Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

huutisostaja ei ole vastannut

Vierailija
24.11.2014 |

Osti tuottteeni ja laitoin kyselyn sähköpostilla.
Oletin että ois vastannut.
Mitä tässä pitkään odotan, myyn toiselle?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No milloin lähetit sähköpostin? Itse odottaisin viikon, jos mitään vastausta/maksua ei näy niin sit uudestaan myyntiin.

Vierailija
2/8 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 22:03"]No milloin lähetit sähköpostin? Itse odottaisin viikon, jos mitään vastausta/maksua ei näy niin sit uudestaan myyntiin.
[/quote]

Eilen lähetin. Odotan nyt vielä vähän aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota vähän aikaa, voi olla vaikka netti kaatunut tai tapahtunut jotain, että asia on unohtunut. 

Vierailija
4/8 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok.

Vierailija
5/8 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko pitää odottaa. Muuten oot moukka ja ansaitset megan.

Vierailija
6/8 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummasti ollut noita lunastamattomia huutoja viime aikoina, mulla kaksi viimeistä kauppaa ovat rauenneet kun ostajasta ei kuulu mitään. Mulla on käytössä vakioviesti enkä rupea sen enempää perään kyselemään.

Vierailija
7/8 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se viikko tuntuu pitkältä ajalta.

Vierailija
8/8 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lukee huudoissa, että yhteydenotto 5vrk kuluessa ja käytössä vakioviesti tilinumeroineen. Viikon kuluttua kyselen kerran s.postitse, että onko huuto aikomus lunastaa. Jos en saa muutamaan päivään vastausta, laitan myyntiin. Eli yleensä sen kerran kysyn ja reilun viikon yhteensä odotan.

Luvattoman paljon on tosiaan alkanut taas olemaan hupihuutajia. Tai sellaisia, että vasta huudon sulkeuduttua kysytään maksuaikaan pidennystä ja sille vielä pidennystä ja sen jälkeen osa maksaa ja osa katoaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi