Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nälkäpeli- Matkijanärhi, osa 1.

Vierailija
25.11.2014 |

Ootteko käyny kattomassa ja mitä fiiliksiä? Minä kävin.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mahtava elokuva! Ja tuo Hanging tree-laulu on mun ehdoton lemppari kaikista elokuvien laulukohtauksista ikinä.  Ja mä olen kyllä kuunnellut youtubesta biisiä, löytyy useita eri versioita.

Vierailija
2/37 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies nukahti leffan aikana :D Ei ollut ihan minunkaan mieleen elokuva, mutta vaikuttavia kohtauksia oli. Tykkäsin kohtauksista, jossa districtien (mitä olivatkaan suomeksi) ihmiset nousivat tyranniaa vastaan.

tuossa se hanging tree-kappale 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinipissiksille suunnattu leffa. Boring..

Vierailija
4/37 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin tästä juuri sen takia, että se tuntui välivaihe-elokuvalta. Edelliset osat olivat täynnä actionia (oli tässäkin tosin), että tällainen rauhallinen vaihe sopi hyvin tähän kohtaan. Elokuvassa kapina rakentui loppua kohden ja seuraavaa elokuvaa kohti. Ei se ole minusta huono asia, jos elokuva pohjustaa seuraavaa osaa. 

Kirjoja en lukenut. Tässä on mielestäni yksi niistä harvoista tapauksista, joissa leffat on parempia kuin kirjat.

Vierailija
5/37 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko tämän katsoa jos ei ole lukenut kirjaa eikä tiedä mistä kysymys

Vierailija
6/37 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo vielä nähnyt. Mutta mulla on kaikki nälkäpeli kirjat ja oon lukenut ne jo useempaan otteeseen. =) Odotan innolla, että pääsen näkemään ton kolmannen leffan, joskin en odota siltä niin kauheesti kun tiedän tosiaan, että vasta vikassa päästään kunnolla tositoimiin. =) Harmittaa kun tossa kolmosessa näytetään varmaan enemmän Galea kuin Peetaa, enkä oikein oo tykännyt Galesta missään vaiheessa.

Vierailija
7/37 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miköä osa 1, eikö näitä ole ollut ennenkin

Vierailija
9/37 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppubiisi (Lorde- Flicker) on ihana!

Vierailija
10/37 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarjan paras elokuva toistaiseksi, mutta niin on se kirjakin paras niistä kolmesta. Saas nähdä onko viimenen elokuva kuitenkin kaikista paras.

Vierailija
11/37 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Hobittia syytetään tarinan pitkittämisestä elokuvasarjan paisuttamiseksi, niin ainakin siinä on edes yritetty tehdä jotain lisäajalla. Tässä oli pelkästään kaikki mahdollinen venytetty vähintään kolme kertaa liian pitkiksi kohtauksiksi, mikä saa koko leffan näyttämään joltain huonojen amatöörien viritykseltä.

Vierailija
12/37 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 02:56"]Jos Hobittia syytetään tarinan pitkittämisestä elokuvasarjan paisuttamiseksi, niin ainakin siinä on edes yritetty tehdä jotain lisäajalla. Tässä oli pelkästään kaikki mahdollinen venytetty vähintään kolme kertaa liian pitkiksi kohtauksiksi, mikä saa koko leffan näyttämään joltain huonojen amatöörien viritykseltä.
[/quote]

eli sun mielestä olis parempi mennä orjallisesti kirjan mukaan ja antaa Katnissin olla nukutettuna suurin osa ensimmäisestä puolikkaasta eli hups, ensimmäinen elokuva? Ja että kaikki muut tapahtumat olisi hänelle vain käyty kertomassa? Olishan tuo totta että ainakin ois budjetti ollu elokuvalle pienempi.

Vierailija
13/37 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkijanarhi? Mika ihme se on? Mockingbird on satakieli. Taitaa olla sama kaantaja jonka mielesta elbow grease on kyynarpaarasvaa. Maksetaanko naille kaantajille oikein rahapalkkaa?

Vierailija
14/37 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 05:59"]Matkijanarhi? Mika ihme se on? Mockingbird on satakieli. Taitaa olla sama kaantaja jonka mielesta elbow grease on kyynarpaarasvaa. Maksetaanko naille kaantajille oikein rahapalkkaa?
[/quote]
Elokuvassa ja kirjassa on mockingjay (ei mockingbird).

Vierailija
15/37 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tähän astisista huonoin ja tylsin, ikäänkuin tämä oli vain "välivaihe-elokuva" siihen 2-osaan.

Olin tosi pettynyt, odotettiin tytön kanssa tämän elokuvan tuloa kuin kuuta nousevaa siitä asti kun edellinen leffa käytiin katsomassa.

Vierailija
16/37 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 jatkaa vielä, että itse en ole kirjoja lukenut, joten en tiennyt yhtään mitä odottaa.

Vierailija
17/37 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsä ja pitkävetinen. Olin aikast pettyny. Kahdessa ensimmäisessä oli enemmän toimintaa. Mun mielestä ihan turha leffa. Nyt saa odottaa ties kuinka kauan sitä viimeistä ja ratkaisevaa osaa joka olis voinu tulla jo tämän tilalle.

Vierailija
18/37 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks tää leffa suoraan jatkoa siihen nälkäpeli kakkoseen? Vai joku uusi tarina?

Vierailija
19/37 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sovi lapsille sitten, muistakaa!

Vierailija
20/37 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä kuin 10.

nro 8

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän