Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka saan naisen ymmärtämään, että todella tahdon erota?

Vierailija
02.10.2021 |

Hän ei koskaan ota minua vakavasti. Pitäisikö vain pakata kamat ja lähteä? Yhteistä elämää 10-vuotta takana..

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tahdon erota" ja sitten toteutat asian. Vai lupaako odotat?

Vierailija
2/38 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä varmuuden vuoksi lappu pöydälle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ota sinua vakavasti, ja sitten karkaat kuin 4-vuotias?

Vierailija
4/38 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommoset naiset jotka jää roikkumaan, ovat vastenmielisiä sekä epätoivoisia. Tsemppiä

Vierailija
5/38 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro hänelle että haluat erota ja syyt siihen. Ihan nokikkain näköetäisyydeltä. 

Vierailija
6/38 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tarvitse kenenkään lupaa eroamiseen. Jos jäät odottamaan lupaa, todennäköisesti sitä ei tule. Valitettavasti moni ero menee niin, että toinen vastustaa viimeiseen asti.

Joten kyllä, joudut tekemään päätöksen ja pitämään sen. Joudut vain pakkaamaan ja lähtemään, häneltä et saa ymmärrystä tai lupaa, ja myöhemmin vain haukut päälle. Mutta eron jälkeen kun selviää siitä ekasta vuodesta, alkaa uusi elämä. Minä esim löysin aidon elämänkumppanin, ja onnellisen elämän, mitä ei exän kanssa saanut eikä olisi ikinä tullut.

Vierailija
7/38 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tahdon erota" ja sitten toteutat asian. Vai lupaako odotat?

törkimys. aloittaja on selvästikin empaattinen ihminen, eikä halua tarpeettomasti satuttaa pitkäaikaista kumppania, vaikka haluaakin erota. erot ovat vaikeita, itselläkin oli näitä ongelmia erotessa. siksi venyi vähän turhan pitkäksi.

ap, koita jaksaa ja voimia. muista ettet tule yhtään nuoremmaksi. jokainen hukattu vuosi huonossa suhteessa on pois tulevaisuudesta. aika kuluu. tuon kun pitää mielessä, uskaltaa ehkä irrottautua vanhasta. vaikeaa se on mutta rohkeutta.

Vierailija
8/38 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sanonut vaikka kuinka monta kertaa, ettei meidän suhde enää toimi enkä minä ole onnellinen. Hän reagoi tähän itkulla, itsesäälillä joka lopuksi päättyy siihen että minä lohdutan kun hän itkee ja anelee. Tiedän,olen säälittävä. Ap

Vierailija
9/38 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ota sinua vakavasti, ja sitten karkaat kuin 4-vuotias?

Tiedoksi, "ei ota vakavasti" tarkoittaa vähättelyä, manipulointia ja henkistä väkivaltaa ja gaslightausta. Siitä ei selvitä "puhumalla" ja "neuvottelemalla", koska sellaiset ihmiset eivät neuvottele, he alistavat. Vankilasta pitää paeta, ei sen vanginvartijan kanssa keskustella nätisti.

Ero on ilmoitusluontoinen asia, ja tämä henkilöhän on jo ilmoittanut. Seuraavaksi hän lähtee. Ei pitäisi tulla yllätyksenä.

-eri

Vierailija
10/38 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro, että haluat erota. Jos yrittää vängätä vastaan, pakkaa kamas ja lähde. Eron saa anottua heti, kun on asunut erillään sen kaksi vuotta

Vierailija
11/38 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sanonut vaikka kuinka monta kertaa, ettei meidän suhde enää toimi enkä minä ole onnellinen. Hän reagoi tähän itkulla, itsesäälillä joka lopuksi päättyy siihen että minä lohdutan kun hän itkee ja anelee. Tiedän,olen säälittävä. Ap

Mitä ihmettä sä odotat? Että se nainen hoitaa käytännön asiat eroon liittyen puolestasi? Nyt vaan ton tyhjän uhkailun sijasta toteutat aikeesi, mikäli olet tosissasi tai sitten lakkaat pelleilemästä toisen kustannuksella.

Vierailija
12/38 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet väärä henkilö lohduttamaan. Lohtu pitää hakea muualta: ystäviltä, psykologilta, sukulaisilta. Ei sinun lohtusi auta, vaan sitoo vielä enemmän ex-puolisoasi sinuun.

Minullekin on eron hetkellä sanottu, että minun pitäisi viedä loppuun se mitä aiheutin eli lohduttaa ex-puoliso surusta iloon ja tyytyväisyyteen, tasapainoiseksi. En minä sitä voinut tehdä.

Vierailija
13/38 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on manipulointia ja narsistista häneltä, ja läheisriippuvuutta sinulta.

Seuraavan kerran kun haluat lähteä, lähde. Älä jää kertomaan eikä odottamaan itkua. Laita viesti lähdettyä, älä enää keskustele kasvokkain, tai hän manipuloi sinut taas perumaan.

Vierailija
14/38 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut sekä jättäjänä että jätettynä. Samaistun kumppanisi ahdistukseen, jättämisellä uhkailu on kammottavaa, sitä oikeasti uskoo ja tietää kuolevansa, kun toinen lähtee. Se ei silti saa olla este suhteen loppumiselle. Näistä tilanteista jää henkiin - mutta ei sitä tuossa vaiheessa se jätettäväksi tuleva tietenkään pysty uskomaan. Siksi sinulta vaaditaan nyt vahvuutta. Koita kuitenkin olla ymmärtäväinen toistakin osapuolta kohtaan. Jätetyksi tulo on kammottavaa.

Vierailija
15/38 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ollut sekä jättäjänä että jätettynä. Samaistun kumppanisi ahdistukseen, jättämisellä uhkailu on kammottavaa, sitä oikeasti uskoo ja tietää kuolevansa, kun toinen lähtee. Se ei silti saa olla este suhteen loppumiselle. Näistä tilanteista jää henkiin - mutta ei sitä tuossa vaiheessa se jätettäväksi tuleva tietenkään pysty uskomaan. Siksi sinulta vaaditaan nyt vahvuutta. Koita kuitenkin olla ymmärtäväinen toistakin osapuolta kohtaan. Jätetyksi tulo on kammottavaa.

Minä koin jätetyksi tulemisen, jossa jättäjä halusi lohduttaa ja ymmärtää ja jäädä ystäväksi. Se oli pahempaa. Yritin esittää urheaa ystäville ja jäin vaille kenenkään tukea. En saanut surra ja romahtaa. Koska hän oli kiltti, ajattelin että hän yhä välittää ja muuttaa mielensä vielä. Ihan kamalaa. Parempi tempaista laastari kerralla, ja ymmärtää että se on ohi nyt, ja alkaa toipua. Sellainen ystävinä eroaminen on vielä nöyryyttävää, haluan saada olla vihainen ja raivona ja surra muille. Kyllä se sitten viiden vuoden päästä on jo ohi ja voi olla jopa vaikka ystäviä.

Vierailija
16/38 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilua on sanoa asia suoraan kasvokkain. Ei mitään salailumeininkiä.

Vierailija
17/38 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanot suoraan, nyt erotaan.

Vierailija
18/38 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monta kertaa olet sanonut suoraan, että haluat erota? Tuo "suhteemme ei toimi enkä ole onnellinen" viestittää naiselle sitä, että hänen täytyisi saada suhteenne taas toimimaan. Jos haluat viestittää hänelle haluavasi erota, sun pitää sanoa se suoraan.

Ja sitten sinun pitää myös erota.

Vierailija
19/38 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro, että haluat erota. Jos yrittää vängätä vastaan, pakkaa kamas ja lähde. Eron saa anottua heti, kun on asunut erillään sen kaksi vuotta

Et ilmeisesti asu Suomessa? Suomessa ei ole mitään sääntöä, että pitäisi asua erillään kaksi vuotta ennen kuin voi hakea avioeroa.

Vierailija
20/38 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsit itsellesi oman asunnon ja sanot, että muutat yksin pois. Muutat ja ero on totta. Ette ilmeisesti ole avioliitossa. Älä jää roikkumaan suhteeseen joka ei toimi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän