Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Hoitavaan seksiin Vagisan-liukuvoide"

Vierailija
25.11.2014 |

,´...suoraan Lassukan mainostoimistosta.

AAAAARGH!

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me mietittiin kanssa miehen kanssa, että mihin ihmeen "hoitavaan seksiin"? Onko jollain ideaa?

Vierailija
2/15 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tee kipiää vaan paikat vaan paeanee kun on kosteutta vaginassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paranee, t.3

Vierailija
4/15 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan testannut tuota?

Vierailija
5/15 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen testannut. Ehkäisykapselin vuoksi alapää oli kuiva kuin saharan autiomaa. Kyllä se hieman auttoi ja kostutti. Nyt otatin kapselin pois ja kylläpäs löytyi tunto takaisin alapäähän! T. 3

Vierailija
6/15 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotamme markkinoille myös Kyrpäsan -kullivoidetta.

Vierailija
7/15 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 11:26"]

[/quote]

Öh, panemiseen ei ikinä pitäiis ryhtyä jos vaginassa ei ole kosteutta! Esileikki on sitä varten että on vagina saa kosteutta.

Vierailija
8/15 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin ja alko haista apaikat todella karseelle. Kaupan kassajonossakin alkoi jo muilla päät kääntyillä hajun lähdet4ä etsiessään.

Vierailija
9/15 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kun söin e-pillereitä, oli alapää kuiva kun sahara. Siinä ei oma kostuminen ennen seksiä edes auttanut tai riittänyt. Ongelma ratkesi, kun lopetin hormoniehkäisyn.

Vierailija
10/15 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 11:32"][quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 11:26"]

[/quote]

Öh, panemiseen ei ikinä pitäiis ryhtyä jos vaginassa ei ole kosteutta! Esileikki on sitä varten että on vagina saa kosteutta.
[/quote]
Kerropa se minun alapäälleni. Raskaus, synnytys ja imetys ovat tehneet alapäästä aavikkomaisen kuivan, ei ole väliä kestääkö esileikki 5 min vai 50 min, ei sillä olenko kuinka kiihottunut tahansa jne. En väitä, että näin käy kaikille mutta itselleni kävi. Baby oil on ollut hyvänä apuna :)

Vierailija
11/15 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei paljon esileikit auta kuin mielen virittämiseen silloin kun on hormoniehkäisy käytössä. Pää haluaa, mutta alapäässä ei tapahdu mitään. Ei ole edes tuntoa.

Vierailija
12/15 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kuivuuden aiheuttanut kohdun poisto(totaali). Monestikin joutunut käyttämään liukkaria. Sitäpaitsi se ensimmäinenkin kosketus työmiehen sormilla sinne alakertaan on miellyttävämpi kun sipaisee vähän liukkaria...

Vierailija
13/15 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ot, mutta on se helevetti kumma ettei nykylääketiede kykene kehittämään ehkäisypillereitä jotka eivät veisi haluja!!

Sama kuin mielialalääkkeet, masennus voi helpottua mutta seksi loppuu ja lihot 25kg, näin kärjistäen..

Anteeksi, palataan aiheeseen :)

Vierailija
14/15 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jesta tuota slogania. Se on meillä jo sketsihahmotyyppinen hokema, lapsilla siis. Itse vaan yritän hillitä niitä olemaan joskus hiljaa.

Vierailija
15/15 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai "Onko sinulla peräsuoliongelmia"........

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi