Luin tänään miesten keskustelupalstoja ov
ja huomasin, että miehet ovat paljon fiksumpia kielenkäytössään mitä av-palstalta lukee. Ensinnäkään ensimmäistäkään kirosanaa, haistattelua, idiootiksi haukkumista ei ollut.eräs ketju oli kolmen vuoden ajalta. Mikäli joku oli eri mieltä, niin vastaus oli tyyli: 'kuulehan, oletko ottanut huomioon että...) tosi siistii!
Ne ovat kyllä yhteen aiheeseen liittyviä, en ainakaan tällaista aihevapaata löytänyt. Otetaan miehistä mallia!!!
Kommentit (32)
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 08:10"]
Minä olen käynyt pari kertaa lukemassa anonyymipalstaa johon kirjoittaa bisnesmiehiä. Jutut ovat niin törkeitä ja ilkeitä että niistä tuli pitkäksi aikaa todella kurja olo vaikka en itse edes osallistunut keskusteluun eikä mikään ilkeys osunut minuun. Tämä vauvapalsta, joka on oikein tietämäni naisten palsta, ei yllä lähellekään sitä ilkeilyä minkä sieltä miesten palstalta löysin. Täällä on varsin kevyttä kamaa.
[/quote]
No kerro mikä palsta se oli, niin käydään lukemassa. Koska se on anonyymipalsta, niin tuskin sitä tervitsee salailla.
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 07:52"]
Minä pyörin enemmänkin miespalstoilla ja mm. murossa vedetään heti "taitaa sulla olla aika pieni mulkku"-kortti, jos joku koittaa esittää eroavan mielipiteen. Joo, mulkkua ei ole alunperinkään, mutta olenkin nainen.
[/quote]
Ei pidä paikkaansa, koska modet on ahkeria ja muut palstaajat myös käräyttävät!
Minä olen käynyt pari kertaa lukemassa anonyymipalstaa johon kirjoittaa bisnesmiehiä. Jutut ovat niin törkeitä ja ilkeitä että niistä tuli pitkäksi aikaa todella kurja olo vaikka en itse edes osallistunut keskusteluun eikä mikään ilkeys osunut minuun. Tämä vauvapalsta, joka on oikein tietämäni naisten palsta, ei yllä lähellekään sitä ilkeilyä minkä sieltä miesten palstalta löysin. Täällä on varsin kevyttä kamaa.
[/quote]
Onko tämä joku surkea yritys mustamaalata miehiä? Ensin on luettu tätä ketjua, ja kun täällä mainitut miesten palstat on teinejä täynnä, niin päätit ottaa "bisnesmiesten" palstan, että kukaan ei väitä siellä olevan jonneja.....surkeaa tai linkki kehiin.
Se riippuu ihan palstasta ja aiheesta. Kyllä ne miehet yhtä lailla sitä törkykieltä käyttää. Tiedän paljon palstoja joissa kirjoittelee pääasiassa naisia ja kielenkäyttö paljon parempaa kuin täällä, toisia ei haukuta eikä kirosanoja viljellä.
Minä luen päivittäin miesten ja naisten palstoja. Naiset ovat paljon asiallisempia ja ystävällisempiä kuin miehet. Miehet kiroilevat, haistattelevat, eivät hyväksy eri mielipiteitä. Tämän tietää jokainen, joka on seurannut sekä miesten että naisten palstoja. Miesten pitäisi ottaa naisista mallia.
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 08:36"]
Minä luen päivittäin miesten ja naisten palstoja. Naiset ovat paljon asiallisempia ja ystävällisempiä kuin miehet. Miehet kiroilevat, haistattelevat, eivät hyväksy eri mielipiteitä. Tämän tietää jokainen, joka on seurannut sekä miesten että naisten palstoja. Miesten pitäisi ottaa naisista mallia.
[/quote]
En tiedä yhtään foorumia missä naiset ovat asiallisia ja ystävällisiä pääsääntöisesti tämä mukaanlukien.
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 08:36"]
[/quote]
Laitas sinäkin niitä linkkejä, niin käydään lukemassa. Turha se tämmöisiä kommentteja kirjoittaa jos ei ole väitteelle perustetta. Tälläisillä kommenteilla entisestään vaan huonontaa naisten mainetta, kun tarvitsee jo valehdella kun ei muuta enää keksi.
Ap ei ole ikinä käynyt miesten palstalla. Jos olisi, ei kehtaisi tuollaista väittää. Naiset ovat todella kilttejä pyhäkoululaisia miehiin verrattuna.
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 08:00"][quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 07:57"]
Ahhah :D Siellä pyörii ihan perheellisiä +35-v isiäkin :D Tunnen muutaman ihan irl.
[/quote]
Muutama henkisesti kehittymätön iskä ei tarkoita sitä, että palsta olisi niitä täynnä.
[/quote]
Eivät ole henkisesti kehittymättömiä :)
Hohoi, ap! Kerro yksikin asiallinen miesvaltainen palsta. Hommaforum, aamukampa, muro, jatkoaika eivät käy, koska ne vaativat rekisteröitymistä, jolloin keskustelu on totta kai asiallisempaa.
Bisnesmiesten palsta = Taloussanomat.
[/quote]
Sinähän voit toki laittaa linkin kyseiselle palstalle, ettei jää taas pelkäksi huulien heilutteluksi väitteesi.