Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset, käyttäkää stringejä

Vierailija
24.11.2014 |

Kaikki muut alushousut ovat suuri turn off (etenkin jos näkyy alushousujen rajat). Vaikka sattuisi käymään vahinko ja stringit vahingossa vilahtaisivat, niin sekin on todella seksikästä eikä ole mitään syytä hävetä sitä. Muistakaa kuitenkin pestä peppureikänne hyvin jokaisen ulostsmisreissun jälkeen.

Kommentit (91)

Vierailija
21/91 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 21:40"][quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 21:39"]En ymmärrä tätä naisten logiikkaa. Oikeat, hyvin valmistetut stringit ovat todella miellyttävät päällä (esim. ei tarvitse oikeastaan koskaan korjata alushousujen asentoa) ja samalla todella seksikkäät. Uskon, että naiset kiusallaan pitävät mummopöksyjä. Ei kannata sitten ihmetellä, jos miehenne pettää teitä tai ette saa edes miestä. Ap
[/quote]

Olet siis todellinen asiantuntija. Mitä merkkejä tykkäät itse käyttää tai mistä ostat omnat stringisi?
[/quote]
Olen kokeillut stringejä, pisimmillään oli yli päivän päällä ja todella miellyttävät olivat. Bokserit jäivät heti kakkosiksi. En kuitenkaan enää käytä, sillä naiset eivät pidä stringeistä miehillä ja olen valmis tekemään uhrauksia. Ap

Vierailija
22/91 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 21:39"]En ymmärrä tätä naisten logiikkaa. Oikeat, hyvin valmistetut stringit ovat todella miellyttävät päällä (esim. ei tarvitse oikeastaan koskaan korjata alushousujen asentoa) ja samalla todella seksikkäät. Uskon, että naiset kiusallaan pitävät mummopöksyjä. Ei kannata sitten ihmetellä, jos miehenne pettää teitä tai ette saa edes miestä. Ap
[/quote]
Tiedätkö kuule, mun miestä ei jaksa paljon kiinnostaa vaikka mulla olis villahousut. Katsos kun meillä ne pikkuhousut otetaan pois jos on jotain eroottista suunnitteilla. Kuvittele. Jos osaat...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/91 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stringit sopii tosi harvalle. Eikä ne ole erityisen seksikkäät niilläkään.

Vierailija
24/91 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 21:40"][quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 21:38"]Minulle taas on turn off, jos miehen mielestä muut alushousut kuin stringit ovat turn off.
[/quote]

Eli et pidä yhdestäkään miehestä. Eiköhän kaikkiek mielestä mummopöksyt ole turn off. Ap
[/quote]
Ahaa. Mies valitsee naisen alushousujen perusteella. Tää oli ihan uutta.

Vierailija
25/91 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet, käyttäkää stringejä

Kaikki muut alushousut ovat suuri turn off (etenkin jos näkyy alushousujen rajat). Vaikka sattuisi käymään vahinko ja stringit vahingossa vilahtaisivat, niin sekin on todella seksikästä eikä ole mitään syytä hävetä sitä. Muistakaa kuitenkin pestä peppureikänne hyvin jokaisen ulostsmisreissun jälkeen.

Vierailija
26/91 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 21:48"]Stringit sopii tosi harvalle. Eikä ne ole erityisen seksikkäät niilläkään.
[/quote]

Olet varmasti nainen. Ap

Vierailija
27/91 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en takuulla käytä. Minulla ei ole mitään tarvetta ajatutua tilanteeseen, jossa miestä kiinnostaisi, millaiset alushousut minulla on. Tässä ilmastossa pitkät kalsarit ovat tarpeellisemmat kuin stringit.

Vierailija
28/91 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 21:40"]

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 21:38"]Minulle taas on turn off, jos miehen mielestä muut alushousut kuin stringit ovat turn off. [/quote] Eli et pidä yhdestäkään miehestä. Eiköhän kaikkiek mielestä mummopöksyt ole turn off. Ap

[/quote]

Mitä h*lvettiä? Olen mies ja minua ei voisi stringit vähemmän kiinnostaa edes naisen päällä. Joskus vain on niin, että peittävämpi on seksikkäämpi.

Vierailija
29/91 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillun stringejä. Ne ovat käytössä epämukavat, oli nauha miten kapea ja pehmyt tahansa. Ne ovat liian lähellä ihoa ja limakalvoja, hauduttavat ja hankaavat. Alushousuja ei muuten tarvitse oikoa. Moni ostaa liian pienet alushousut ja siksi ne piirtyvät rumasti housujen lävitse. Olen kokoa M, mutta ostan alushousut kokoa L.

Vierailija
30/91 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kans tulee pymppy kipeäksi stringeistä. Voi kun olis vaan yhtä lajia alushousuja niin kaikki olis tyytyväisiä. Huokaus!

Vierailija
31/91 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://thefatchickonstage.weebly.com/uploads/1/1/9/9/11993173/257246_orig.jpg

Hrr.... Ei todellakaan ole kaikkien kohdalla seksikkäät. Ennemmin ne mummopöksyt, kuin nuo. Ja miksi pitää edes mennä ääripäihin? Onhan stringien ja mummojen välissä monta muutakin vaihtoehtoa. Omaan takapuoleeni sopii enemmän hotpantsit, kuin stringit. Ovat miellyttävämmät jalassakin. Paras vaihtoehto on tietty olla kommandona, varsinkin kesäkuumalla hameen kanssa ;)

Vierailija
32/91 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 21:37"]

Mieheni taas haluaisi että ostan stringien tilalle hotpantsejä/hipstereitä ja vastaavia. Käytän niitä kotoba, mutta housujen alla stringejä kun on mukavammat niin. Joskus luin, että näillä stringien ja hotpantsien välillä on miehissä 50/50. Eli ei kannata alkaa mainostamaan että koska sinä tykkäät, kaikki tykkää. Ja mulla on siis hyvä peppu. 

[/quote]

Itse olen miehenä ehdottomasti perso hotpantseille/hipstereille. Ne verhoavat mukavan näköisesti pakaroita. Stringeistä en pidä. Ne näyttävät jotenkin vajailta alusvaatteilta.

Vierailija
33/91 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vittua sulle mun alushousut kuuluu?

Vierailija
34/91 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 22:11"]

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 21:37"]

Mieheni taas haluaisi että ostan stringien tilalle hotpantsejä/hipstereitä ja vastaavia. Käytän niitä kotoba, mutta housujen alla stringejä kun on mukavammat niin. Joskus luin, että näillä stringien ja hotpantsien välillä on miehissä 50/50. Eli ei kannata alkaa mainostamaan että koska sinä tykkäät, kaikki tykkää. Ja mulla on siis hyvä peppu. 

[/quote]

Itse olen miehenä ehdottomasti perso hotpantseille/hipstereille. Ne verhoavat mukavan näköisesti pakaroita. Stringeistä en pidä. Ne näyttävät jotenkin vajailta alusvaatteilta.

[/quote]

Mun mielestä kanssa hipsterit/hotpantsit sopii monille naisille hyvin, mutta stringit ei monille, kun peppu pitää olla aika pieni, pyöreä ja ei mikään selluliittipeppu (   )

Vierailija
35/91 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 21:28"]

[/quote]

Hah!Aion käyttää jatkossakin mammankalsareita,jos haluan olla seksikäs,riisun vaatteet.Hygienista on toki hyvä huolehtia,oli alusvaatteet sitten millaiset tahansa.

Vierailija
36/91 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP voi itse käyttää tangoja,jos persvaossa hiertävä naru on hänestä seksikäs.Ei pidä kuitenkaan puuttua muiden ihmisten alusvaatevalintoihin.

T:Persposket peittävien alushousujen kannattaja

Vierailija
37/91 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hipsterit/hotpantsit on paljon seksymmät. Korostaa paremmin pyöreää peppua.
n23

Vierailija
38/91 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta normaalit piksut joista näkyy läpi on paremmat mitä stringit.

varmaan mukavammat jaloissaki.

huom, linkki sisältää puoli-alastomuutta. älä avaa jos olet herkkä nainen!

http://www.pussybook.org/wallpapers/pussy-visible-through-panties-1280x1024.jpg

http://www.xpanty.com/wp-content/uploads/2013/02/see-through_panties-g.jpg

http://www.filmvz.com/up-close-pussy-in-see-thru-panties/www.voyeurweb.com*fame*archive*20030928c*closeup_of_panty_307.jpg/

onneksi saa illalla pillua !!!!

Vierailija
39/91 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 16:42"]

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 21:33"]

Kiinnitä sinä katkarapusi hammaslangalla ihan vapaasti vaan...

[/quote]

Naiset kun kehuu stringejä niin se on OK, mutta jos mies niin...

[/quote]

Yritähän nyt pikkuidoiootti ymmärtää että naisella on oikeus kommentoida itse käyttämiään vaatekappaleita hieman eri lailla kuin miehellä vaatia naista käyttämään jotain äärimmäisen epämukavaa.

Vierailija
40/91 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 16:42"]

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 21:33"]

Kiinnitä sinä katkarapusi hammaslangalla ihan vapaasti vaan...

[/quote]

Naiset kun kehuu stringejä niin se on OK, mutta jos mies niin...

Jos nainen kehuu Björn Borgin boksereita komeiksi ja komistaviksi, niin pitäisikö miesten silloin haukkua lorttoreikäiseksi lorttovituksi ja käskeä painua vittuun? Tuntuu, että naisten toinen nimi on kaksinaismoraali. Naista saa haluta seksuaalisesti, mutta vain naisen määrittelemällä tavalla :)

[/quote]

On eri asia KEHUA jotain vaatetta,kuin VAATIA tuntemattomia käyttämään sitä.AP-raukka ilmeisesti pelkää,että erehtyy yrittämään seksin harrastamista jonkun av-mamman kanssa,eikä katkarapu toimi jos mammalla on vääränlaiset alusvaatteet.Onhan se nyt kauhistuttava ajatus,ihan ymmärrettävää tehdä tällainen aloitus! :D