Millaiset häpyhuulet sinulla on?
http://www.channel4embarrassingillnesses.com/galleries/vulva-gallery/?image=579
Tuosta kuvasta jos sanoo numeronsa. Itse olen lähellä numeroa 5.
Enkä ole synnyttäny.
Kommentit (55)
Lähimpänä on ehkä ykkönen, mutta sokeroituna. Kaksi lasta olen synnyttänyt. Ennen synnytystä kohtalaisen samanlainen, mutta ulommat häppärit olivat "täyteläisemmät"... Tosta kuvasta on vaikea sanoa kun on noin avonaisena, mutta siis klitta näkyy ihan pikkuisen välistä, muut sisukset ovat juuri ja juuri piilossa :)
1 ja 6 väliltä, häpyhuulet ovat aika piilossa mutta näkyvät kuitenkin, vähemmän tosin kuin ensimmäisessä kuvassa.
Valitettavasti minulla on juuri tuollainen ruma kuin useimmissa kuvissa :(
Täällä viittaa numeron 15 omistaja.
Noihan on tavallisia noi alapäät! Ei mitään friikkejä! Kyllä sitä on työnkin puolesta törmännyt vaikka mihin.
5, Mites vaginoplastia siihen ulkonäköön vaikuttaa? Eikö sitä kudosta poisteta sieltä sisältä?
Ai niin takaisin asiaan, nro 4 tai 11.
Kattelin noi kuvat ja numero 4:lle laukesin monta kertaa:)
Onko jollain vielä isommat sisemmät häpyhuulet,kuin noissa kuvissa? Tuollahan ei mitään tavallisimpia kookkaampia olekaan. Ihan hyvä esimerkkisivu silti alapäiden erilaisuudesta silti.
Mulla ei näy häpyhuulet ollenkaan. Sellanen viiva vaan ja karvoituskin on mulla ihan olematonta. Sheivaan pienen tupsun vaan siihen ylle. En tiennyt oikeasti että pimpsojakin on noin eri näkösiä! Täytyy ollakin omasta nätistään ylpeä ja vaikka synnyttänytkin olen useamman lapsen.