ekoja menkkoja odottelen keskenmenon jälkeen ja eilen illalla alkoi näkyä jo jotain merkeejä vessassa käydessä,mut vielä ei kunnolla oo saapunut. mutta eiköhän tässä parin päivän sisällä kunnolla tule. vihdoinkin kun on ootellu niitä.. seuraavia mwnkkoja sittemn en haluakkaan enään tulevan :)

tänään mee tapaamaan ystävää jolla on ens kuussa laskettu aika ku on täälä kyläilemässä vanhempiensa luona. ei olla hirveesti nähtykkään kun asustelee kaempana.

mutta ei sen kummempaa kun moi!

adette