Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Britney Spearsin kroppa melko mitätön

Vierailija
02.10.2021 |

Eipä ole kovin kummoisen näköinen maailmantähdeksi. Aika tavis ja melko pienet rinnatkin.

Kommentit (102)

Vierailija
21/102 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähes kaikki starat on ihan taviksia ja ainoastaan ihan loputtomiin stailattuja, mutta näköjään tämä oli sulle yllätys.

Kyllä!

Edes nuorena ei Britney riittänyt luomuna!

Oli tekohampaat, silikonitissit, muovihiukset, akryylikynnet, tekoripset jne.

Kuvitelkaa! Edes nuorena.

Nythän se on uurteinen rupsahtava ja vasta 39.

Vierailija
22/102 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahto tulla nyt hyvä fiilis

sano bodyguard, kun pääsi painaan Britneytä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/102 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi hyvännäköinen kroppa mun mielestä. Ei roiku mistään. Huomaa että treenattu on.

Mietin vaan miksi hitossa halusi julkaista kuvat kaikelle maailmalle.

Halusi julkaista koska on sekaisin kuin seinäkello. Sekaisin huu meista, lääkkeistä ja mieli ihan hajalla. Sen saat selville kun kuuntelet hänen puhettakaan, tulee mieleen onko tehty lobotomia hermoromahduksen jälkeen?

Vierailija
24/102 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää arvostella jonkun kroppaa? Mitä väliä minkälainen kroppa on? Ja mitä pahaa pienissä rinnoissa? Pienet rinnat ei ainakaan roiku tiellä. En ymmärrä miten joku jaksaa arvostella muiden vartaloita.

Vierailija
26/102 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähes kaikki starat on ihan taviksia ja ainoastaan ihan loputtomiin stailattuja, mutta näköjään tämä oli sulle yllätys.

Kyllä!

Edes nuorena ei Britney riittänyt luomuna!

Oli tekohampaat, silikonitissit, muovihiukset, akryylikynnet, tekoripset jne.

Kuvitelkaa! Edes nuorena.

Nythän se on uurteinen rupsahtava ja vasta 39.

Pritnillä oli ensimmäisellä kiertueellaan mukana oma solarium, jossa grillasi itseään säännöllisesti.

Onkin ihan super ruskea siinä Baby One Morte Time -videossa. Kyllä se UV-tuho alkaa näkymään, vaikka varmaan käykin kalliissa hoidoissa jne.

Vierailija
27/102 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää arvostella jonkun kroppaa? Mitä väliä minkälainen kroppa on? Ja mitä pahaa pienissä rinnoissa? Pienet rinnat ei ainakaan roiku tiellä. En ymmärrä miten joku jaksaa arvostella muiden vartaloita.

Noi rinnat ei ole edes pienet. Niin.

Vierailija
28/102 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on ollut tip-top kunnossa 20-kymppisenä.

Niin tip top että sinä et varmaan koskaan ole ollut..

Ja hän on edelleen kaunis ja seksikäs, vaikka täyttääkin 40 vuotta joulukuussa.

Hän on rikas, kaunis ja hänellä on erittäin kuuma nuorempi poikaystävä.

Taidat vaan olla katkera ja kateellinen ?

Kukapa ei olisi tip-top parikymppisenä? Itse ainakin olin. Nyt päälle nelikymppisenä olen edelleen kaunis ja hyvässä kunnossa. Miehet katsoo ja kuolaa perään. Olen myös elämässä menestynyt, lahjakas ja naimisissa hyvän miehen kanssa. Rahaakin on. Joten, eipä ole mitään syytä olla kateellinen. Sanoin vain suoraan mitä ajattelin, kun kerran Britney esittelee itseään alasti koko maailmalle niin saa kait sitä silloin arvostella ja mielipiteen sanoa. Ilmeisesti pitäisi vain olla ihastunut ja ylistää? En näe siihen mitään aihetta. Monella tavallisella suomalaisella salilla käyvällä naisella parempi vartalo.

-Ap

Hahah :D säälittävä aikuinen ihminen.

Vierailija
29/102 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi hyvännäköinen kroppa mun mielestä. Ei roiku mistään. Huomaa että treenattu on.

On toki hoikka ja suht kiinteä, mutta muuten yllättävän tavis. Aika pienet rinnat ja peppu.

-Ap

Britneyhän on tavistyttö pikkukaupungista Louisianasta. Hän on perinyt kroppansa vanhemmiltaan kuten me kaikki, Lynne ja Jamie ovat ihan perusihmisiä eivätkä huippumalleja.

Vierailija
30/102 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäisekseen oikein hyvä kroppa, ei silikonia tungettuna jokaiseen ulokkeeseen.

Vierailija
31/102 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko Sam Asghari Britneyn kanssa, jos Britneyllä ei olisi feimii ja hitosti fyffee?

Vierailija
32/102 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Britney Spearsin vartaloa haukkuva ihminen on kyllä täysin vieraantunut todellisuudesta. Hänellä on oikein kaunis kroppa, enkä tiedä miten kukaan voi löytää siitä mitään haukkumisen arvoista. Rinnat ovat normaalin kokoiset ja näkee, että kroppaa on treenattu.

AP varmaan joutuisi kaivamaan silmät irti päästään, jos näkisi minun kropan. 36-vuotias nainen, joka on normaalipainoinen, mutta ei tykkää treenata persettä tai muutenkaan liikkua ulkonäköä ajatellen. Lenkkeilen siksi, että se on kivaa, mutta valitettavasti kestävyysurheilu lähinnä pienentää perää. Ja normaalipainossakin vyötäröllä on jenkkakahvaa jne. Onneksi en koe tarvetta miellyttää muiden ulkonäköihanteita koska elämässä on muutakin sisältöä :D

Vierailija
33/102 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Verrattuna siihen, miltä näyttää yleensä edustuskuvissaan ja videoilla niin oli yllätys, ettei tuon kummoisempi ole. Olisin odottanut näyttävän paremmalta.

-Ap

Sinä AP olet vaan katkera tantta.

Britney on kaunis ja superstara.

Hänellä on rahaa , paljon faneja tukenaan, ihana komea rakastava poikaystävä Sam Asghari.

kaikkea löytyy mutta povi puuttuu.

Vierailija
34/102 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halusi julkaista koska on sekaisin kuin seinäkello. Sekaisin huu meista, lääkkeistä ja mieli ihan hajalla. Sen saat selville kun kuuntelet hänen puhettakaan, tulee mieleen onko tehty lobotomia hermoromahduksen jälkeen?

Tuo on totta. Tasapainoinen ihminen ei tietenkään julkaise itsestään alastonkuvia koko maailmalle. 

Vierailija
35/102 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni todella hyvä, normaali vartalo. Näkee, että treenaa myös. Ei mitään valittamista todellakaan.

Vierailija
36/102 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissit silikonia 😞

Vierailija
37/102 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tissit silikonia 😞

voi olla myös keittosuola eli saline impantit

Vierailija
38/102 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikäisekseen oikein hyvä kroppa, ei silikonia tungettuna jokaiseen ulokkeeseen.

Tisseissä on silikonia. Mihin muualle sitä voi laittaa?

Vierailija
39/102 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on ollut tip-top kunnossa 20-kymppisenä.

Niin tip top että sinä et varmaan koskaan ole ollut..

Ja hän on edelleen kaunis ja seksikäs, vaikka täyttääkin 40 vuotta joulukuussa.

Hän on rikas, kaunis ja hänellä on erittäin kuuma nuorempi poikaystävä.

Taidat vaan olla katkera ja kateellinen ?

Kukapa ei olisi tip-top parikymppisenä? Itse ainakin olin. Nyt päälle nelikymppisenä olen edelleen kaunis ja hyvässä kunnossa. Miehet katsoo ja kuolaa perään. Olen myös elämässä menestynyt, lahjakas ja naimisissa hyvän miehen kanssa. Rahaakin on. Joten, eipä ole mitään syytä olla kateellinen. Sanoin vain suoraan mitä ajattelin, kun kerran Britney esittelee itseään alasti koko maailmalle niin saa kait sitä silloin arvostella ja mielipiteen sanoa. Ilmeisesti pitäisi vain olla ihastunut ja ylistää? En näe siihen mitään aihetta. Monella tavallisella suomalaisella salilla käyvällä naisella parempi vartalo.

-Ap

Maku asia, mieluummin kattelen kyseistä julkkista kuin instabeibeä.

Vierailija
40/102 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kyllä painaa Britneytä ykköseen, kakkoseen ja suuhun ilomielin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi