Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies hävitti yhteisiä valokuviamme. Olen vihainen!

Vierailija
24.11.2014 |

Mies vaihtoi luuria, eikä ollut varmuuskopioinut meidän pitkältä lomamatkalta otettuja kuvia. Nyt tämä vanha puhelin on täysin tyhjennetty, takaisin tehdasasetuksiin jotta poikamme saa sen käyttöönsä.

ja nyt ukko havaitsi, ettei ollutkaan ottanut kopioita... Eli ihanista reissukuvistamme on jäljellä ne, mitä lapset näppäilivät tableteillaan. Grrr! Voisin mäjäyttää tota kakslahkeista oikein kunnolla. Vaan eipä se niitä kuvia takaisin tuo. Löytyykö ne vielä jostain pilvestä vaikkei niitä olisi erikseen tallenneltu? Please, sanokaa että joo, aamulla löytyy paperiversioina postilaatikosta!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

voiko jotenkin "taikoa" takaisin???

vinkit kehiin.

Vierailija
2/4 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puhelin tallentaa automaattisesti kaikki kuvat pilveen, kannattaa tarkistaa asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä puhelimessa ne kuvat on edelleen suurella todennäköisyydellä, ainakin suurin osa niistä, mutta pitää sopivalla ohjelmalla ne sieltä kaivaa. Varsinainen tietokone jos olisi kyseessä, niin asia olisi varsin helppo, mutta mulla ei ole kokemusta puhelinten kanssa vastaavasta säätämisestä.

Vinkki: Sammuttakaa se puhelin ja ottakaa yhteyttä johonkin tietojenpalautuspalveluun. Voi maksaa pitkän pennin. Jos olette köyhyysrajalla tai ei huvita satasia tai tonneja maksaa asiantuntijalle, niin googlatkaa aihetta ja etsikää ratkaisu netistä itse, tuskin mahdotonta sekään.

Vierailija
4/4 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä et ole itse kopioinut niitä tietokoneelle? Jos mieheni puhelimessa olisi ainoastaan kaikki lomakuvanne, kopioisin ne tuota pikaa muualle. Ei siksi, etten luota mieheen, vaan ihan siksi etteivät katoa tms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi