Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi ei enää anna rahaa! :(

Vierailija
25.11.2014 |

Anoppi on siis joka kuun 25.päivä laittanut palkastaan 100€ meidän tilille. Nyt ei ollut laittanut. Kerroin miehelle että ei ole tullut rahaa niin mies sanoi että ei enää tulekaan rahaa vaan mummo ostaa lapselle vaatteita ja mitä tarvitsee. Mies sanoi että oli kertonut äidilleen että viimeksi minä ostin lapsen rahoilla itselleni vaatteita, mikä ei todellakaan pidä paikkaansa! Ostin lapsilisillä itselleni vaatteita ja anopin antamat rahat meni ruokaan!

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kasvaa aikuisiksi.

Vierailija
2/21 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, sinulla voi tilillä määrätä mihin mikäkin satanen menee. Aika näppärä, tuo satanen meni tuonne ja tuo toinen satanen sinne. Ihan oikein anopiltasi.

Vierailija
4/21 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä noin että ostaa suoraan lapselle. Voit tietty anopille kertoa, että millä rahoilla ostit mitäkin. Ihmettelen miten monilla isovanhemmat tukevat rahallisesti lapsiaan/lapsenlapsiaan. Meidän netlilapsinen perhe ei saa euroakaan keneltäkään ja lapset saa pienet lahjat.

Vierailija
5/21 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 11:26"]Jaa, sinulla voi tilillä määrätä mihin mikäkin satanen menee. Aika näppärä, tuo satanen meni tuonne ja tuo toinen satanen sinne. Ihan oikein anopiltasi.
[/quote]

No periaatteessa joo. Samana päivänä tuli raha. En tietenkään ostaisi itselleni vaatteita lapsen rahoilla! Pakko oli kuitenkin ruokaa ostaa! -ap

Vierailija
6/21 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei anopin tarvitse antaa sinulle rahaa. Hienoa että ostaa lapselle.

Vierailija
7/21 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 11:29"]Hyvä noin että ostaa suoraan lapselle. Voit tietty anopille kertoa, että millä rahoilla ostit mitäkin. Ihmettelen miten monilla isovanhemmat tukevat rahallisesti lapsiaan/lapsenlapsiaan. Meidän netlilapsinen perhe ei saa euroakaan keneltäkään ja lapset saa pienet lahjat.
[/quote]

No meillä on vain yksi lapsi ja anopin ainoa lapsenlapsi. Anoppi ja appiukko ovat hyvätuloisia ja varakkaita. -ap

Vierailija
8/21 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 11:31"][quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 11:26"]Jaa, sinulla voi tilillä määrätä mihin mikäkin satanen menee. Aika näppärä, tuo satanen meni tuonne ja tuo toinen satanen sinne. Ihan oikein anopiltasi.
[/quote]

No periaatteessa joo. Samana päivänä tuli raha. En tietenkään ostaisi itselleni vaatteita lapsen rahoilla! Pakko oli kuitenkin ruokaa ostaa! -ap
[/quote]

Eli vaatteet olisi jäänyt ostamatta, mutta anoppi antoi satasen niin ostit vaatteita. Siis anopin satanen meni sinun vaatteisiin.

Vierailija
9/21 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsilisäkin on -yllätys yllätys- lapsia varten!

Vierailija
10/21 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 11:32"][quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 11:31"][quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 11:26"]Jaa, sinulla voi tilillä määrätä mihin mikäkin satanen menee. Aika näppärä, tuo satanen meni tuonne ja tuo toinen satanen sinne. Ihan oikein anopiltasi.
[/quote]

[/quote]

Eli vaatteet olisi jäänyt ostamatta, mutta anoppi antoi satasen niin ostit vaatteita. Siis anopin satanen meni sinun vaatteisiin.
[/quote]

Anopin antama satanen meni ruokaan! Olisin joka tapauksessa ostanut vaatteita mutta ehkä halvempia. Ostin talvitakin ja talvisaappaat ja ne on ihan pakolliset kyllä! Eikä niitä halvemmalla edes saa! -ap

Vierailija
11/21 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 11:35"]Lapsilisäkin on -yllätys yllätys- lapsia varten!
[/quote]

Lapsilisä on elämistä varten! Tästä on aina ollut vääntöä mutta kyllä se on ihan elämistä varten! -ap

Vierailija
12/21 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 11:36"][quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 11:32"][quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 11:31"][quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 11:26"]Jaa, sinulla voi tilillä määrätä mihin mikäkin satanen menee. Aika näppärä, tuo satanen meni tuonne ja tuo toinen satanen sinne. Ihan oikein anopiltasi.
[/quote]

[/quote]

[/quote]

Anopin antama satanen meni ruokaan! Olisin joka tapauksessa ostanut vaatteita mutta ehkä halvempia. Ostin talvitakin ja talvisaappaat ja ne on ihan pakolliset kyllä! Eikä niitä halvemmalla edes saa! -ap
[/quote]

Eli jos anoppi ei olisi antanut satasta, et olisi ostanut ruokaa? Kyllä tässä nyt on käynyt juuri niin, että tuhlasit anopin antaman satasen omiin vaatteisiisi.

Vierailija
13/21 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa siltä, että olisi parempi jos kaikki rahaliikenteesi menisi edunvalvojan kautta.

Vierailija
14/21 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opetelkaa käyttämään kierrätyskeskuksia. Kuka tarvitsee joka talvi uudet rytkyt?

Vierailija
15/21 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on hyvätuloiset vanhemmat jotka eivät lähetä minulle rahaa. Eivät lähettäneet edes silloin kun olin asunnoton. Ymmärrän sen täysin, ei heillä ole velvollisuutta elättää täysi-ikäistä tytärtä. Aikuisen ihmisen on pärjättävä omillaan.

Vierailija
16/21 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha. Asia, joka saa riitoja aikaiseksi. Ex- miniäni oletti, että olen valmis maksamaan yhtä jos toista. Olen aina ostanut lapsenlapselleni vaatetta tms omasta tahdostani. Ja miten omat varani ovat antaneet myöden. Sain miniän vihat muinoin niskaani, kun en suostunut ostamaan huonekalua heille. Niin minulla ei ollut varaa. Eikä halua ja sen myös sanoin. Lapseni ymmärsi, miniä ei.

Ja olen auttanut heitä paljon.  On aika karua saada huutia. Turhasta.  Miten miniäni oikein urakalla höykytti minua ja valitti miten olen itselleni ostanut jotain. Ei mennyt perille, kun sanoin ettei auttamiseni tarkoita sitä, että luopuisin omista asioistani.

Nyt hän on ex miniä ja hyvä niin.

Vierailija
17/21 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vanhempien pitää vielä rahoittaa lapsensa ja tämän perheen elämää? Kyllä aikuiset, jotka ovat jo lapsiakin tehteet, pystyvät elättämään itsensä. Ellei työtä ole voi hakea tukia. 

Isovanhemmat voivat halunsa mukaan auttaa aikuisten lastensa perheitä, mutta ei se mikään velvollisuus ole. He ovat jo omat lapsensa kasvattaneet ja elättäneet. Sen jälkeen he voivaat elää, olla ja käyttää rahansa miten haluavat. 

Vierailija
18/21 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on varma trolli, mutta tartun nyt kuitenkin täkyyn.
Minä kieltäytyisin jos anoppi rahaa tarjoaisi, ehkä persettä ottaisin jos antaisi ; )

Vierailija
19/21 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 11:46"]

Opetelkaa käyttämään kierrätyskeskuksia. Kuka tarvitsee joka talvi uudet rytkyt?

[/quote]

Kuka tarvitsee joka talvi vanhat rytkyt?

Vierailija
20/21 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kieltäydyn rahasta nyt kun menee paremmin. Silloin kun olin äitiyslomalla ja mies opiskeli otimme kaiken avun vastaan ja välillä jopa mies pyysi rahaa. Vaatteita ei tuona aikana todellakaan ostettu, miehelläni ei esimerkiksi ollut talvitakkia 2 vuoteen, eikä syystakkia myöskään, käytti sellaista vanhaa vähän topattua liiviä. Saimme seurakunnalta ruoka avustuksia.

Silloin kun menee huonosti täytyy jättää kaikki ylimääräinen ostamatta ja pakolliset ostaa jos on varaa käytettyinä. Ei ole kenenkään muun vastuulla pitää teistä huolta, teidän täytyy kantaa itsestänne itse vastuu, jos lapsi saa lahjoja tai rahaa pitää muistaa kiittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme