Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka saan naisen ymmärtämään, että todella tahdon erota?

Vierailija
02.10.2021 |

Hän ei koskaan ota minua vakavasti. Pitäisikö vain pakata kamat ja lähteä? Yhteistä elämää 10-vuotta takana..

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa ihmisistä kieltää tosiasiat. Tämä menee ihan vain hullumaksi vuosi vuodelta, esim kehonpositiivisuuden varjolla kiistetään huonoja elämäntapoja. Lähde vain, siinä se. Sattuu hetken ja ehkä herättää.

Vierailija
22/38 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et selvästikään kykene eroamaan ellet tee sitä ensin ja kerro sitten. Etsi asunto, ja kun olet sen saanut, muuta tavarasi ja itsesi kun hän on töissä. Älä päästä häntä uuteen asuntoosi itkemään. Kun olet ilmoittanut että olet muuttanut, älä ala enää selitellä äläkä kuunnella häntä ja puhua sinua takaisin.

Tämä olettaen, että olet jo sanonut hänelle "mä haluan erota" ihan näillä sanoilla edes kerran, mutta hän ei ole välittänyt eikä uskonut.

Jos olet sanonut pelkästään että "en ole onnellinen", mutta et mitään että haluat eron, hän tosiaan voi luulla että jotain on vielä tehtävissä.

Vierailija
24/38 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet jo kertonut asian monta kertaa. Kerrot vielä kerran ja tällä kertaa et jää lohduttamaan niin, että hän luulee sinun muuttaneen mieltään. Kerrot asian ja soitat hänen ystävän paikalle. Voitko muuttaa väliaikaisesti, jonkin kaverin luokse. Tuolla tekniikallasi hän on kohta raskaana ja eroaminen on astetta hankalampaa, toki ei mahdotonta.

Vierailija
25/38 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

etsi asunto salaa, ja kun voit muuttaa, vie tavarat ja muuta salaa ensin, ja laita sitten viesti, että ei tule enää takaisin vaan haluat erota. Voit sanoa myöhemmin päivän milloin haet loput tavarasi kaverin kanssa (ei yksin).

Vierailija
26/38 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hommaat uuden tyttöystävän ja ilmoitat, että "Mirkku" muuttaa meille, että alas pakkaa kamojasi.

Todellisuudessa sinulla on oikeastaan vaihtoehtona vain muuttaa pois. Pesäero ja etäisyys saa toisen vihdoin ymmärtämään, että olet tosissasi. Kuten aiemmin tuossa vastattiin niin älä lohduta äläkä ymmärrä puolisoasi. Se ei ole sinun tehtäväsi enää.

Vierailija
27/38 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet jo kertonut asian monta kertaa. Kerrot vielä kerran ja tällä kertaa et jää lohduttamaan niin, että hän luulee sinun muuttaneen mieltään. Kerrot asian ja soitat hänen ystävän paikalle. Voitko muuttaa väliaikaisesti, jonkin kaverin luokse. Tuolla tekniikallasi hän on kohta raskaana ja eroaminen on astetta hankalampaa, toki ei mahdotonta.

Totta, ymmärräthän ettet voi enää luottaa että hän käyttää ehkäisyä. Kondomi.

Vierailija
28/38 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko asunto sinun? Hän voi senkin takia vastustaa eroa, koska joutuisi asumaan huonompaan. Ei se välttämättä suurta rakkautta ole, vaikka hän sinulle itkeekin.

Vierailija
29/38 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta, ymmärräthän ettet voi enää luottaa että hän käyttää ehkäisyä. Kondomi.

Tämä on muuten kallisarvoinen neuvo. En avaa enempää, mutta jotkut naiset tekevät mitä tahansa.

Vierailija
30/38 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin eropaperit valmiiksi täytettynä pöydälle. Mies ei suostunut allekirjoittamaan joten postitin vain hakemuksen seuraavana päivänä. Vihdoin mies uskoi että haluan eron.

Vierailija
31/38 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asunto hakuun ja kerrot, että olet näin tehnyt. Sitten ilmoitat muuttopäivän ja hoidat käytännön asiat. Avioliitosta eroon avioerohakemus.

Ilmeisesti haluaisit, että puolisosi sanoisi "juu erotaan vain". Ilmeisesti hällä on jotain läheisriippuvuutta, jos haluaa olka yhdessä, vaikka sinä et. Et voi lohduttaa häntä lopun ikää. Eroa reilusti.

Vierailija
32/38 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen siinä tilanteessa että etsin asuntoa. Olen sanonut ettei puolisoni tule mukaan kun sen löydän ja muutan.

Silti sama tilanne kuin aplla ettei toinen tunnu ottavan tosissaan.

Kai tässä sitten lopulta käy niin että minä vain muutan pois ja toinen saa jäädä selvittämään miten pärjää eteen päin.

Vuokra on minun nimissä niin toivoisin hänen ymmärtävän mikä tilanne nyt on.

Vierailija
33/38 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun eropäätös on tehty niin silloin muutetaan. Ei ole syytä jäädä enää mitään vatvomaan tai selvitteleen exän kanssa. Erohetkellä ihmiset on omillaan ja omien läheisten kanssa. Se ex-kumppani ei ole enää läheinen, joka auttaa ja kuuntelee.

Vierailija
34/38 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asunto hakuun ja kerrot, että olet näin tehnyt. Sitten ilmoitat muuttopäivän ja hoidat käytännön asiat. Avioliitosta eroon avioerohakemus.

Ilmeisesti haluaisit, että puolisosi sanoisi "juu erotaan vain". Ilmeisesti hällä on jotain läheisriippuvuutta, jos haluaa olka yhdessä, vaikka sinä et. Et voi lohduttaa häntä lopun ikää. Eroa reilusti.

Muuten hyvä, mutta manipuloivien ihmisten kanssa ei ole viisasta erota reilusti eikä paljastaa ennalta. Viimeistään silloin "ehkäisy pettää".

Vierailija
35/38 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuten hyvä, mutta manipuloivien ihmisten kanssa ei ole viisasta erota reilusti eikä paljastaa ennalta. Viimeistään silloin "ehkäisy pettää".

Ehkäisy pettää?! Normaali eroaja tuskin käyttää enää hyväksi exää ja menee sänkyyn. Kuvottavaa.

Vierailija
36/38 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkäisy pettää?! Normaali eroaja tuskin käyttää enää hyväksi exää ja menee sänkyyn. Kuvottavaa.

Kuule olisit hämmästynyt mitä ihmiset tekevät ettei heiltä lähde saavutetut edut. Miehet hakkaa ettei vaimo lähde, naiset viettelee "vielä yhden kerran". Väkivaltaa ja manipulointia on monessa muodossa valitettavasti.

Vierailija
37/38 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätin eropaperit valmiiksi täytettynä pöydälle. Mies ei suostunut allekirjoittamaan joten postitin vain hakemuksen seuraavana päivänä. Vihdoin mies uskoi että haluan eron.

Mä jopa lähdin ensin kaverille sohvalle ja sieltä uuteen asuntoon, ja toimitin miehelle avioeropaperit allekirjoitettuna. Puoli vuotta meni ennen kuin hän uskoi ja allekirjoitti ja suostui pankkiin lakimiehen puheille ositukseen. Ja koko seuraavan puoli vuotta v*ttuili kunnes sain lopulliset paperit. Ja kaikki vuodet sen jälkeen, niitä on nyt jo kahdeksan. Näköjään ikinä hän ei tule hyväksymään että halusin erota.

Vierailija
38/38 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ollut sekä jättäjänä että jätettynä. Samaistun kumppanisi ahdistukseen, jättämisellä uhkailu on kammottavaa, sitä oikeasti uskoo ja tietää kuolevansa, kun toinen lähtee. Se ei silti saa olla este suhteen loppumiselle. Näistä tilanteista jää henkiin - mutta ei sitä tuossa vaiheessa se jätettäväksi tuleva tietenkään pysty uskomaan. Siksi sinulta vaaditaan nyt vahvuutta. Koita kuitenkin olla ymmärtäväinen toistakin osapuolta kohtaan. Jätetyksi tulo on kammottavaa.

Minä koin jätetyksi tulemisen, jossa jättäjä halusi lohduttaa ja ymmärtää ja jäädä ystäväksi. Se oli pahempaa. Yritin esittää urheaa ystäville ja jäin vaille kenenkään tukea. En saanut surra ja romahtaa. Koska hän oli kiltti, ajattelin että hän yhä välittää ja muuttaa mielensä vielä. Ihan kamalaa. Parempi tempaista laastari kerralla, ja ymmärtää että se on ohi nyt, ja alkaa toipua. Sellainen ystävinä eroaminen on vielä nöyryyttävää, haluan saada olla vihainen ja raivona ja surra muille. Kyllä se sitten viiden vuoden päästä on jo ohi ja voi olla jopa vaikka ystäviä.

Minulle taas olisi ollut pahinta, että se kaikkein läheisin ihminen ja paras ystäväni lähtee kokonaan pois elämästäni.  Onneksi mies koki samoin, ja olemme eron jälkeen pysyneet läheisinä ystävinä. :) 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi