Britney Spearsin kroppa melko mitätön
Eipä ole kovin kummoisen näköinen maailmantähdeksi. Aika tavis ja melko pienet rinnatkin.
Kommentit (102)
Vierailija kirjoitti:
Härski mujer tuo Spears. Käyttääkö edelleen huumeita kun poseeraa alasti? Arabikundin ei passaa olla mustasukkaista sorttia tai muuten ei hyvä heilu. 😂
Rahan perässä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan normi.
https://th.bing.com/th/id/R.6578bf171c1cbf48cc1017782014a310?rik=fRL1Cc…
Onpas tuuheat bimbbikarvat. Onkohan tatuoidut?
Aika puska kyllä, mutta kyllä sitä silti nuolis.
Miksi nuolisit? Ei vehkeet toimi?
Olen nainen, joten hieman vaikea pannakaan.
Huumehörö ja nyt irrottelee. Pure jenkki.
Luin lehdestä että alastonkuva laittoi internetin sekaisin, mutta kyllä se ainakin minulla on toiminut.
Todellinen tuuliviiri ja epävakaa persoonallisuus.
Hän todella tarvitsee holhoojan . Holtiton, ja hillitön. Ei ihme että isänsä ei halunnu luopua holhoamisesta.
Voi olla että piakkoin on miljoona omaisuuskin pelkkä muisto vain. Mikä ei edes oo pahin mahdollinen katastrofi. Vaan se että lady irrottelee itseään liikaa... Elää vieläkin murrosiän jälki maininkeja. Ei oo ihan normi tapaus.
Ja mää kun luulin, jotta se on tullu tunnetuksi laulamalla.
Vetää huumeita.
Kuuluisi hoitoon ja / vieroitukseen.
Vierailija kirjoitti:
Todellinen tuuliviiri ja epävakaa persoonallisuus.
Hän todella tarvitsee holhoojan . Holtiton, ja hillitön. Ei ihme että isänsä ei halunnu luopua holhoamisesta.
Voi olla että piakkoin on miljoona omaisuuskin pelkkä muisto vain. Mikä ei edes oo pahin mahdollinen katastrofi. Vaan se että lady irrottelee itseään liikaa... Elää vieläkin murrosiän jälki maininkeja. Ei oo ihan normi tapaus.
Onko tämä mielestäsi oikeutus holhoukselle?
Ihmisellä on oikeus irrotella ja tuhlata omaisuutensa miten haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vetää huumeita.
Kuuluisi hoitoon ja / vieroitukseen.
Ai niinkö?
Se on vapaaehtoista.
Miksi taas tällainen turha ketju?
Kenenkään kroppa ei ole mitätön, jos se toimii ja palvelee niin kuin sen pitää. Itse voi tietysti vaikuttaa siihen että se pysyy kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Ja mää kun luulin, jotta se on tullu tunnetuksi laulamalla.
Heh aika hyvä. En jaksanut lukea koko ketjua niin vastaan tähän. Nainen on ollut mitä teinistä asti stara. Mitä se tekee egolle, minäkuvalle ja ihan hermoille voi vain arvailla. On kuitenkin nykyään keski-ikäinen. Pitää jo saada tehdä vaikka huonoja valintoja.
Kuinka monella on lapsia useille? Kuinka moni on töppäillyt kännissä? Jne että voi kauhea kun julkkis sekoilee kun on suuriman osan iästään ollut julkisuuden paineissa. Tuota ulkonäköäkin arvostellaan niin aika hiton hyvä tuon ikäiselle. Panisin jos ihmeen kautta kohtaisin ja tuplana ihmeenä haluaisi seksiä just himoittavan MUN kanssa.
M.50
Tuohan on just hyvä, luonnollinen vartalo?
Hoikka, ei liikaa tai liian vähän mitään.
AP varmaan näitä, joiden silmissä kaunis naisellinen normaalivartalo/hoikka vartalo ei näytä miltään, vaan pitäisi olla hirveet muskelit jne.
No, voin kertoa ettei sellainen rasvaton fitness-kroppa ja jättibebbu ole todellakaan moneen makuun se kaunein vartalo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on ollut tip-top kunnossa 20-kymppisenä.
Niin tip top että sinä et varmaan koskaan ole ollut..
Ja hän on edelleen kaunis ja seksikäs, vaikka täyttääkin 40 vuotta joulukuussa.
Hän on rikas, kaunis ja hänellä on erittäin kuuma nuorempi poikaystävä.
Taidat vaan olla katkera ja kateellinen ?
Kukapa ei olisi tip-top parikymppisenä? Itse ainakin olin. Nyt päälle nelikymppisenä olen edelleen kaunis ja hyvässä kunnossa. Miehet katsoo ja kuolaa perään. Olen myös elämässä menestynyt, lahjakas ja naimisissa hyvän miehen kanssa. Rahaakin on. Joten, eipä ole mitään syytä olla kateellinen. Sanoin vain suoraan mitä ajattelin, kun kerran Britney esittelee itseään alasti koko maailmalle niin saa kait sitä silloin arvostella ja mielipiteen sanoa. Ilmeisesti pitäisi vain olla ihastunut ja ylistää? En näe siihen mitään aihetta. Monella tavallisella suomalaisella salilla käyvällä naisella parempi vartalo.
-Ap
Mutta silti aika tyhjäpää olet ap. Itse en ole koskaan ollut Britney fani, mutta eikös hän ollut laulaja eikä fittnes-malli.
Samaa mieltä. Ei kroppa enää ole kuin 20-vuotiaalla mutta tarvitseeko ollakaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pienet rinnat??? Mun rinnat on varmaan viidesosa noista.
T. Hoikka nelikymppinen
Mitättömät nysätissit on Britneyllä. Ja nekin ilmeisesti vielä implantit.
-Ap
Jostain olet nyt kuitenkin katkera ap, kun mieli vihreänä arvostelet Britneytä.
Kiitos saunan: tuli ketjusta mieleen että suomalaisille alastomuus (oli julkkis tai tavis) ei ole niin täräyttävä juttu kuin jenkeille (jotka ovat yleistäen käsittämättömän kaksinaismoralistisia)
Ei aina ota lääkkeitään ajallaan.
Ja joskus ottaa niitä tripla määrän.
Vartalo ihan kunnossa, ikäisekseen.
Minusta taas soma vartalo. Hyvässä kunnossa, ei liikaa missään, mutta kurvikas. Ei muokattu tai leikelty. Terveen näköinen tässä nykykuvastossa. Hyvä Britney!
Vierailija kirjoitti:
Jenkkiläisittäin huippukroppa, mutta onhan tuo melko "bottom-heavy" eli painopiste perziissä ja reisissä. Malliin Victoria & Madeleine.
Toisekseen; kukaan tervejärkinen ei halua itselleen jättimäisiä roikkotissejä. Mitä hittoa te vouhkaatte?
Jenkeissä on vaikka kuinka paljon hyvännäkösiä. 360 miljoonaa ihmistä, sekaan mahtuu. Mitä horiset. Nuorena teini-ikäisenä oli kuuma pakkaus, elikä uransa huipulla. Nää sen nykytouhut on aika itsetuhoisia.
Hae sinä apua Vauva-palstalle vihaviestejä kirjoittava mt-mama.