Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Opin ymmärtämään naisia paremmin lukemalla palstaa

Vierailija
25.11.2014 |

Opin ymmärtämään naisia paremmin kun luen palstaa. Suosittelen naisille miesten moottoriurheilupalstojen lukemista, jotta oppisitte ymmärtämään miehiä paremmin.

t.mies vantaan martinlaaksosta

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opit ymmärtämään miten yksi ryhmä naisia/miehiä/nuoria kirjoittaa AV-palstalla ja millainen keskustelukulttuuri täällä on. Naisista sen sijaan et paljoa opi. Näissä on vissi ero.

Vierailija
2/20 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä usko tämän palstan yksinää olevan ovi naisen elämään. Täällä on vain pintaa ja kulissia kaikki. Ei totuutta nähnytkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, et oppinut. Varo ettet haksahda vähäisen tiedon tuomaan harhaan osaamisesta.

Vierailija
4/20 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkin olen oppinut täällä sen, että naiset mielellään vääntää ihmeellisistä asioista ja ymmärtävät rivien välit paremmin kuin itse tekstin.

Mä olen alkanut ymmärtämään miehiä paremmin palstan avulla.

Yst Nainen Vantaan Tikkurilasta

Vierailija
5/20 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin:teistä kukaan ei tiedä onko kirjoittaja mies vai nainen. Ei sitäkään, minkä ikäinen hän on. Toiseksi: nettikeskustelu on usein kärjistettyä, totuutta on muunneltu. Ei tällaisesta palstasta voi tehdä oikein mitään johtopäätöksiä suomalaisen naisen sielunelämästä.

Vierailija
6/20 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet oppinyt ymmärtämään teinejä, ylilaudan pentuja, mt-ongelmaisia miehiä ja naisia yhdessä. Jos alat kohdella naisia sen perusteella mitä olet täältä oppinut niin onnea matkaan :D Olethan sinäkin täällä.

Vierailija
7/20 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy olla samaa mieltä. Palstan myötä mullekin on avautunut useampi naismaisten naisten hömpötys ja mielensäpahoittaminen. Kiitän itseäni, että oli järkeä moiset kivireet heivata elämästä jo 20v sitten ja mieheni siskon kanssa ei puhuta enää kuin säästä. Kaikki ovat onnellisempia.

N40+

Vierailija
8/20 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 12:22"]

mäkin olen oppinut täällä sen, että naiset mielellään vääntää ihmeellisistä asioista ja ymmärtävät rivien välit paremmin kuin itse tekstin.

[/quote]

Te naiset olette tuollaisia.

Vierailija
9/20 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Eikä tarvinnut tulla kovinkaan montaa vastausta, kun todistin itseni oikeassa olevaksi. Miten se AP:n kirjoitus sitten luettiinkin niin negatiivisilla silmillä? Aivan mielettömän parasta!

Sama Tiksistä. ;)

Vierailija
10/20 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen oppinut pitämään naisista enemmän kun olen pyörinyt täällä. Huomaan, että naiset on ihan yhtä sekaisin kuin monet miehetkin, kuitenkin eri tavalla pihalla :D

Vierailija
11/20 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enemmän luen tätä palstaa, sitä vähemmän ymmärrän (nuoria) naisia. m50

Vierailija
12/20 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 12:31"]

[/quote]

Eikä tarvinnut tulla kovinkaan montaa vastausta, kun todistin itseni oikeassa olevaksi. Miten se AP:n kirjoitus sitten luettiinkin niin negatiivisilla silmillä? Aivan mielettömän parasta!

Sama Tiksistä. ;)

[/quote]

No sulla on kieli miesten perseessä ja käännät selän naisille. Olet nainen myös itse ja naisia haukkumalla teet itsellesikin hallaa. Olet hölmö jos kuvittelet olevasi suomen paras nainen ja ainoa laatuasi.

Ei ole niin että on ryhmä "kaikki naiset" ja sitten sinä.

Vierailija
13/20 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 12:33"]

Mitä enemmän luen tätä palstaa, sitä vähemmän ymmärrän (nuoria) naisia. m50

[/quote]

Varmaan siksi että et oikeasti voi tietää kuka on viestin takana. Ehkä sinutkin on tulkittu nuoreksi naiseksi kun et ole laittanut viestin perään sukupuolta ja ikää?

Vierailija
14/20 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en taas ole tällä palstalla oppinut ymmärtämään muuta, kuin että täällä on fiksuja trolleja ja avauksia, joissa lähtökohdat konkreettisesti asioihin ja tapa pohtia niitä ovat jo täysin erilaisia kuin omassa elämässäni.

Mutta mitään "kollektiivista" naisten tapaa ajatella täällä mielestäni ei ole, täällä on provoja, kärjistyksiä, painotettuja totuuksia, viihdettä ja kiusaa. En välttämättä löydä noista mitään linkkiä tosielämään.

t: nainen 35v.

Vierailija
15/20 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 12:34"]

[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 12:31"]

[/quote]

Sama Tiksistä. ;)

[/quote]

No sulla on kieli miesten perseessä ja käännät selän naisille. Olet nainen myös itse ja naisia haukkumalla teet itsellesikin hallaa. Olet hölmö jos kuvittelet olevasi suomen paras nainen ja ainoa laatuasi.

Ei ole niin että on ryhmä "kaikki naiset" ja sitten sinä.

[/quote]

JUST NÄIN! :D Siinä sitä taas kerrakseen.

Nainen Tiksistä

Vierailija
16/20 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo ole negatiivisuutta, että toteaa ihan vain faktan: tämä palsta ei edusta suomalaisen naisen ajattelumaailmaa. Täältä voi vain lukea sen millä tavalla AV:n käyttäjillä on tapana kommunikoida. Ja me käyttäjät olemme moneen kertaan siivilöitynyt joukko suomalaisia ihmisiä. Se on varmasti totta, että meistä suuri osa on naisia ja jokseenkin sen ikäisiäkin, että ehkä elämme lapsiperhearkea. Mutta on paljon muitakin käyttäjiä ja on monenlaisia syitä miksi täällä kirjoittaa "valikoitunut" joukko.

Vierailija
17/20 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 12:18"]

Opin ymmärtämään naisia paremmin kun luen palstaa. Suosittelen naisille miesten moottoriurheilupalstojen lukemista, jotta oppisitte ymmärtämään miehiä paremmin.

t.mies vantaan martinlaaksosta

[/quote]

Olen palstaileva koti-isä joka ei ole ikinä ollut kiinnostunut moottoriurheilusta, eikä ymmärrä mitään niin sanotuista miesten töistä. Vaimo tekee meillä kaikki kodin rempat, raksalla kun on töissä. Palstalla keskustelleena mun mielikuva ihmisten yksilöydestä on vain vahvistunut. Miehet on yksilöitä ja naiset on yksilöitä. Tällä palstalla on kaikenlaisia ihmisiä.

Vierailija
18/20 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mä olen oppinut pitämään naisista enemmän kun olen pyörinyt täällä. Huomaan, että naiset on ihan yhtä sekaisin kuin monet miehetkin, kuitenkin eri tavalla pihalla :D"

Ihanasta sanottu. Ja miten paljon sitä ylimääräistä aikaa onkin, kun voi pyöriä vauvapalstalla melkein kellon ympäri. Ja moni tuntuu pärjäävän vain muutaman tunnin yöunilla. Tosi tehokasta porukkaa, vaikka monella on päivätyöt ja koti hoidettavana ja tietysti ne ihanat lapset ja lisää halutaan, kun ne ovat niin söpöjä, kun ylimääräistä aikaa ei voi edes laittaa varastoon, vaan se on käytettävä vaikka mammapalstalla. Ihan tärkeä ihminen sitä tuntee olevansa.

Vierailija
19/20 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läppähän tämä ketju oli, mutta toivon ettei kukaan oikeasti tee mitään päätelmiä naisista anonyymin keskustelupalstan kautta. Taitaa olla nuorisoa suurin osa tämän palstan kirjoittajista.

Vierailija
20/20 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, niin varmaan! Tämä palsta onkin mahtavan hyvä läpileikkaus naisen mieleen ja avain naisen ymmärtämiseen! :D Onnea vaan vaimon etsintään!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän