Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitini suosii enemmän siskoani kuin minua

Vierailija
24.11.2014 |

Minä olen 14-vuotta ja isosiskoni täyttää tällä viikolla 19.

Ja mua oikeesti ärsyttää ihan sikana.Mulla ei kuulemma saa olla edes poikaystävää, vaikka oon jo 8-luokalla. Mun siskolla saa olla.

Tässä muita epäreiluja asioita:

- Mä en saa mennä kaverille yöks millon haluan enkä saa todellakaan poikaystävällekkään. Siskoni taas saa mennä ja tulla miten haluaa, saa vaikka olla poikaystävällä joka yö.
- Mä saan ihan sika vähän viikkorahaa. mun sisko saa sitä koska pyytää, vaikka se ei edes tartte, koska se on töissä.
- mun pitää aina tyhjnetää tiskikone ja tehdä muita kotihommia, ku siskon ei tarvi tehdä mitään!!
-Mä en saa edes maistaa vähää alkoholia, vaikka olisi joku juhla. Ei 14v kuole jos saa maistaa vaikka siideriä. mun sisko saa ottaa niin paljon kun haluaa, ne jopa osti hänelle oman shamppanjapullon kun se valmistui lukiosta!
-siskon poikaystävä on 21-v ja se on ok äidille ja isälle, ne tykkäävät hänestä. kun taas mun poikkis on 16 (täyttää 17, eli pienempi ikäero kuin siskollani ja hänen poikkiksella) ja kuulemma mun poikkis on mulle liian vanha eikä äiti hyväksy häntä millään!
-äiti suuttui pahasti kun löysi mun e pillerit. perustelun se että ne ovat vaarallisia terveydelle ja mm aiheuttaa veritulpan. mutta siskoni saa niitä syödä????
-aina äiti vie siskoa syömään leffaan yms. mutta mua ei ikinä.
-mun sisko saa meikata ja värjätä hiuksia, sheivata yms yms mutta mun ei kuulemma pidä meikata tai sheivata vielä yhtään mitään, hiuksia äiti ei suostu mulle värjäämään. kerran värjäsin salaa hiukset mustiks kaverilla ja mä sain kotiarestia . sisko kun värjäsi niin äiti kehui hänen hiuksia.

mä en jaksa enää!! Meillä oli taas tosi iso riita ja itken vaan mun huoneessa yksin nyt. Mun sisko voittaa mut aina kaikessa. yks suurin juttu mikä mua ärsyttää on ettei äiti hyväksy millään mun poikaystävää!! se sanoo että oon liian nuori seurustelemaan ja poikaystäväni on liian vanha mulle. mutta niiin mun siskolla ja sen poikkiksella on vielä isompi ikäero eikä äiti sanonut mitään siitä!!

äiti ei edes halua tutustua mun poikaystävää. Kun taas mun siskon poikaystävä on usein täällä, viettää yhdessä iltaa. Kun me tänään puhuttiin jouluvietosta(me mennään meidän mummolle, jonne tulee serkut ja kaikki), siskon poikaystävä saa tulla silloin mukaan joulua viettämään meidän suvun kanssa. ja kun mä ehdotin voisiko mun poikaystävä tulla myös, niin se ei käy äitille. miks äiti on niin epäreilu??

Niin ja siskoni suunnittelee poikaystänsä kanssa yhteenmuuttoa, äiti on innoissaam ja he ovat jo miettineet sisustusta ja äiti on kertonut et se aikoo ostaa niille verhot ja mattoja yms. Niin ja mä sanoin, että mitäs ku mä muutan mun poikkiksen kanssa yhteen. Äiti vaan nauroi pilkallisesti ja kutsui mua vasta lapseksi????? mitä vittua?? en todellakaan oo mikään lapsi!!!!

Aina mä jään mun siskon varjoon. Siskoni saa tehdä vaikka mitä ja se on äitille ok. kaikki mitä se tekee niin äiti on iloinen siitä. Aikoo hakea lääkikseen -> jee mä oon niin ylpeä susta!! ja kun mä sanoin että haluan olla lähihoitaja niin äiti vaan sano että sä olet niin nuori etkä tiedä tulevaisuudesta mitään.

huoh mitä mä teen?? miten saan mun äitin antamaan mulle lisää vapauksia ja välittämään musta yhtä paljon ku siskosta?? tuntuu että oon ihan ulkopuolinen enkä jaksa enää... haluisin että äiti kohtelis mua samalla tavalla kun siskoani. tää on ihan sika epäreilua!!!!

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja mun sisko on mua kaheksan ja puol vuotta nuorempi

Vierailija
22/23 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja mun sisko on mua kaheksan ja puol vuotta nuorempi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alko naurattaa, aina sanotaan, että tytöt kypsyy nuorempana kuin pojat. Nyt tulee kuva, että tämä 14 v tyttö olisi taantunut 8 vuotiaan tasolle. Eihän kukaan 14 v oikeasti tälläistä voi kirjoittaa?

Ei varmasti voi.

Heikko provo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme