Britney Spearsin kroppa melko mitätön
Eipä ole kovin kummoisen näköinen maailmantähdeksi. Aika tavis ja melko pienet rinnatkin.
Kommentit (102)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikäisekseen oikein hyvä kroppa, ei silikonia tungettuna jokaiseen ulokkeeseen.
Tisseissä on silikonia. Mihin muualle sitä voi laittaa?
Pakaraimplantit esimerkiksi.
Vierailija kirjoitti:
Voisin kyllä painaa Britneytä ykköseen, kakkoseen ja suuhun ilomielin!
Voisin painaa sinua samalla kun sinä Britneytä, isän katsellessa vierestä.
Onhan se töppöraajainen mutta muuten sopusointuinen ja kiinteä. Mutta eihän se täysillä ajele. Tulee vielä rumaa jälkeä kun "vapautui".
Britneyllä on pitkä selkä ja roikkusilmät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin kyllä painaa Britneytä ykköseen, kakkoseen ja suuhun ilomielin!
Voisin painaa sinua samalla kun sinä Britneytä, isän katsellessa vierestä.
Uih, homojuna... Vähän liian hapokasta minulle, vielä kun on tuota fobiaakin.
Vierailija kirjoitti:
onkohan Briteyssä itä-suomalaista persjalkaisuusgeeniä?
Itse olen länsi-suomalaista/ skandinaavista rotua, pitkät jalat ja lyhyempi selkä.
No kyllä aika moni muukin julkkis on julkaissut alastonkuvia. Ensimmäisenä tulee mieleen vaikka Lisa Rinna. Puhumattakaan mitä instasta löytyy tai millaisia kuvia mallit antavat ottaa itsestään. Aika paksua väittää, että olisi jotenkin aivan tavatonta ja outoa että julkkis nainen julkaisee alastonkuvan. Siitä voi toki olla mieltä, että mitä järkeä moisessa on, mutta mitenkään äärimmäisen poikkeavaa se ei kyllä ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pienet rinnat??? Mun rinnat on varmaan viidesosa noista.
T. Hoikka nelikymppinen
Mitättömät nysätissit on Britneyllä. Ja nekin ilmeisesti vielä implantit.
-Ap
Luuletko, että Jamie olisi maksanut hänelle implantit? Eihän hän saanut edes ostaa Skechersin lenkkareita itselleen, koska liian kalliit tai kaksi päivää putkeen syödä sushia, koska liian kallista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen länsi-suomalaista/ skandinaavista rotua, pitkät jalat ja lyhyempi selkä.
Kiitos, että jaoit tämän tiedon itsestäsi. Ilman sitä emme olisi pärjänneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on ollut tip-top kunnossa 20-kymppisenä.
Niin tip top että sinä et varmaan koskaan ole ollut..
Ja hän on edelleen kaunis ja seksikäs, vaikka täyttääkin 40 vuotta joulukuussa.
Hän on rikas, kaunis ja hänellä on erittäin kuuma nuorempi poikaystävä.
Taidat vaan olla katkera ja kateellinen ?
Kukapa ei olisi tip-top parikymppisenä? Itse ainakin olin. Nyt päälle nelikymppisenä olen edelleen kaunis ja hyvässä kunnossa. Miehet katsoo ja kuolaa perään. Olen myös elämässä menestynyt, lahjakas ja naimisissa hyvän miehen kanssa. Rahaakin on. Joten, eipä ole mitään syytä olla kateellinen. Sanoin vain suoraan mitä ajattelin, kun kerran Britney esittelee itseään alasti koko maailmalle niin saa kait sitä silloin arvostella ja mielipiteen sanoa. Ilmeisesti pitäisi vain olla ihastunut ja ylistää? En näe siihen mitään aihetta. Monella tavallisella suomalaisella salilla käyvällä naisella parempi vartalo.
-Ap
Kysymys kuuluu: eikö itsestään saa julkaista kuvia, jos ne eivät ole seksivaukroppakuvia?
Minusta Britneyltä aivan loistava veto. Tässä ollaan, elossa ja terveen näköisessä kuosissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukapa ei olisi tip-top parikymppisenä? Itse ainakin olin. Nyt päälle nelikymppisenä olen edelleen kaunis ja hyvässä kunnossa. Miehet katsoo ja kuolaa perään. Olen myös elämässä menestynyt, lahjakas ja naimisissa hyvän miehen kanssa. Rahaakin on. Joten, eipä ole mitään syytä olla kateellinen. Sanoin vain suoraan mitä ajattelin, kun kerran Britney esittelee itseään alasti koko maailmalle niin saa kait sitä silloin arvostella ja mielipiteen sanoa. Ilmeisesti pitäisi vain olla ihastunut ja ylistää? En näe siihen mitään aihetta. Monella tavallisella suomalaisella salilla käyvällä naisella parempi vartalo.
-Ap
Kysymys kuuluu: eikö itsestään saa julkaista kuvia, jos ne eivät ole seksivaukroppakuvia?
Minusta Britneyltä aivan loistava veto. Tässä ollaan, elossa ja terveen näköisessä kuosissa.
Lettu levälleen niin olisi terveellisemmän näköinen
Minusta B on kaunis ja ikäisekseen oikeinkin hyvässä tanssijakunnossa. En kyllä ymmärrä mitä joku siitä saa että lyttää toisten ulkonäköä. Maailmassa on paljon kauniimpia kuin B, mutta myös paljon rumempia, lihavempia jne. Aina löytyy parempi ja huonompi versio kaikesta, turha nälviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja leveät hartiat ja pötkökroppa ja kaula lyhyt ja pää iso?
Se se vasta pahannäköistä onkin jos selkä on lyhyt ja keskivartalo säkki. Britneyllä on sentään kauniit kaaret. Ja naiselle kaikken karmeinta on jos on lättäperse, tikkujalat ja säkkikroppa.
Britney on tosi hyvässä kunnossa, näyttää paremmalta kuin keskiverto kaksikymppinen.
Ihmeellisesti vääntyilee tuo kylpyammeen reuna noissa kuvissa. Eli jotenkin noita kuvia on muokattu.
https://www.instagram.com/p/CUdtzpSvlOJ/?utm_source=ig_embed
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahto tulla nyt hyvä fiilis
No, itseasiassa kyllä tuli siitä, että sanoin asian suoraan, kuten sen tunnen. Olisin odottanut tuon luokan megatähden näyttävän paremmalta ilman vaatteita, eikä tavikselta.
-Ap
Sitten asia on ok. Sinulle hyvää jatkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Ap
Harmi et mukavaa luonnetta et kuitenkaan saanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja leveät hartiat ja pötkökroppa ja kaula lyhyt ja pää iso?
Tämä on ihan totta, että itäsuomalaiset ovat persjalkaista väkeä, ehkä Britenyllä on sieltä geenejä.
Pakaraimplantit, lantiolle (hips), pohkeet, rintalihakset (miehelle), poski-impantit (poskipäät), leukaimplantti.. vaikka mihinkä voidaan laittaa implantti tai täyteainetta, jopa peniskeen pistetään täyteainetta.