Ovulaatio oli, kuukautiset myöhässä, ei raskaana testin mukaan
Ovis todettiin ihan gynellä ultrassa. Jos en ole raskaana niin eikö silloin kaiken järjen mukaan pitäisi tulla kuukautiset? 5 vrk nyt myöhässä, yleensä aina lähes tunnilleen säännölliset. Alavatsaa polttelee ja kuumottaa. Milloin lääkäriin? Onkohan mulla joku tulehdus? Valkovuoto on lisääntynyt ihan kuin raskausaikana on ollut ennenkin ja vessassa saan hypätä usein. Ei kuitenkaan vaikuta ainakaa virtsatieinfektiolta, koska sen oireet tunnistan. Mihin kuukautiset voi yhtäkkiä kadota? Kertokaa kokemuksia!
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 10:46"]
Onko muita myöhään plussatestin tehneitä? Mielellään kuulisin kokemuksia.
[/quote]No ei sentään kovin myöhään, mutta itse sain aikaiseksi plussan vasta kuudennella viikolla, kun menkat olivat jo reilusti myöhässä. Pari päivää aikaisemmin vielä selkeä negatiivinen.
On se kiva kun jollain on ollut helppoa ja ihan sama tuleeko lasta ;)
Mun mielest tollaiset leveilijät sais mennä huitin pyllyyn!!!
Vanha ketju, mutta löytyi kun etsin netistä kokemuksia. Mulla siis ovistesti näytti plussaa kp 12. Sen jälkeen en testaillut, kun oletin tosiaan oviksen olleen silloin. Mutta hölmönä käytin sitten ovistestiä uudelleen kp 29, kun olin lukenut että sekin voi näyttää raskauden. No, kirkkaan punaiset viivat. Ehdin jo iloita, mutta seuraavan päivän varsinainen raskaustesti olikin negatiivinen. Sitten tein vielä varmuudeksi ovistestin kp.30 jolloin se olikin alkanut haalenemaan, ja kp 31 ovistestissä ei näkynyt enää mitään. Normaalisti kiertoni on ollut 27-29 vrk. Olikohan mulla siis jostain syystä myöhästynyt tuo ovulaatio...ihmetyttää vain että kun se oli positiivinen sekä kp 12 ja 29.
Mulla oli menkat myöhässä ja tein useamman testin, jotka kaikki näytti miinusta. Lopuksi kun ties kuinka mones testi näytti plussaa niin ultrassa käytyäni selvis että olin rv10!! Näin meillä. Raskaus sujui normaalisti kuitenkin.