168cm ja 38.Muiden pituus ja kengän koko?
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
168 ja 40. Olisi edes numeroa pienempi jalka.
Miksi?
Olen samankokoinen, sama jalka. Olen ihan tyytyväinen. Ei pienet tuulet heilauta. ☺️
Niin miksiköhän. No vaikka siksi, että haluaisin pienemmät jalat! Sirommat. Olisivat nätimmät ja löytyisi aina kenkiä.
166 ja 40
Ennen raskauksia oli 38-39.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Olen samankokoinen, sama jalka. Olen ihan tyytyväinen. Ei pienet tuulet heilauta. ☺️
Niin miksiköhän. No vaikka siksi, että haluaisin pienemmät jalat! Sirommat. Olisivat nätimmät ja löytyisi aina kenkiä.
No voi sentään. Kaikenkokoiset jalat ovat nättejä tai eivät ole. 40 on aivan tavallinen numero, hyvin löytyy malleja tuossa koossa.
Taidat olla aika nuori.
Ai niin eihän näistä tiedä onko naisia vai miehiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
No voi sentään. Kaikenkokoiset jalat ovat nättejä tai eivät ole. 40 on aivan tavallinen numero, hyvin löytyy malleja tuossa koossa.
Taidat olla aika nuori.
Ihan olen kuule 41v. Mä saan olla omista jaloistani juuri sitä mieltä mitä mä haluan eikä sitä kukaan tule määräämään. Kestä se. En tajua miten jotkut kuvittelee, että he voivat määrätä toisten tuntemuksia.
168 ja 39-40 (riippuen kengän mallista ja valmistajasta).
193, 45-46