Puhuuko vanha äitisi jopa yli tunnin puheluita?
Minun puhuu. Hankalaa, kun pitäisi saada kiinni, koska hän ei soita takaisin. Ei osaa katsoa, kuka soittanut?
Kommentit (15)
Voi puhua ja puhuukin. Jep erittäin hyvä niin.
Miksi sjnulle on tärkeää saada hänet kiinni juuri tietyllä kellonlyömällä?
Meillä oli äidin kanssa tapana puhua pitkiä puheluita. Kaipaan niitä vieläkin, vaikka hän kuoli jo kymmeniä vuosia sitten.
Minun tekee niin, että puhuu pitkään ja lähtee sitten asioille ottamatta puhelinta mukaan. Eikä soita takaisin. Kiinni saaminen on koko päivän homma, plus huoli jos on kauan jossain tavoittamattomissa.
Vierailija kirjoitti:
Samana päivänä nyt ainakin, niin tietää, että on ok. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tietää hän sen puheluista, että hengissä on.
Varmasti puhuu. Ei kuulu minulle millään tavalla. Hyvä vain, jos on juttuseuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakostihan se on ok, jos pystyy puhelimessa puhumaan :D
Vain pari kaveria, jotka valittaa koko ajan. Pistän puhelimen pöydälle ja jatkan hommia. Välillä ynähdän jotain, että luulee minun olevan kuulolla. Suun vuoroahan en saa koskaan.🤨
Vierailija kirjoitti:
Jos puhelinlinja varattu, niin äitisi on elossa!!
Kyllä kyllä, mutta häviää usein tuntikausiksi jonnekin ilman puhelinta eikä kukaan tiedä missä on. Ap
Kyllä. Tunnin yksinpuheluita. Hyvässä tapauksessa puhuu edes jotain järkevää, huonossa tapauksessa jotain ihan sekavaa. Purkaa katkeruuttaan omista valinnoistaan.
Minun puhui. Sekä minun kanssani että siskonsa kanssa.
Nyt on sisko kuollut ja äitini ei edes tunnista, kuka olen. Eli äidin jutut on juteltu.
Vierailija kirjoitti:
Jos puhelinlinja varattu, niin äitisi on elossa!!
Tai kuupahtaneena kesken puhelun...
en yhtään tiedä, kun en asu hänen kanssaan. Meidän väliset keskustelut kestää maximissaan viisi minuuttia kerran viikossa. Isäni on kovempi puhumaan puhelimessa. Molemmat noin 80v.