Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maaliskuisten-06 uusi viikko 36

04.09.2006 |

Pitkästä aikaa aloittamassa pinoa :)

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle laitettiin hormoonikierukka kesäkuussa. Terkka sanoi myös että kannattaa otta särkylääke tunti ennen aikaa. No mähän kiltisti otin, ja oikeen burana 600. Nämä sattumisasiat on ihan ihmisestä kiinni. Mulla ei kyllä pahemmin sattunut. Oli niinkuin nipistys, mutta vaan kovempi. Tuntui kuitenkinv ain hetken aikaa, vajaa minuutin ehkä. Kannattaa muuten sittne lähtiessä laittaa jos ide, vuotoa tulee laiton jälkeen. Sen päivää oli mahassa sellainen " menkkajomotus" mutta sen aamuisen särkylääkkeen jälkeen en toista tarvinnut.

älä jännitä turhaan. Hyvin se menee!!!

-Santtu

Vierailija
22/28 |
07.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun tän päiväinen kierukan laitto. sain aamulla vasta kuulla pari viikkoa sitten otetun PAPA-kokeen tuloksen jossa mulla ilmeni jokin tulehdus. Lääkäri oli siis sitä mieltä että kannattaa siirtää kierukan laitto mahd seuraaviin kuukautisiin että saadaan tuo tulehdus hoidettua pois päiviltä ensin. Sain siis FLAGYL emätinpuikko lääkekuurin viikoksi. Muuta ei lääkäri osannu sanoa tulehduksen laadusta. Papan tulokset oli normaalit.

Että pääsinpähän pälkähästä tällä kertaa mutta olin siihen jo niin asennoitunut että toisaalta harmittaa kun se peruuntui.

Viimeyö oli taas yhtä hulabaloota niin että tuntui että en olis nukkunut kuin aamu 5 stä seiskaan. Hain vaunut tuolloin viiden aikaan makkariin ja niissä joel sitten nukkui rauhallisesti 8,15 asti. Mä vaan jouduin taas herään seiskalta kun lähetin esikoisen eskariin. Täällä siis aika väsyneet tunnelmat. Onneks on taas viikonloppu ovella ja saa paremmin nukkua kun mieskään ei ole yövuorossa. Ajateltiin ens viikosta tai viikonlopusta alkaen alottaa myös kunnolla unikoulu. Koitetaan tassutella ja tai sitten huudatetaan vähän jos se ei auta. Pakko jotain jo tehdä kun tuntuu että joka yön valvon ja päivät päälle. Muuten ei jaksa jos ei jotain konkreettista tee jo.

Kerrompa sitten taas kuulumisia kun jaksan ja ehdin miten meidän unikoulut sujuu. Moi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippis maaliskuiset!!

Auttakaa nyt minuu!!Mulla on jo kauhea stressi kun ei tuo meiän pieni mies viihdy edelleenkään mahallaan kun noin 2min. kerrallaan, saati sitten että yrittäis ryömiä. Lueskelen teitin juttuja ja tuntuu että kaikkien muiden lapset jo ryömii ainakin. Onko kellään muulla tällästä laiskiasta kotona? Selällään kyllä viihtyy, mutta ei tahdo itse mahalleen edes kääntyä...Esikoinen ryömi jo 5kk:n ikäisenä..No, ehkä olen turhaan huolissani, erilaisiahan kaikki vauvat ovat, mutta silti!!Vinkkejä?

täällä ollaan kans hirveässä räkätaudissa, odottelen vain että näinkö tarttuu oskariinkin. Ite yskin ja niistän yötäpäivää, huoh!!

Siitä lonkallakantamisesta, niin vaan meisänkin esikoisella aivan " normaalit" jalat, vaikka roikotin lonkalla melkein ensimmäisen vuoden!!

Mukavaa päivää kaikille!!

-maalishelmi ja Oskari 5,5kk-

Vierailija
24/28 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pätkä kävi eilen kukkapurkilla kun hetken touhusin keittiössä. Yleensä se ei ryömi ku lelujensa perässä tai koirien luo sellasia puolen metrin matkoja. Pikkusen eilen ihmettelin että mihin jätin pojan ku äkkiä olkkarin ovesta vilasin että ei se kyllä ole omalla tilkkutäkillään.

Toissapäivänä käytiin mummoa töissä katsomassa. Pätkä on kyllä sellanen naisten naurattaja. Tädit oli ihan innoissaan ku Pätkä niitä kuikuili mummon sylistä ja naureskeli niille.

MAALISHELMI ei kannata vielä olla huolisaan ellei ne neuvolassa oo asiasta sanonu. Mun kaverin poika nyt 10kk oppi just ryömimään. Kaveriahan tietty kauheesti harmitti ja vaivas ku ei poika liikkunu mutta neuvolassa ne ei ollu vielä kovin huolissaan. Se on vaan hirmu rauhallinen poika muutenki. Eikä viihtyny koskaan mahallaan vaan oli yleensä sellasessa kävelytuolissa. Nyt ku se on oppinu ton ryömimisen eikä tarvii paikoillaan maata nii hyvin viihtyy lattialla.

Hauskaa viikonloppua kaikille.

Vierailija
25/28 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

esikoinen meni eskarista suoraan kaverilleen leikkiin. MAALISHELMImeillä esikoinen ja kakkonen ovat myös aikanaan lähteneet myöhään liikkumaan. Esikoinen oli apaut 6 kk kun kääntyi ekan kerran ja ryömimään lähti vasta noin 10 kk iässä. Samaten kakkosella oli suunnilleen sama aikataulu. Kävelemäänkin lähtivät vasta 1v3 kk iässä. Ei meillä myöskään Joel vielä ryömi vaikka on jo 6,5 kk. Kääntynyt on kyllä vatsalleen melkein kahden kuukauden ajan, mutta selälleenkin on kääntynyt vasta muutamia kertoja vahingossa. Napansa ympäri pyörii vatsallaan ollessaan ja muutaman sentin pääsee jollain iheme konstilla eteenpäin mutta ei sitä ryömimiseksi voi vielä kutsua ; ) Konttaus asentoon vetää itseensä mutta lysähtää samantien maahan takasin. Meillä kaikki lapset ovat alkaneet viihtyä vatsallaan vasta sitten kun oppivat itse kääntymään.

Joel nukkui piiiitkästä aikaa viime yönä suht hyvin..tosin hain yöllä klo 24 vaunut makkariin ja laitoin pojan sinne kun oli niin levoton omassa sängyssään ja vaunuissa sitten nukkui aamu kuuteen siten että kerran tuona aikana laitoin tutin pojan suuhun. En oikein nyt osaa päättää alotanko sen unikoulun vai jatkanko vaunuissa nukuttamista jos ja kun siellä nukkuu jatkossakin hyvin?! Toisaalta on siinä sitten kuitenkin joskus unikoulun paikka kun pitäis taas sänkyyn oppia nukkumaan : 0 Vaikeita asioita päättää kuinka tekis nyt.

Täällä on vettä satanu eilisestä alkaen taukoamatta. Plääh. Ei huvita ulos mennä yhtään vaikka siellä olis ihanan raikasta. Pitäis siivotakin vähän kun koko viikonlopun käy vieraita juhlimassa esikon synttäreitä. Ei vaan jaksais tehdä mitään. Aamulla jo pyyhin pölyjä. Imuroida pitäis ja vessat siivota. Taidan nakittaa miehelle ainakin imuroinnin.

Hyvää viikonloppua kaikille!

Vierailija
26/28 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se aina huojentaa kuulla muilta että suotta murehtii, vaikka itse sen alitajunnassaan kyllä tietää. Ompa tuo Oskari muutenkin hirmu rauhallinen ja mietteliäs poika. Vaikeaa vaan uskoa kun ykkönen on ollu vauvasta asti aivan mieletön elohopea...esikoinen tuli kerhosta ja nyt molemmat on päikkäreillä joten on ihanan rauhallista...ainaskin hetken..Taidan ottaa Ketorin Hotin ja pötkähtää sohvalle!!

nauttikaa sysyn saapumisesta ja kynttilöistä!!

- maalishelmi ja oskari-

Vierailija
27/28 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=lightblue]Äsken tapahtu maailmaan suurin ihme, Nooa väänsi ja käänsi sohvalla ja sitten rupes kitisee. Imetin ja vein ihan hereillä olevan pojan omaan sänkyyn. Annoin pehmolelun kainaloon ja soittorasian soimaan. Huoneesta ei kuulunu ääntäkään ja sitten hiivin kattomaan... NOOA NUKKUI! Oikeesti tätä ei oo tapahtunu varmaan kuin korkeintaa kaksi kertaa melkein puolen vuoden aikana.

-monkey, joka on ihan ihmeissään-

Vierailija
28/28 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä juhlittu koko viikonloppu esikon synttäreitä ja nytkin hetkellä millä hyvänsä ovikello soi..joten pikaseen.

Joelilla ei sitten toiminutkaan pidemmän päälle se vaunuissa nukuttaminen öisin vaan siellä myös alkoi samanlainen ähräys parina viimesenä yönä joten alotamme ens yönä unikoulun tai tassuttelun. Katsotaan miten yöllä käy. Jaksetaanko sittenkään kuunnella koko yötä huutoa!

Nyt ovikello soi. Moi!