Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 61v ja raskaana, kysyttävää?

Vierailija
25.11.2014 |

Näin pääs käymään.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos et kykene hoitamaan lastasi 10v päästä?

Vierailija
2/12 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aikuinen tytär joka hoitaa..

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossa kaikki on ihmeellistä. Onnittelut sinne.

Vierailija
4/12 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 01:56"]

Porvoossa kaikki on ihmeellistä. Onnittelut sinne.

[/quote]

Vähän mautonta..

Ap

Vierailija
5/12 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinua ei siis haittaa että sinua tullaan luulemaan lapsesi mummoksi? Entäs jos lapsi onkin sairas? Kamala ajatus jos olisi joku yläasteikäinen ja oma äiti saattaisi olla vanhainkodissa :/

Vierailija
6/12 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 01:58"]

Sinua ei siis haittaa että sinua tullaan luulemaan lapsesi mummoksi? Entäs jos lapsi onkin sairas? Kamala ajatus jos olisi joku yläasteikäinen ja oma äiti saattaisi olla vanhainkodissa :/

[/quote]

Entä sitten jos lapseni on sairas? Entä jos omasi on? Entä sitten jos luullaan mummoksi? Olen nuorekas ja pitänyt itsestäni huolta. Terveys on rautaa ja omaisuutta on mitä jättää sekä rakastava suku..

Ap

Vierailija
7/12 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sinua ole opetettu että jos "vehtaa" mieten kanssa voi tulla raskaaksi?  

Mitä mieltä vanhempasi ovat asiasta?

Vierailija
8/12 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys: miksi teet näin paskoja provoja? Kuinka yksinkertainen olet kun luulet, että joku uskoo juttusi?

Vierailija
9/12 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma äitini on tehnyt 8 lasta joista nuorimman 46vuotiaana. Nyt hän on 60 ja vaikka aina haaveillutkin tekevänsä yhden vielä tuon ikäisenä niin onneksi ajatteli järjellä. 14 täyttävä pikkusisko pelkää jo nyt että äiti vanhenee ja kuolee pois ennen kuin hän näkee nuorimmankin tyttärensä lapset.
Vai oisko vaan vitsi koko tämä aloitus?

Vierailija
10/12 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni varmaan pyörii haudassaan mutta äitini ei tiedä vielä..

Ap

Vierailija
11/12 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 02:00"][quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 01:58"]

[/quote]

Entä sitten jos lapseni on sairas? Entä jos omasi on? Entä sitten jos luullaan mummoksi? Olen nuorekas ja pitänyt itsestäni huolta. Terveys on rautaa ja omaisuutta on mitä jättää sekä rakastava suku..

Ap
[/quote]
Minä ainakin olisin nuori ja kykenenä hoitamaan lasta ellen yllättäin sairastuisi. Kun lapsesi olisi 20 niin sinä olisit 80. Suurempi riski sinulla on siis. Kai tajuat että raskaus on jo itsessään riski tuon ikäiselle? No, provo tai ei niin tee kuten haluat. Toivottavasti muut eivät kärsi siitä.

Vierailija
12/12 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 02:01"]

Oma äitini on tehnyt 8 lasta joista nuorimman 46vuotiaana. Nyt hän on 60 ja vaikka aina haaveillutkin tekevänsä yhden vielä tuon ikäisenä niin onneksi ajatteli järjellä. 14 täyttävä pikkusisko pelkää jo nyt että äiti vanhenee ja kuolee pois ennen kuin hän näkee nuorimmankin tyttärensä lapset. Vai oisko vaan vitsi koko tämä aloitus?

[/quote]

Sain ensimmäiseni parikymppisenä ja hänet elätti vanhempani.. Haluan vielä kokea äitiyden..

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan