Uskokaa nyt. Lapset kuuluu tehdä parikymppisinä.
Nelikymooisinä ei kuulu tehdä lapsia, vaan odotellaan lapsenlapsia. Kuopion tapahtimat tästä todisteena. Sitä ei vaan keski-ikäisenä enää jaksa.
t. 41v, kolmen teinin isä
Kommentit (58)
Ei ollut vakikumppania silloin eikä yh-vanhemmuus kiinnostanut. Ensin opinnot, sitten vakityöpaikka, sitten vakisuhde, sitten kodinrakentaminen, sitten lapset valmiiseen ja vakavaraiseen elämään. Se on ollut meillä paras vaihtoehto. Ihan hyvin on jaksettu valvoa yöt ja kestää lapsen uhmat.
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 12:37"]Ronja Heino?
[/quote]
No ihan kaikkia paskasakin edustajia ei tarvii tähän kaivaa. Sehän oli spurguhoro a sossun elätti. Samanlainen ois ollu vanhempanankin~ tyyliä sirpa laamanen.
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 12:41"]
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 12:37"]Ronja Heino? [/quote] No ihan kaikkia paskasakin edustajia ei tarvii tähän kaivaa. Sehän oli spurguhoro a sossun elätti. Samanlainen ois ollu vanhempanankin~ tyyliä sirpa laamanen.
[/quote]
Sinun kirjoitustyylisi sen sijaan kertoo suuresta sivistyksestä.
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 12:42"][quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 12:41"]
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 12:37"]Ronja Heino? [/quote] No ihan kaikkia paskasakin edustajia ei tarvii tähän kaivaa. Sehän oli spurguhoro a sossun elätti. Samanlainen ois ollu vanhempanankin~ tyyliä sirpa laamanen.
[/quote]
Sinun kirjoitustyylisi sen sijaan kertoo suuresta sivistyksestä.
[/quote]
Jaa. Ja ihan yhdentekevää mistä kertoo.
No eihän se ikä kerro minkäikäisenä lapset pitää tehdä. Eiköhän ole se minkäikäisenä sitä itse jaksaa ja haluaa. Esim minä 21v voisin hommata jo lapsen, mutt jotkut ovat tän ikäisenä vielä ihan lapsia. Jotkut tykkää ikuisesti tulla ja mennä vapaasti ja hillua baareissa, mutta ei ole minun juttuni. Hyh inhoan käydä baareissa. Liikaa meteliä ja tungosta ja örveltäviä humalaisia. Kyllä minäkin alkoholia juon mutta harvoin. Ja kotona.
Muistakaa nyt, että lapsia ei tehdä, niitä saadaan, jos saadaan.
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 12:45"]
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 12:42"][quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 12:41"] [quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 12:37"]Ronja Heino? [/quote] No ihan kaikkia paskasakin edustajia ei tarvii tähän kaivaa. Sehän oli spurguhoro a sossun elätti. Samanlainen ois ollu vanhempanankin~ tyyliä sirpa laamanen. [/quote] Sinun kirjoitustyylisi sen sijaan kertoo suuresta sivistyksestä. [/quote] Jaa. Ja ihan yhdentekevää mistä kertoo.
[/quote]
HYVÄ HYVÄ!!!! pää asia että lapset tehdään 20-kymppisenä! Sitten se jos tekee vanhempana käy huonosti. se on nyt totistettu!! totisesti SANON MINÄ TEILLE!
Mitä helvettiä on hämähäkkipeppuseksi???? =D
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 12:01"]
Mitäs minulle käy, kun olen saanut lapsia sekä 2-kymppisenä että kolmevitosena? Sekoaa-ei sekoa- sekoaa- ei sekoa *tillin tallin tönttö*
[/quote]
Ei hitto, nyt tarkkana ettei sinua perhemurhata!
Koittakaa nyt ymmärtää, että elämä pitää elää niin kuin joku täysin tuntematon av-isukki on omansa päättänyt elää. Kaikki muu on VÄÄRIN!!!!
Entä ne vuosien 2008-2012 välillä tapahtuneet 14 perhesurmaa, joissa lapset oli tehty valtaosassa alle kolmekymppisinä ja isät silti sekosivat? Missä vika?
Nämä yleistykset perhesurmien ympärillä muuttuvat yhä hullummiksi. Syytetään sukupuolta, syytetään ikää, syytetään koulutusta, kouluttamattomuutta, vaurautta, köyhyyttä, mitä milloinkin.
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 13:27"]Entä ne vuosien 2008-2012 välillä tapahtuneet 14 perhesurmaa, joissa lapset oli tehty valtaosassa alle kolmekymppisinä ja isät silti sekosivat? Missä vika?
Nämä yleistykset perhesurmien ympärillä muuttuvat yhä hullummiksi. Syytetään sukupuolta, syytetään ikää, syytetään koulutusta, kouluttamattomuutta, vaurautta, köyhyyttä, mitä milloinkin.
[/quote]
Mies tekee perhesurman yleisimmin eron koettaessa tai rahahuolien takia. Tappavat myös itsensä naisia yleisemmin. Noissa viime vuosien tapahtumissa suurin tekijä oli raha. Eli kun pitää olla se talo, audi ja marmoritasot. Niinpä.
Syy miksi lapset kuuluu tehdä nuorena on se, että riski lapsen kehitysvammaisuudelle vähenee.